بازسازی ظروف تفلون فلاح

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در فلاح می گردید ؟

پیشنهاد ما هوم اپلیانس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم اپلیانس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

سنتر سرویس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله فلاح تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون فلاح , تعمیر ماهیتابه تلفون فلاح , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در فلاح , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در فلاح ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از هوم اپلیانس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : هوم اپلیانس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز هوم اپلیانس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله فلاح

این محله در زمان های خیلی دور روستایی کوچکی در اطراف تهران بود که دارای زمین‌های کشاورزی بود. اما امروز از آن زمین های کشاورزی و باغ‌ های پرمیوه، فقط یک بوستان کوچک آلاله باقی مانده است. گرچه از تغییر نام محله فلاح به (ابوذر) سالهاست که می‌گذرد و دلیل نامگذاری آن به این اسم وجود مسجد بزرگ ابوذر در این محله است اما هنوز هم اهالی آن و حتی ساکنین شهر تهران آن را با نام فلاح می ‌شناسند. علت نامگذاری محله فلاح  مالک این زمین ها بود. بخش بسیاری از زمین های کشاورزی این محله در دهه ۳۰ متعلق به داوود فلاح بود.

محله فلاح تهران کجاست؟

محله فلاح تهران، در جنوب غربی تهران و در منطقه‌ ۱۷ شهرداری قرار گرفته است. فلاح که از یکی از محله های قدیمی و نسبتا مذهبی تهران است، قدمت زیادی دارد. در گذشته تعدادی از افراد که محله فلاح را برای سکونت انتخاب کرده بودند، آذری ‌های ترک زبان بودندبه همین دلیل، ترک‌ های زیادی هنوزهم از ساکنین محله فلاح هستند.

بافت محله فلاح تهران

همانگونه که در سطرهای بالا به آن اشاره کردیم بسیاری از اهالی این محله مذهبی و سنتی هستند در کنار این ویژگی اکثر ساکنین این منطقه بسیار خونگرم و همدل هستند شاید دلیل تراکم جمعیت در این محله هم همین باشد. البته وجود مزار شهدا هم در این محله می تواند به این ویژگی دامن بزند. بافت خانه های محله‌ فلاح یا همان (ابوذر) قدیمی است . به گونه ای که حدود ۷۰ درصد ساختمان‌های این منطقه از امنیت زیادی برخوردار نیست.همین موضوع موجب شد که شهرداری ترمیم و بازسازی این محله رو در دستور کار خودش قرار بدهد.