با وسایل کم مصرف از طرفداران محیط زیست شوید

«من را نیشگون کن، من ایرلندی هستم» و جذام‌ها برخی از راه‌های جشن گرفتن روز سنت پاتریک هستند. در حالی که همیشه می‌توانید با پوشیدن لباس‌های سبز و رفتن به مهمانی‌های مضمون لذت ببرید، راه دیگری برای سبز شدن وجود دارد – ما در مورد وسایل کم مصرف صحبت می‌کنیم!

هنگامی که به وسایل کم مصرف روی می آورید،

از مزایای متعددی مانند جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش ردپای کربن برخوردار خواهید شد. در واقع، اگر به یخچال انرژی استار تغییر دهید، می توانید ردپای کربن خود را در عرض ۵ سال ۸۲۰۰ پوند کاهش دهید!

علاوه بر این، در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی خواهید کرد که به کاهش صورتحساب ماهانه انرژی شما کمک می کند. بنابراین، اگر به فکر ساخت سوئیچ هستید، کارشناسان ما فقط راهنما را برای شما دارند!

یخچال و فریزر

کلاه Leprechaun، دو نوشیدنی سبز و یک گلدان طلا روی میز

یخچال ها بیشترین میزان برق را در بین تمام لوازم آشپزخانه شما مصرف می کنند، در حالی که قالب های قدیمی (حدود ۱۵ سال یا بیشتر) دو برابر مدل های جدیدتر مصرف می کنند.

اما حتی با یک مدل جدیدتر، می توانید با انتخاب نوع یخچال مناسب انرژی مصرفی خود را کاهش دهید.

هر دو یخچال فریزر بالا و پایین نسبت به یخچال های ساید بای ساید یا درب فرانسوی از نظر انرژی کارآمدتر هستند زیرا طراحی یک دری آنها باعث می شود که در سرما راحت تر به دام بیفتند.

که یکی از آنها را به یک انتخاب محکم برای صرفه جویی در انرژی تبدیل می کند. به خاطر داشته باشید که ویژگی‌هایی مانند یخ‌ساز خودکار، دستگاه‌های یخ‌ساز و آب‌پاش‌کننده از درب و گرمکن‌های ضد تعریق تا ۲۰ درصد انرژی بیشتری مصرف می‌کنند.

اما اگر یک یخچال فرنچ درب یا ساید بای ساید با برچسب Energy Star پیدا کردید که واقعاً دوست دارید، همچنان می توانید هزینه انرژی خود را کاهش دهید و تمام نوشیدنی ها و تنقلات روز سنت پاتریک خود را تازه نگه دارید!

ماشین ظرفشویی

فشار دادن انگشت دکمه Eco در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی با مدل های قبلی که چندین تن آب مصرف می کردند فاصله زیادی گرفته اند.

مدل‌های جدیدتر اکنون از نیمی از سطح آب و انرژی استفاده می‌کنند و ۴ تا ۶ گالن آب در هر بار مصرف می‌کنند. اما می توانید با ماشین ظرفشویی Energy Star کارایی خود را افزایش دهید.

ماشین ظرفشویی دارای گواهی Energy Star 12 درصد کارآمدتر از یک ماشین ظرفشویی بدون گواهی است و در حدود ۳۵ دلار در سال در هزینه های آب و برق صرفه جویی می کند.

چندین ویژگی می‌تواند این تعداد را حتی بیشتر بهبود بخشد، از جمله، حسگرهای خودکار خاک، چرخه‌های نیمه بار و خشک کردن حرارتی اختیاری.

به این ترتیب می‌توانید تمام پاکسازی‌های بعد از مهمانی در روز سنت پتی را با مقدار مناسب آب و انرژی انجام دهید!

محدوده ها

بشقاب شیرینی با تم روز سنت پاتریک

هیچ محدوده‌ای با گواهی Energy Star وجود ندارد ، اما همچنان می‌توانید محدوده‌های کم مصرف بیشتری را انتخاب کنید. محدوده های القایی در حال حاضر بازده ترین انرژی هستند

زیرا از فناوری الکترومغناطیسی استفاده می کنند که ۱۵ درصد انرژی کمتری نسبت به محدوده سیم پیچ های الکتریکی مصرف می کند. و حتی آب را سریعتر از یک محدوده الکتریکی معمولی می جوشانند!

اما اگر نمی‌خواهید به القایی ارتقا دهید، می‌توانید به یک صفحه صاف الکتریکی یا محدوده سیم پیچ جدیدتر ارتقا دهید.

حتماً به دنبال آشپزی همرفت باشید زیرا ۲۰ درصد انرژی کمتری نسبت به مدل‌های استاندارد مصرف می‌کند. مدل های خود تمیز شونده نیز ایده آل هستند زیرا عایق از خروج گرما جلوگیری می کند.

در هر صورت، آن چیزهای سبزی که برای مهمانی سنت پتی درست می کنید طعم شگفت انگیزی خواهند داشت!

واشر

واشر را در بیرون روی چمن باز کنید

ماشین لباسشویی شما یکی دیگر از لوازم ضروری هنگام تغییر مصرف انرژی است.

اگر ماشین لباسشویی شما بیش از یک دهه از عمر آن گذشته باشد، سالیانه ۱۸۰ دلار برای مصرف آب و انرژی اضافی برای شما هزینه خواهد داشت.

اما هنگامی که به یک واشر Energy Star ارتقا می دهید، به طور متوسط ​​۴۰ درصد آب کمتر و ۲۵ درصد انرژی کمتر از مدل های استاندارد مصرف خواهید کرد. این معادل ۴۰ دلار در سال هزینه انرژی و ۳۰۰۰ گالن آب در سال است.

و از آنجایی که مدل‌های Energy Star ظرفیت بیشتری دارند، می‌توانید لباس‌های بیشتری را هم‌زمان بشویید.

حالا دیگر لازم نیست تمام روز را صرف شستن لباس کنید و تمام لباس های سبز خود را تمیز و آماده برای رفتن کنید!

خشک کن

در حالی که خشک کن های کم مصرف به اندازه ماشین لباسشویی خود تاثیر زیادی ندارند

ساخت سوئیچ همچنان مفید است. خشک کن های Energy Star 20 درصد انرژی کمتری نسبت به مدل های معمولی مصرف می کنند که در حدود ۲۱۵ دلار در هزینه انرژی در طول عمر دستگاه صرفه جویی می کند.

اما شما می توانید با داشتن ویژگی های مناسب بهره وری انرژی خود را بیش از پیش افزایش دهید.

به دنبال تنظیمات خشک زمان‌بندی شده، خشک شدن حسگر، خشک‌کردن محیطی یا حرارت کم باشید. اینها به شما کمک می کنند تا هر بار که لباسی را خشک می کنید، انرژی کمتری مصرف کنید.

سوئیچ را امروز بسازید

لوازم خانگی با مدل مصرف انرژی در کنار آن

تغییر به وسایل سازگار با محیط زیست تنها می تواند زندگی شما را بهبود بخشد. نادیده گرفتن مزایا، از کاهش هزینه‌های قبض انرژی گرفته تا کاهش تأثیر شما بر محیط‌زیست دشوار است –

پس این کار را نکنید! می‌توانید با بررسی شماره مدل موجود در سایت، بررسی کنید که آیا دستگاه‌های شما برش Energy Star را انجام می‌دهند یا خیر. و اگر این کار را نکردند، همیشه می توانید ارتقا دهید!