بازسازی ظروف تفلون صادقیه

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در صادقیه می گردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان اوژن سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

اوژن سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله نارمک  تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون صادقیه , تعمیر ماهیتابه تلفون صادقیه  , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در صادقیه   , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در صادقیه   را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از اوژن سرویس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : اوژن سرویس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز اوژن سرویس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله صادقیه

آریاشهر (یا صادقیه) محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد.[۳] فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

نام[ویرایش]

نام محله به صورت عمومی در رسانه‌ها و میان مردم ساکن تهران آریاشهر است[۴] اما در رسانه‌های رسمی ایران بیشتر نام جدید آن، یعنی صادقیه به کار برده شده‌است. بسیاری حذف نام آریاشهر را اقدامی نالازم و غیر کارشناسی خوانده‌اند و شهرداری و شورای شهر تهران نیز بعدها دلیلی برای تداوم این تغییر نام اعلام نکردند. گروهی تندرو نیز اعلام کرده‌اند که صادقیه، نام جدید، دارای تشابه اسمی و مختصاتی با یک مدرسه تحت حمایت خانواده پهلوی در مصر است و باور دارند که این تغییر نام به صادقیه در راستای «گسترش نفوذ پهلوی در کشور» بوده‌است. این در حالی است که خود واژه آریاشهر دارای بار ملی و ایرانی بیشتری بوده و برخی باور دارند تغییر نام انجام شده تنها یک تغییر نام انقلابی جهت حذف نام‌های ملی یا پیش از انقلاب بوده‌است و حمایتی از رژیم سابق صورت نگرفته‌است.[۵]