no-product

به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. شاید جستجو بتواند کمک کند.

قطعات کندی Candy

 

قطعات کندی

در رابطه با شرکت لوازم خانگی کندی جالب است بدانید که محصولاتی را در کشور ایتالیا تولید و به بازار عرضه می کند. لوازم خانگی کندی توسط برادران فوماگالی تاسیس شده اند.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1945 آغاز کرده است و محصولات آن توسط شرکت پاکشوما به ایران وارد می شوند.

امروزه محصولات مشتری از برند کندی و پاکشوما به بازار عرضه شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است‌.

لوازم خانگی کندی چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

محصولاتی که توسط لوازم خانگی کندی تولید و به سراسر دنیا عرضه می شوند، دارای تنوع بالایی هستند. اغلب افراد می توانند با توجه به هر نوع سبک و سلیقه محصولات برند کندی را خریداری کرده و منزل استفاده کنند.

شرکت لوازم خانگی کندی اگرچه در ابتدا محصولات و لوازم خانگی های کم تنوع و محدودی را تولید می کرده است اما امروزه با افزایش فروش محصولات خود روز به روز به تنوع محصولات خود افزوده است‌.

چند مورد از لوازم خانگی های کندی عبارت هستند از:

  • یخچال
  • فریزر
  • لباسشویی
  • ظرفشویی

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …