آیا سیستم جاروبرقی به آلرژی گرد و غبار کمک می کند؟

لوازم یدکی خانگی

فروش لوازم یدکی خانگی

کنه های گرد و غبار، آلرژی، گرد و غبار ریز. همه ما در مورد آن شنیده ایم. برخی اصلاً اذیت نمی شوند، برخی دیگر اذیت می شوند. اینکه همه ما آنها را در خانه داریم، مطمئناً.

کنه گرد و غبار خانگی موجودی شفاف عنکبوت مانند است که حدود ۰٫۳ میلی متر کوچک دارد و با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست. آنها با خوردن پوسته های پوست مرده انسان ها و حیوانات خانگی که در هوا شناور هستند یا روی سطوح گرد و غبار باقی می مانند، زنده می مانند. به همین دلیل است که آنها را در لحاف، ملحفه و تشک، روی فرش و مبلمان پارچه ای خواهید یافت. مایت گرد و غبار پوستی با وجود اندازه کوچکش می تواند باعث واکنش های آلرژیک شدید مانند: گرفتگی یا آبریزش بینی، شکایت از گلو، گرفتگی، خارش چشم و غیره.

با آلرژن ها مبارزه کنید

هنگامی که از آلرژی رنج می برید، مهم است که خانه خود را عاری از گرد و غبار و مواد حساسیت زا نگه دارید. مایت گرد و غبار خانه مکان های مرطوب را دوست دارد، بنابراین علاوه بر تهویه مناسب خانه، مهم است که خانه را تا حد امکان عاری از گرد و غبار نگه دارید. از نظر نظافت، استفاده از پارچه استاتیک خشک توصیه می شود. هنگام استفاده از جاروبرقی، دسترسی بهینه و تمیز کردن همه مکان ها و انواع سطوح را در نظر بگیرید. به برس ها و ضمیمه های مختلف فکر کنید، حتی برس های مخصوص حیوانات برای مسواک زدن دوست چهارپای شما وجود دارد.

از انتشارات مضر جلوگیری کنید

با اکثر جاروبرقی‌های سنتی می‌توانید گرد و غبار را با جاروبرقی بکشید، اما گرد و غبار ریز و کنه‌های گرد و غبار به داخل اتاق در عقب باز می‌گردند. هنگام استفاده از یک سیستم جاروبرقی مرکزی، این جاروبرقی با استفاده از “فشار” منفجر می شود. آیا نمی توان به بیرون منفجر شد؟ مشکلی نیست، فیلترهای HEPA منحصر به فرد برای سیستم جاروبرقی مرکزی وجود دارد. به این ترتیب شما تضمین می کنید که از شر بوها، گرد و غبار ریز و مواد حساسیت زا که می توانند برای سلامتی مضر باشند خلاص شوید.

قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی را از قطعه بانک بخواهید.

قدرت مکش مهم است

قدرت مکش جاروبرقی برای نظافت عمیق کف و سایر سطوح ضروری است. قدرت سیستم جاروبرقی مرکزی در موتورهای بزرگ و بسیار قدرتمندی است که استفاده می شود. این امکان پذیر است زیرا جاروبرقی دارای تنظیمات ثابتی است. موتور قدرتمند، در ترکیب با یک برس مناسب، تمیز کردن بسیار موثر و کاهش کنه های گرد و غبار و / یا سایر آلرژی ها را تضمین می کند. شما فقط یک شلنگ جاروبرقی سبک وزن با خود حمل می کنید.

 

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات جاروبرقی در تهران