تاریخچه برند میگل و لیست نمایندگی های میگل

تاریخچه برند میگل و لیست نمایندگی های میگل

برند میگل (MIGEL) در واقع یک برند معروف لوازم آشپزخانه کوچک در ایران است. این برند با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

نمایندگی‌های برند میگل در سراسر ایران فعالیت دارند و می‌توانید با جستجوی ساده، نمایندگی میگل نزدیکترین به محل زندگی خود را پیدا کنید.

برند میگل با هدف ارائه بهترین محصولات و کالاهای متناسب با روش زندگی مدرن ایرانیان، مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی، تشکیل شده است. طراحی جذاب و ظاهری مدرن از جمله ویژگی‌های برجسته برند میگل است که توانسته است بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کند. خیلی ها آنرا بخاطر شباهت بسیار محصولاتش به برند فلر جایگزین فلر میدانند که باتوجه به شباهت فوق العاده مثلا چای ساز و سماور دور از ذهن هم نیست اما اینکه واقعا جایگزین فلر آلمان شده باشد یا نه را شخصا نمیتوانم تایید کنم.

معرفی برند میگل (Migel)

نمایندگی برند میکل کجاست؟

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش بیاید این است که نمایندگی برند میگل کجاست؟ با توجه به این که این برند ایرانی میباشد نمایندگی های زیادی در سر تا سر ایران دارد و شما با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی به مبداتان را پیدا میکنید

هدف ها و آرمان های برند میگل

از جمله مهم ترین هدف های برند میگل ارائه بهترین محصولات لوازم خانگی مطابق با استاندارد های کیفی اروپایی بوده است به همین دلیل افراد زیادی طرفدار محصولات این برند هستند زیرا که از سبک و ظاهر و کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است

برند میگل خوبه یا نه؟
برند میگل خوبه یا نه؟

برخی از محصولات برند میگل :

چای ساز میگل

سماور برقی میگل

خردکن میگل

ترازوی فردی میگل مدل بلوتوثی GPS 802

غذاساز میگل مدل GFP 800

بخارگر میگل مدل GGS100

ساندویچ ساز میگل

سشوار میگل

همزن میگل

همزن دستی میگل

لوازم یدکی و قطعات چای ساز و سماور برقی میگل را از قطعه بانک بخواهید

قطعه بانک پخش کلیه لوازم یدکی و قطعات میگل