بازسازی ظروف تفلون نازی آباد

بازسازی ظروف تفلون

به دنبال مرکز بازسازی ظروف تفلون در نازی آباد می گردید ؟

پیشنهاد ما هوم اپلیانس است

بازسازی ظروف تفلون از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم اپلیانس در تمامی مناطق تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با لوازم خانگی در تهران محسوب می شود.

بازسازی تفلون، بازسازی دیگ و قابلمه و بازسازی ماهیتابه تفلون

هوم اپلیانس در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات بازسازی ظروف تفلون در محله نازی آباد تلاش کرده است خدماتی نظیر بازسازی ظروف تفلون نازی آباد , تعمیر ماهیتابه تلفون نازی آباد , تعمیر و بازسازی قابلمه چدن در نازی آباد, گرانیت کردن قابلمه و تعمیر و گرانیتی کردن دیگ و قابلمه پلوپز در نازی آباد ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

 

چگونه  از هوم اپلیانس برای بازسازی ظروف تفلون و چدن و گرانیت استفاده کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت : هوم اپلیانس و مشاهده آدرس و ساعت کاری به این مرکز مراجعه فرمایید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس مرکز هوم اپلیانس  تماس بگیرید.

 

 

معرفی محله نازی آباد

نازی‌آباد، از محله‌های جنوب شهر تهران است. این محله در شمال شرقی محله خزانه، شمال غربی محله جوادیه، غرب محله خانی‌آباد، در شرق بوستان ولایت و در جنوب راه‌آهن تهران قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی

در جنوب نازی‌آباد چهارصد دستگاه قرار دارد. غرب آن به خانی آباد نازی‌آباد در دهه سی خورشیدی بنا شده و دارای طرح شهرسازی است.[۲] بیش از ۷۰ میدان در این محل وجود دارد که از این نظر نسبت به محله‌های جنوب تهران ظاهر بهتری دارد. در حقیقت می‌توان این محله تهران را یکی از مرفه‌ترین و گرانترین محله‌های تهران دانست. این محله بافت‌های شهری امروزی و جدید دارد. در دوران شهرداری غلامحسین کرباسچی به واسطه ایجاد پارک بهمن و فرهنگسرای بهمن بجای کشتارگاه تهران این محله به لحاظ شهری رشد چشم‌گیری داشت. این محله دارای دو بازار در منطقه جنوب تهران می‌باشد که به نام «بازار اول» و «بازار دوم» معروفند که این بازارها در خیابان پارس (اکبر مشهدی فعلی) و مدائن قرار دارد.

نام‌گذاری

در گذشته در این محل از تهران، دهی به اسم نازآباد واقع بوده‌است. گفته می‌شود این محله را ناصرالدین‌شاه برای یکی از سوگلی‌هایش به اسم نازخاتون خریداری کرده بود. ناصرالدین‌شاه برای نازخاتون در این محل قصری ساخت که بعدها تبدیل به پارک شد. با اضافه شدن این محله به جنوب تهران در ۱۳۳۴، نام محلهٔ نازخاتون تبدیل به «نازآباد» و سپس تبدیل به «نازی‌آباد» شد.[۳]

پیشینه

مسکونی شدن نازی‌آباد در شکل کنونی‌اش به سال ۱۳۲۰ و دوران نخست‌وزیری محمدعلی فروغی بر می‌گردد که دولت تصمیم گرفت در این اراضی، هزار دستگاه واحد مسکونی ارزان‌قیمت بسازد. ساخت زمین‌ها به شرکت بیمه ایران واگذار شد و بهای هر متر مربع زمین را با متقاضیان، چهار تومان حساب کردند. علت انتخاب نازی‌آباد، نزدیکی آن به راه‌آهن، کارخانه بلورسازی، سیلو و دیگر مؤسسات صنعتی بود و می‌توانست محلی برای سکونت کارگران این مؤسسات باشد.[۴]