مرکز تعمیر ساندویچ میکرو 

مرکز تعمیر ساندویچ میکرو

سنتر سرویس سال‌هاست به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تعمیر ساندویچ میکرو  و انواع قابلمه و ماهیتابه شناخته شده است. با از بین رفتن پوشش تفلونی داخل ظروف و فرسوده شدن آنها ایجاد پوشش سه لایه‌ای درجه یک مهم‌ترین مرحله بازسازی ظروف محسوب می‌شود. فرایند اجرای بازسازی تفلون کاملاً شبیه تولید ظروف نو در داخل کارخانه است. استفاده از ظرف تفلون، گرانیت، چدن و سرامیک با پوشش داخلی سالم اهمیت بالایی در کاربرد ظرف و حفظ سلامت خانواده دارد.

در این بحث مطالبی را در ارتباط با اهمیت و کاربرد ساندویچ میکرو به‌عنوان یکی از لوازم مهم پخت و پز در آشپزخانه بیان می‌کنیم. در پایان سنتر سرویس را به عنوان یک مرکز معتبر در بازسازی قابلمه ، ساندویچ میکرو، ماهیتابه و انواع ظروف با پوشش‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت سنتر سرویس طیف وسیعی از ظروف بازسازی شده را در طرح‌ها و رنگ‌ها مختلف مشاهده کرده تا تنوع محصولات این مجموعه را  که بسیار زیبا، به‌روز و با کیفیت هستند از نزدیک ببینید.

 

ساندویچ میکرو چگونه دستگاهی است؟

در چند سال اخیر یکی از راحت‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین غذای خانگی که با دستگاهی کوچک و چندان گران قیمت درست می‌شود ساندویچ ساز است. این دستگاه برای تهیه  انواع غذاهای رژیمی، ورزشکاری، ساده  و برای اقشار مختلف از جمله دانشجویان و کارمندان بسیار کاربرد  دارد.

ساندویچ ساز یا همان ساندویچ میکرو دارای دو تابه مسطح است که اسنک‌های ساندویچ در میان آن قرار گرفته و با فشار حرات تعیین شده‌ای تست و برشته می‌شوند. معمولاً این دستگاه بین ۴۵۰ تا ۱۵۰۰ وات توان مصرف می‌کند که ساندویچ سازهای که دارای قدرت ۷۰۰ تا ۹۰۰ وات دارند برای مصارف خانگی مناسب‌تر هستند. داشتن توان و قدرت بالا برای دستگاه باعث می‌شود غذا سریع‌تر آماده شده و در وقت صرفه جویی کند. همین امر باعث بالا رفتن استهلاک دستگاه  می‌شود که سریع‌تر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

 

ویژگیهای دستگاه ساندویچ میکرو

 

اکثر این دستگاه‌ها دارای صفحات ثابتی هستند که ممکن است بعضی کوچک و بعضی بزرگ باشند که معمولاً جنس این صفحات از تفلون است. این صفحات متناسب با اندازه نان‌های مستطیل شکل ساندویچ است که در دو اندازه کوچک و بزرگ  تولید می‌شوند.

دستگاه‌های قدیمی‌تر دارای دمای مشخص شده‌ای بودند در حالی که دستگاه‌های جدید امکان تنظیم درجه حرارت را  نیز دارند. در نمونه‌های مدرن و گران قیمت‌تر ساندویچ میکرو با داشتن زنگ و زمان سنج به‌خوبی زمان آماده شدن اسنک‌ها را به شما خبر می‌دهد.

صفحه ساندویچ میکرو یکی از اجزای مهم این وسیله است که با داشتن روکش نچسب ممکن است به‌دلایل مختلفی دچار خط و خش شود و به مرور خاصیت نچسب بودن خود را از دست بدهد که این مورد به‌میزان زیادی کیفیت کار دستگاه پایین می‌آورد.

 

نکاتی در ارتباط با نگه داری ساندویچ میکرو

ساندویچ ساز در عین کارایی خوبی که دارد دستگاهی ظریف و حساس است. با رعایت چند نکته در استفاده از آن این دستگاه کمتر دچار اشکال شده و دیرتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در زیر برخی از نکات مهم درباره نحوه نگه‌داری از ساندویچ میکرو را بیان می‌کنیم:

  • هرگز برای تمیز کردن صفحه از مخلوط آب و مایعات تمیز کننده استفاده نکنید.
  • هیچ گاه برای تمیز کردن دستگاه از وسایل زبر یا نوک تیز استفاده نکنید زیر اینکار باعث خرابی و از بین رفتن کارایی صفحات می‌شود.
  • اگر تکه نان یا لکه‌های روغن بر روی صفحه چسبیده شده است ابتدا دستگاه را روشن کرده و صبر کنید تا داغ شود و سپس دستگاه را از برق کشیده و به راحتی تمیز کنید.
  • می‌توانید برای تمیز کردن لکه‌های چسبیده به صفحات تفلون از روغن نیز استفاده کنید. کمی روغن بر روی لکه‌ها بمالید و حداقل ۵ دقیقه و حداکثر ۱۰ دقیقه صبر کنید تا به راحتی لکه‌ها را از بین ببرید.

