افزایش گرمای فرهای گازی در مقابل برقی

استفاده از فر شما باید ساده باشد. انتخاب مناسب می تواند دشوار باشد. اولین انتخابی که باید انجام دهید این است که چه نوع اجاق گازی یا برقی. بسیاری از مصرف کنندگان در مورد این انتخاب خاص هستند زیرا طبیعی است که آنچه را برای شما آشنا است بخواهید.

اگر قبلاً هرگز از اجاق گاز استفاده نکرده اید، ممکن است به نظر دلهره آور به نظر برسد که مجبور شوید اکنون آن را تغییر دهید و بالعکس. خوشبختانه بسیاری از اجاق‌های تولید شده امروزی بسیار مشابه عمل می‌کنند و شما می‌توانید نتایج بسیار خوبی از هر کدام بگیرید. چند تفاوت بین این دو وجود دارد که مهم است قبل از خرید نهایی خود بدانید.

maxresdefault

برای برخی انتخاب تقریباً به اجبار شماست. خطوط گاز طبیعی در همه مناطق در سراسر کشور در دسترس نیست. حتی ممکن است همسایه‌ای را بشناسید که چند بلوک آن طرف‌تر است که گاز به خانه‌شان می‌رود، اما برای اینکه شرکت گاز خط را به شما گسترش دهد، می‌توانید هزینه‌های نجومی داشته باشید.

حتی نصب یک مخزن پروپان برای خانه شما، به ویژه در زیر زمین، می تواند هزاران هزینه داشته باشد. پر کردن مجدد این مخازن نیز در مقایسه با استفاده از گاز طبیعی هزینه بیشتری خواهد داشت. در حالی که اجاق های برقی به طور کلی رایج تر هستند، اما در همه جا مناسب نیستند. به عنوان مثال بسیاری از ساختمان‌ها در شهرهای بزرگ مانند نیویورک قدیمی‌تر هستند، بنابراین نمی‌توانید انرژی کافی برای کارکردن فر و سایر نیازهای الکتریکی خود را تامین کنید.

برای اکثر اجاق‌های گازی، آن‌ها به‌عنوان یک واحد محدوده در دسترس هستند که در آن اجاق گاز و صفحه شما یکی هستند. تعداد کمی از مارک ها آنها را به عنوان اجاق های دیواری جداگانه ارائه می دهند. بیشتر به محدودیت های اندازه انجام دهید. زمانی که از قبل گرم می کنید، گاز فر شما معمولاً سریعتر از قطعات برقی آن گرم می شود.

هنگامی که شعله شعله ور شد، گرما می دهد در حالی که سیم پیچ های الکتریکی باید قبل از شروع به گرم کردن محفظه فر به دمای خاصی برسند. در حالی که ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا فر برقی گرم شود، اما زمانی که به دمای پخت رسید کنترل بهتری دارد. از آنجایی که اجاق های گازی از شعله برای تنظیم حرارت استفاده می کنند،

در طول فرآیند پخت چندین بار تنظیم می شود و نوسان دمای بیشتری خواهد داشت. وقتی فر برقی به دمای تنظیم شده رسید،

 

اسکرین شات 25/06/2020 در ساعت 11.10.06 صبح

 

نوع حرارت داخل فر شما نیز از گازی به برقی متفاوت است. به طور طبیعی مقداری رطوبت از گرمای گاز وجود دارد که می تواند برای پختن برخی غذاها مانند گوشت مفید باشد، زیرا در حین پخت و پز خشک می شود. از آنجایی که اجاق برقی از کویل های گرم کننده استفاده می کند، این گرمای خشک را در فر شما فراهم می کند که به طور کلی برای پخت و گرفتن نتایج ترد بهتر است. برای هزینه های عملیاتی با استفاده متوسط، گاز یک روش گرمایش کارآمدتر است. در مقایسه ماه به ماه تفاوت قابل توجهی در قیمت وجود ندارد، اما در طول عمر فر می تواند تا چند صد دلار صرفه جویی شود.

در کوره های گازی عنصر گرمایش اصلی به استثنای جوجه های گوشتی در پایین اجاق قرار دارد. با این منبع گرمایش محدود، به طور کلی حالت‌های کمتری در اجاق‌های گازی در مقایسه با اجاق‌های برقی وجود دارد، که ممکن است چندین کویل گرمایشی در پایین، بالا و عقب فر داشته باشند که به انعطاف‌پذیری بیشتری اجازه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد حالت های فر شما در اینجا توضیح بهتری در مورد آنها داریم. این همچنین به این معنی است که تمیز کردن به طور کلی در اجاق برقی آسان تر است زیرا بسیاری از مدل ها دارای ویژگی خود تمیز شوندگی هستند. این حالت‌های اضافی ممکن است دارای مزایای اضافی مانند کاوشگر دما و قابلیت‌های دستگاه هوشمند نیز باشد.

امیدواریم در خانه خود انتخابی برای گاز یا برق داشته باشید، اما حتی اگر منبع گرمایش شما محدود باشد، هنوز مارک ها و مدل های زیادی وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید. شما باید عوامل زیادی مانند قیمت و اطمینان از داشتن اتصالات گاز و برق مناسب را در نظر بگیرید زیرا هزینه اجرای این خطوط می تواند هزینه های اولیه خرید شما را سنگین کند. بسته به نوع پخت و پز یا پختی که بیشتر انجام می دهید،

ممکن است یک فر را به فر دیگر ترجیح دهید. همه این نگرانی ها و موارد دیگر را می توان هنگام خرید لوازم خانگی خود و صحبت با پیمانکار خود پاسخ داد. برای کمک به شما در انتخاب درست، لطفاً به یکی از نمایشگاه های Appliance World مراجعه کنید تا با همکاران فروش آگاه ما صحبت کنید تا به شما کمک کنند فر مناسب خانه خود را پیدا کنید.