بازسازی ظروف تفلون نارمک

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در نارمک می گردید ؟

پیشنهاد ما هوم اپلیانس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان سنتر سرویس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

هوم اپلیانس  در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله نارمک  تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون نارمک , تعمیر ماهیتابه تلفون نارمک , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در نارمک , گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در نارمک را  ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از هوم اپلیانس  برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : هوم اپلیانس  و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز هوم اپلیانس تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله نارمک

نارمَک نام محله‌ای واقع در منطقه ۸ و ۴ شرق و شمال شرق تهران است. در گذشته دهی در ۹ کیلومتری جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری راه شوسهٔ دماوند به تهران بوده‌ است.[۱]

تاریخچه و موقعیت مکانی

محلهٔ نارمک تهران یکی از مناطق تهران است که در جنوب ده نارمک ساخته شده‌است. نارمک یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود.[۲] این محله که در ضلع شمالی محلهٔ تهران‌نو و ضلع جنوبی و شرقی محلهٔ شمیران نو واقع شده، پیش از محله تهرانپارس در دههٔ ۳۰ توسط فرانسوی‌ها ساخته شد.[۳] این محله در سال ۱۳۳۰ شمسی برای سکونت فرهنگیان آموزش و پرورش ساخته شد.[۴][۵]

این محله در ابتدا یک دهکده قدیمی و بسیار خوش آب و هوا در ۹ کیلومتری جنوب شرقی امامزاده صالح بوده که در مسیر لواسان، قرچک و رودبار قصران قرار داشته و تعداد ۱۰۰ نفر سکنه آن بوده‌اند. محصولات عمده این منطقه غلات و انار بوده و بیشتر اهالی آن به کار باغبانی و زراعت اشتغال داشتند. در این منطقه تعداد زیادی باغ انار وجود داشته و انارهای آن به خوشمزگی و پرآبی شهرت فراوان داشته‌اند. کلمه نارمک هم به معنی مکیدن انار است. نارمک یعنی مکانی که انارهای درشتی در آن می‌روید.[۶]

این محله توسط بزرگراه شهید سلیمانی به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده‌است، قسمت شمالی که دارای هوای مطبوع تری است در منطقهٔ۴ شهرداری و قسمت جنوبی در منطقهٔ۸ شهرداری واقع شده‌ است.

میدان ها

این محله دارای ۱۰۴میدان است شامل میدان نبوت(هفت حوض) ،میدان رسالت،میدان هلال احمر،میدان الغدیر و ۱۰۰میدان دیگر است که با اعداد یک تا صد نامگذاری شده اند.[۷][۸] میدان رسالت بر روی مرز شمالی و جنوبی این محله قرار دارد،از ۱۰۳ میدان دیگر ۱۴میدان در نارمک شمالی و ۸۹میدان در نارمک جنوبی قرار گرفته است. میدان نبوت در نارمک جنوبی حالت مرکزی و تجاری دارد و بزرگترین میدان این محله از لحاظ مساحت است. بلندترین حلقه میدانی این محله نیز برای میدان۷۳ با حلقه ای به مقدار ۶۶۰متر است. طول این میدان از طول میدان نبوت بیشتر است اما عرض بسیار کوتاه تری دارد. برخی از میدان های این محله و کوچه‌های نارمک شمالی نیز جزو مناطق اعیان‌نشین و گران‌قیمت شهر تهران نیز محسوب می‌شوند.

مراکز خرید

بازار هفت حوض، از اول چهارراه سرسبز تا انتهای خیابان آیت که به میدان نبوت می‌رسد، جزو مراکز مهم خرید، تفریحی،البسه،پارچه،مانتو،فست فود و… است. پاساژهای نبوت،امرالدستار،سون سنتر،طوبی،کویتی‌ها و… در این راسته واقع شده‌اند.[۹]

خیابان های مهم

خیابان های آیت،مهرگان(برادران صادقی)،هنگام،شهید ثانی(۴۶ متری)،گلبرگ،جانبازان،دماوند،گلستان،سامان(شهیدبختیاری)سمنگان،دردشت،فرجام،سراج،دلاوران،مدائن،چمن،جویبار،لادن،رضوان،مهر(شهید رودباری)،مرجان(شهید محقق امین)،شیرمرد(شهید سهیلیان) و آبادان(شهید غیاثی پور) است.

اماکن

این محله دارای مسجدهای بسیار است که یکی از مساجد معروف آن مسجد جامع نارمک در خیابان سمنگان است، مسجد معروف دیگر آن مسجدالنبی است که در میدان نبوت واقع است.

دانشگاه علم و صنعت ایران که یکی از دانشگاه‌های مطرح ایران در سطح جهان است و قدمت نزدیک به یک قرن دارد در این محله واقع شده‌است.

از بیمارستان‌های نارمک می‌توان به بیمارستان انصاری واقع در خیابان شهید ثانی و بیمارستان ارامنه واقع در میدان ۸۶ اشاره کرد.

دسترسی عمومی

محلهٔ نارمک از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی)، خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (پایانهٔ علم و صنعت – پایانهٔ خاوران)، خط پنج سامانه اتوبوس تندرو تهران (پایانهٔ علم و صنعت – پایانهٔ بیهقی) و خط دو متروی تهران با پنج ایستگاه (فدک، جانبازان، سرسبز، علم و صنعت، باقری) قابل دسترسی عمومی است. همچنین از پایانهٔ میدان رسالت به مقصد تمامی نقاط اصلی تهران تاکسی و اتوبوس وجود دارد. افرادی که از نقاط مختلف تهران به میدان رسالت می‌آیند می‌توانند از طریق تاکسی و خط پنج سامانه اتوبوس تندرو تهران به نقاط مختلف نارمک بروند.