no-product

به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. شاید جستجو بتواند کمک کند.

مونوگرام

قطعات مونوگرام

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

مونوگرام یکی از شرکت های مهم در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف می باشد. اما این برند در میان برند های بزرگ دنیا در این زمینه، کمتر شناخته شده می باشد. ممکن است که برای شما نیز سوال شده باشد که شرکت مونوگرام لوازم خانگی خود را در کدام کشور تولید می کند؟

شرکت مونوگرام، یک شرکت زیر مجموعه در کشور آمریکا می باشد که فعالیت خود در زمینه تولید لوازم خانگی را در سال 1995 شروع کرد. این شرکت در واقع، یکی از مهم ترین زیرمجموعه های شرکت جنرال الکتریک می باشد. General Electric یکی از مهم ترین برند های آمریکایی و از بزرگ ترین ابر شرکت های خوشه ای در آمریکا می باشد.

شرکت جنرال الکتریک در زمینه های بسیار متنوعی مثل تجهیزات پزشکی، تاسیسات تولید و توزیع برق، توربین های گازی و بادی، موتور های الکتریکی و توربین بخار، لوازم خانگی، ابزار های الکترونیکی و نورپردازی، جنگ افزار ها، تجهیزات هوافضا و موتور های جت فعالیت می کند. این ابر شرکت بزرگ کار خود را در سال 1892 شروع کرد. دفتر مرکزی این شرکت بزرگ نیز در فیرفیلد در ایالت کنتیکت آمریکا می باشد. مدیر عامل اجرایی این شرکت نیز در حال حاضر، جفری ایملت می باشد.