no-product

به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. شاید جستجو بتواند کمک کند.

ماژیک شف

قطعات ماژیک شف

قطعات ماژیک شف / قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

در سال ۱۸۵۰ میلادی، جان رینگن که یک مهاجر المانی بود که وارد آمریکا شده بود،

تجارتی را در سنت لوییس میسوری آغاز کرد. تجارت او به تدریج رونق گرفت و در سال ۱۸۷۰، شریکی به نام جورج آگوست کال که در سال ۱۸۶۷ از آلمان به آمریکا آمده بود پیدا کرد.

هدف اصلی این کسب و کار فروش لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و اجاق و فر بود که آنها این فرها را وعده‌­ی سریع می­نامیدند.

لوازم یدکی مجیک شف

در سال ۱۸۸۱، جورج کال توانست باجناق‌­های خود به نام‌­های چارلز و لوییز را راضی کند تا مغازه­ای راه‌­اندازی کنند که اجاق گاز تولید می­کند. این چهار شریک در نهایت دو شرکت را تاسیس کردند،

شرکت اجاق وعده‌­ی سریع و شرکت اجاق رینگن.
وعده سریع یا Quick Meal اجاق گازهایی تولید می­کرد و به همراه اجاق­های رینگن فرآیند فروش مدیریت می­شد و تمامی محصولات آن به طور منظم توزیع می­شد.

رشد این دو شرکت در طی سال­های ۱۸۸۰ تا ۱۸۹۰ میلادی منجر به بهم پیوستن سایر شرکت‌­های اجاق گاز در سنت لوییس،

شیکاگو و کلیولند در سال ۱۹۰۱ شد تا در نهایت یک شرکت اجاق گاز امریکایی به طور واحد محصولاتی وارد بازار کند.

این شرکت آمریکایی اولین بار توانست اولین اجاقی که دارای فر با دستگاه تنظیم دما بود را در سال ۱۹۱۴ وارد بازار کند. در سال ۱۹۲۹ این شرکت شروع به استفاده از نام تجاری مجیک شف نمود.

نام مجیک شف به عنوان برند تولید اجاق و فر به اندازه­‌ای موفق ظاهر شد که شرکت اجاق آمریکایی نام خود را در سال ۱۹۵۱ به مجیک شف تغییر داد.

این شرکت به دلیل تولید اجاق­ گازی هم­چنان مشهور باقی ماند اما تلاش برای گسترش و تولید سایر محصولات و لوازم خانگی آنها ناکام ماند.