اهمیت تمیز نگه داشتن ساندویچ میکرو  

همیشه قبل و بعد از استفاده از ساندویچ میکرو آن را با یک پارچه نمدار و نرم تمیز کنید. اگر صفحات دستگاه از هم جدا نمی‌شوند اینکار را با دقت زیادی انجام دهید.

توجه داشته باشید خرده‌های نان و اثرات چربی ناشی از روغن، کره و پنیر پیتزا را کاملاً تمیز کنید. باقی ماندن این مواد بر روی دستگاه سبب رشد میکروب و باکتری‌ها شده و می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

 

مواردی که در هنگام تعمیر و بازسازی ساندویچ میکرو باید در نظر داشت

 

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

 

دستگاه ساندویچ میکرو دارای قطعات و اجزایی است که در هنگام بروز مشکل باید هر کدام به‌خوبی بررسی شوند تا در صوتی که کامل از کار افتاده نشده باشند بتوان آن را تعمیر کرد.

زیرا اینکار مانع از صرفه هزینه‌های اضافی و مبلغ بالا می‌شود. اگر بنا به هر دلیلی قطعه باید تعویض شود و راهی برای تعمیر ندارد باید از قطعات اصل و مرغوب استفاده شده و با دقت و ظرافت کار تعویض انجام شود.

 

نصب قطعات اصل و اورجینال توسط تعمیرکار

 

یکی از مهم‌ترین نگرانی مشتریان در هنگام مراجعه به تعمیرگاه‌ها استفاده از قطعات تقلبی و فیک است. این موضوع کاملاً قابل درک است زیرا قطعات مختلف با برندهای متفاوتی در بازار یافت می‌شوند که به‌دلیل شباهت بسیار زیادی به قطعات اصلی تشخیص تقلبی بودن آنها دشوار است.

اگر با مراکز معتبر و با سابقه در این زمینه همکاری کنید با مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا متخصصان و افراد کار بلد با قطعات اصلی آشنایی دارند و تقلبی بودن آنها را سریع تشخیص می‌دهند.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه با کمک نمایندگی های بازسازی و تعمیر ساندویچ میکرو

 

خرید یک دستگاه نو با توجه قیمت روز افزون انواع لوازم برقی برای اکثر خانواده های ایرانی مقرون و به‌ صرفه نیست. شما می‌توانید در صورت بروز مشکل با کمترین هزینه ممکن دستگاه خود را تعمیر کرده و دوباره مدت‌ها از آن استفاده کنید. اما باز هم تأکید می‌کنیم که کار تعمیرات را باید از مراکز معتبر و قابل اعتماد انجام دهید.

 

سنتر سرویس مرکز معتبر و خوشنام  بازسازی ساندویچ میکرو و انواع ظروف  

لوازم یدکی و قطعات ساندویچ ساز را از قطعه بانک بخواهید.

 

سنتر سرویس با داشتن کادری حرفه‌ای و مجرب و با بهره گیری از جدید‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیر تفلون سال‌هاست که توانسته‌اند انواع ظروف از جمله ساندویچ میکرو را مانند روز اول تعمیر و بازسازی کنند.

سنتر سرویس اولین مرکز بازسازی تفلون و ظروف نچسب  است که در طول سال‌های کاری خود توانسته است اعتبار خوبی را در این زمینه کسب کند.

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های موجود  در وب سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

تمامی ظروف کهنه، خراب و از رده خارج شده را سنتر سرویس  مانند روز اول حتی زیباتر بازسازی کرده و تحویل مشتریان خود می‌دهد.

برای دیدن انواع ظروف بازسازی شده با جنس‌های مختلف چدن، سرامیک، تفلون و گرانیت می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنها را از نزدیک ببینید و با فعالیت‌های این مرکز بازسازی تفلون بیشتر آشنا شوید.

 

سنتر سرویس با چندین سال سابقه درخشان در زمینه بازسازی تفلون بهترین نیرو و مواد اولیه را به کار گرفته تا رضایت شما را جلب کند.

سنتر سرویس این امکان را برای شما فراهم کرده که  به راحتی بتوانید تعمیر ظروف تفلون خود را به ما بسپارید.

ما با تولید محصول با کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت از دیگر رقبای خود در این زمینه پیشی گرفتیم و برندی نام آشنا را برای مشتریان وفادار خود ثبت کردیم تا اطمینان حاصل کنند که کیفیت حرف اول را در مجموعه ما می‌زند.

همچنین بخوانید دو مطلب زیر را :

  تعمیرگاه لوازم خانگی صادقیه 
  تعمیرگاه لوازم خانگی نارمک