تعمیر مایکروفر: خرید مایکروفر مناسب

تعمیر مایکروفر: خرید مایکروفر مناسب

گرگ-مایکروویو-300x193 بدون شک، اجاق‌های مایکروویو جزء ضروری آشپزخانه‌های مدرن هستند که پخت و پز را سریع‌تر و کارآمدتر از همیشه می‌کنند. با این حال، اجاق های مایکروویو نیز از زمانی که برای اولین بار به صاحبان خانه معرفی شدند، راه طولانی را پیموده اند.

اگر در حال حاضر در بازار یک اجاق مایکروفر جدید هستید، حتی پس از بررسی نکات تعمیر مایکروفر مایکروویو که خودتان انجام دهید ، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

کارکرد

یک مایکروویو اولیه با عملکردهای گرمایش اولیه برای غذاها یا نوشیدنی های از قبل پخته شده ارائه می شود. با این حال، با انواع گزینه های امروزی، حتی ممکن است بخواهید ویژگی هایی مانند یخ زدایی و سطح قدرت را در نظر بگیرید. یخ زدایی یک راه عالی برای آب کردن غذا و گوشت منجمد بسته بندی شده است، در حالی که سطح قدرت بر سرعت گرم شدن غذا تأثیر می گذارد.

اجاق های مایکروویو

در اکثر مایکروویوهای میان رده، در واقع حالت فر وجود دارد که به شما امکان می دهد غذای خود را بپزید، نه مایکروویو، که می تواند غذا را خشک کند. نه تنها این، بلکه می توانید به جای هدر دادن انرژی بیشتر با گرم کردن ظرف اصلی، از یک ظرف کوچک استفاده کنید.

لوازم یدکی و قطعات ماکروویو را از قطعه بانک بخواهید.

SIZNE & POWER

مایکروویوها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند به طوری که می‌توانند در آشپزخانه‌های کوچک یا بزرگ، معمولاً از ۱۳ تا ۳۵ لیتر، جا شوند. سطوح قدرت نیز گاهی اوقات متفاوت است، بنابراین، این می تواند مدت زمانی را که برای گرم کردن انواع خاصی از غذا نیاز دارید تعیین کند.

همه اجاق‌های مایکروویو یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام مایکروویو برای نیازهای شما و اندازه آشپزخانه شما بهترین است، حتما این عوامل را در نظر بگیرید.