از چه قهوه ای برای دستگاه اسپرسوساز استفاده کنیم؟

آیا نمی دانید از چه نوع قهوه ای برای دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید؟ شما در جای مناسب هستید. ما همه پاسخ هایی را که به دنبال آن هستید دریافت کرده ایم.

از چه قهوه ای برای دستگاه اسپرسوساز استفاده کنیم؟

وقت ندارید کل مقاله را بخوانید؟ در اینجا یک پاسخ سریع به این سوال وجود دارد:

تمام قهوه ها را می توان برای دستگاه اسپرسوساز استفاده کرد، به شرطی که آسیاب ریز مناسبی داشته باشد. با این حال، بسیاری ترجیح می دهند از قهوه بو داده تیره به دلیل طعم قوی تر آن استفاده کنند. 

در واقع، گاهی اوقات می توانید قهوه ای با برچسب «اسپرسو» به دلیل برشته شدن تیره تر آن پیدا کنید. اگر به تازگی یک دستگاه اسپرسوساز حرفه ای یا تجاری خریداری کرده اید و می خواهید اصول اولیه را یاد بگیرید، به خواندن ادامه دهید. ما به سوالات متداول در مورد قهوه اسپرسو ساز پاسخ خواهیم داد تا بتوانید خوشمزه ترین شات ها را در اطراف تهیه کنید. 

برای آشنایی بیشتر با موضوع به ادامه مطلب مراجعه کنید…

چه نوع قهوه آسیاب شده برای دستگاه های اسپرسوساز؟

آسیاب قهوه شما باید همان چیزی باشد که به آن «آسیاب خوب» می گویند. باید ظاهر و بافت آردی داشته باشد. اگر خیلی درشت باشد، قهوه به درستی استخراج نمی شود و طعم شات شما را کسل کننده می کند. 

درک نحوه عملکرد استخراج قهوه به شما کمک می کند تا انواع آسیاب خود را به خاطر بسپارید. استخراج اصطلاحی است که به آب در حال حرکت از طریق تفاله قهوه برای استخراج مواد شیمیایی طعم دهنده اشاره دارد. این آب حتی نیازی به گرم بودن هم ندارد! دم کردن سرد یکی از محبوب ترین روش های تهیه قهوه است و شامل خیساندن تفاله های درشت در آب سرد و فیلتر شده است.

زمین های درشت نیز برای فرنچ پرس استفاده می شود. آنها باید مانند خرده های چوب کوچک ظاهر شوند. اگر خیلی خوب باشند، از فیلتر عبور کرده و فنجان شما را با تکه های قهوه آزاردهنده پر می کنند. آسیاب های متوسط ​​تا متوسط ​​ریز برای ریختن روی قهوه یا قهوه ساز کلاسیک استفاده می شود. بافت این آسیاب قهوه بسیار شنی به نظر می رسد و احساس می شود. 

آیا این بدان معناست که شما نمی توانید با آسیاب اسپرسوی خود آزمایش کنید؟ دور از آن. دستگاه های اسپرسوساز هنوز با تنظیمات متفاوتی عرضه می شوند تا به شما امکان تغییر دما یا فشار را می دهند. 

آیا باید از قهوه پیش آسیاب شده برای دستگاه های اسپرسو استفاده کنم؟

می‌توانید از قبل آسیاب شده قهوه برای دستگاه‌های اسپرسوساز استفاده کنید تا زمانی که آسیاب خوب باشد. یافتن این قهوه در خواربارفروشی کمی دشوار است، اما می توانید قهوه از قبل آسیاب شده خوب را از روستر محلی خود سفارش دهید.

به خاطر داشته باشید که هرچه آسیاب تازه‌تر باشد، طعم قهوه شما بهتر است. این به این دلیل است که قهوه بعد از آسیاب شدن شروع به از دست دادن طعم خود می کند و CO2 آزاد می کند. در حالت ایده‌آل، باید قهوه قبل از آسیاب شده خود را ظرف دو هفته آینده مصرف کنید تا طعم آن حفظ شود. 

 

آیا می توانید از قهوه تیره برشته به جای اسپرسو استفاده کنید؟

اگر دستگاه اسپرسوساز ندارید، می توانید طعم مشابهی را با قهوه اسپرسو برشته تیره بدست آورید. هنوز هم کاملاً یکسان نخواهد بود ، زیرا قهوه غلیظ کمتری خواهد داشت و فاقد کرم مشخصه است.

آیا رست اسپرسو و کباب تیره یکسان هستند؟

بله، رست اسپرسو و رست تیره یکسان هستند. دانه‌های قهوه بو داده تیره‌تر در روش‌های اسپرسو به دلیل طعم‌های تندتر و پررنگ‌تر مورد علاقه است. دانه‌های قهوه برشته‌شده سبک‌تر برای روش‌های ریختن روی یا فرنچ پرس بهتر در نظر گرفته می‌شوند.

آیا می توانید فرانسوی برای اسپرسو استفاده کنید؟

می‌توانید از قهوه روست فرانسوی برای روش‌های اسپرسو استفاده کنید، اما طعم آن کاملاً متمایز نخواهد بود. قهوه برشته شده اسپرسو به خاطر نت های طعمی قوی و طعم روغنی تر در دهان بسیار ارزشمند است. کباب‌های فرانسوی طعم‌های برشته‌ای دارند، اما در مقایسه با آن‌ها همچنان به سمت ملایم‌تر متمایل می‌شوند.

آیا می توانید از بلوند برای اسپرسو استفاده کنید؟

این سبک کباب خوشمزه چندین سال پیش توسط استارباکس ساخته شد. برای نوشیدنی هایی که تلخی کباب اسپرسو را دوست ندارند، به سمت نت های طعم ملایم و شیرین متمایل است. 

کباب‌های بلوند یک شات اسپرسوی فوق‌العاده ایجاد می‌کنند، بنابراین از آزمایش با دستگاه خود لذت ببرید تا نتیجه ایده‌آل را پیدا کنید. 

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز

قطعه بانک ارایه دهنده لوازم یدکی و قطعات اسپرسوساز 

بسته شدن

آیا دلتان برای اسپرسوی صبحگاهی تنگ شده است، اما صف های طولانی یا رفت و آمد را از دست ندهید؟ دستگاه اسپرسوساز خانگی تکه ای از کمال بر روی پیشخوان آشپزخانه شماست. 

با چت زنده ما تماس بگیرید یا برای ما پیام ارسال کنید: ما آماده پاسخگویی به سوالات مرتبط با قهوه شما هستیم تا بتوانید از راحتی خانه خود شروع به تهیه لاته کنید.