آنچه در فضای باز نیاز دارید

 

.

خواه یک عنصر مستقل باشد یا بخشی از یک آشپزخانه کامل، یک بار در فضای باز می تواند حیاط خلوت شما را به مقصدی تبدیل کند که همه دوستش خواهند داشت.

از یخچال گرفته تا نشستن، برخی از گزینه‌های بار در فضای باز را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً شما و مهمانانتان از آن‌ها لذت خواهید برد.

بسته های بار در فضای باز

یک بسته مرکز بار در فضای باز دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید، مانند سینک و شیر آب، سطل یخ، جا چاشنی، درب بازکن، قفسه ها و موارد دیگر. همچنین شامل چاه های دستی برای ذخیره میکسرهای مورد علاقه شما است!

اگر فضای پیشخوان محدود باشد، این می تواند یک انتخاب شگفت انگیز مقرون به صرفه و صرفه جویی در فضا باشد.

راه اندازی نوار در فضای باز

نکته حرفه ای: با یک چرخ دستی مرکزی نوشیدنی از جنس استیل ضد زنگ همراه باشید. عالی برای یک مهمانی در حال حرکت!

اگر به یک راه اندازی کامل نیاز ندارید، اگر فقط به اجزای خاصی نیاز دارید یا می خواهید به طراحی خود اضافه کنید، می توانید سینک های میله ای مستقل، قفسه های سرو و سینی ها را نیز پیدا کنید.

یخچال فضای باز

هیچ کس دوست ندارد بارها و بارها بین خانه اصلی و منطقه بار برای نوشیدنی های سرد عجله کند.

حداقل، باید روی یک یخچال کوچک سرمایه گذاری کنید که زیر میز بار در فضای باز یا کانتر شما قرار بگیرد بدون اینکه ظاهری نامرتب داشته باشد. نه تنها نوشیدنی‌های شما خنک می‌شوند، بلکه شما نیز خنک می‌شوید!

پنج دوست در حال برشته کردن کوکتل

• یخچال های فشرده: مواد غذایی و نوشیدنی ها را در بیرون و بدون فضای زیاد نگهداری کنید. آنها سازگار هستند و می توانند در محیط های مختلف در فضای باز استفاده شوند.
• کشوهای یخچال: درهای کشویی دسترسی راحت به اشیاء ذخیره شده را فراهم می کنند. این مدل‌ها فقط با یک امتیاز خنک‌کننده به نظر می‌رسند و مانند کشو عمل می‌کنند.
• خنک کننده های شراب: خنک کننده های شراب برای علاقه مندان به شراب ضروری است. دما را برای شراب کاملا خنک نگه دارید. برای انواع مختلف شراب، به دنبال خنک کننده های شراب دو منطقه ای باشید.
• مرکز نوشیدنی: خنک کننده های نوشیدنی معمولاً دارای یک در شیشه ای هستند و برای جا دادن بطری ها و قوطی ها طراحی شده اند.

کیگراتور

با اضافه کردن Kegerator به بار در فضای باز خود، می توانید از نوشیدنی آبجو سرد لذت ببرید و در عین حال مهمانی عالی را برگزار کنید.

کیگراتورها یخچال های کوچکی هستند که یک یا دو شیر دارند. شیر دوتایی محبوبیت بیشتری دارد زیرا به شما امکان می دهد دو نوع مختلف آبجو را از یک شیر آب پخش کنید.

با اضافه کردن یک بشکه اسب کوچک، فضای زیادی در داخل برای ذخیره نوشیدنی ها یا چاشنی ها خواهید داشت. اگر برای مهمانی بلوک بعدی آبجوی تازه سرو کنید، مورد بحث محله خواهید بود.

نشستن

هیچ باری در فضای باز بدون صندلی راحت برای مهمانان شما کامل نمی شود. اضافه کردن صندلی به بار به شما این امکان را می دهد که از فضای باز لذت ببرید

و به فضای بار خود سبک و سیاق داشته باشید. اگر می‌خواهید گفتگو را برای مهمانانتان آسان‌تر کنید، از صندلی‌های بدون پشتی یا صندلی‌های سخاوتمندانه برای چت‌های طولانی و صمیمی استفاده کنید.

اگر در فضای بار خود فضایی برای صندلی های کش دار ندارید، دور میز را با یک مبل راحتی یا صندلی هایی با پشتی و کوسن احاطه کنید.

یا یک میز و صندلی جداگانه در کنار هم در نظر بگیرید. هر آنچه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که مبلمان بار در فضای باز شما می توانند در برابر عناصر مقاومت کنند.

صندلی راحتی در قسمت بار در پاسیو خانه

کارهای پایانی

در نهایت، زمان آن رسیده است که قطعات نهایی را اضافه کنید که می توانند نوار شما را کاملاً ببندند.

لمس های شخصی مانند چتر، فرش های نرم یا حتی یک گودال آتش دیدنی را می توان به فضای بار در فضای باز شما اضافه کرد.

برای یک غذای فوق‌العاده و خلق‌وخو، می‌توانید حتی بلندگوهای مخفی را هم در آن قرار دهید. مهمتر از همه، به فضا تمام کارهایی را که می خواهید بدهید –

به هر حال، یک بار در فضای باز می تواند بهترین مکان برای استراحت و سرگرمی شما باشد.

زنی با یک لیوان شراب قرمز در کنار گودال آتش

مهم نیست چه لوازمی را انتخاب می کنید، نحوه طراحی فضای بیرونی خود کاملاً به شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید زمان کمتری را برای پیکربندی نوار فضای باز خود صرف کنید، سوئیت های زندگی در فضای باز، لوازم مختلف فضای باز را در یک مجموعه ادغام می کنند.