دانلود نقشه انفجاری کروپس

دانلود نقشه انفجاری کروپس / قطعه بانک

لوازم یدکی خانگی

فروش لوازم یدکی خانگی

کروپس KRUPS

این شرکت در سال ۱۸۴۶ در کشور آلمان با نام  ROBERT KRUPS توسط یک فرد کارآفرین تآسیس شده است. در ابتدای کار، این شرکت به تولید ماشین آالات صنعتی شروع به کار کرده است که پس از جنگ جهانی اول ، شرکت کروپس تصمیم گرفت به تولید لوازم خانگی گرفت که توانست در سال ۱۹۵۶ اولین دستگاه قهوه‌ساز خود را تولید کند.

در سال ۱۹۵۱ ، پس از جنگ  جهانی و رونق اقتصادی در دهه ۱۹۵۰ ، کروپ به عرصه لوازم مصرفی پرسود در آمد. دستگاه اختلاط بسیار محبوب ۳Mix (آلمانی ، Drei-Mix) را  عرضه کرد و خیلی زود تقریباً در هر خانه ای در آلمان غربی به عنوان یک وسیله ثابت تبدیل شد ،  در سال ۱۹۶۱ دستگاه قهوه ONKO را به عنوان F468 تولید کرد و تا سال ۲۰۱۴ در دسترس قرار داشت.

لوازم جانبی کروپس

در سال ۱۹۷۹ از دستگاه قهوه ساز Kraps Type 223 Coffina Super بعنوان بخشی از فضاپیمای نوسترومو و به عنوان “Mr.” تولید شد

 در سال ۱۹۸۳ اولین دستگاه های قهوه Krups وارد بازار جهانی شد

سال ۱۹۹۰ ، دستگاه های قهوه محبوب ترین محصول کروپس شد که ۴۰ درصد از فروش در آلمان و ۳۰ درصد در ایالات متحده را تشکیل می داد.

در سال بعد ، کروپس برای تولید دستگاه نسپرسو سرمایه گذاری مشترکی با نستله انجام داد.

در سال ۱۹۹۹ کارخانه ایرلندی کروپس در لیمریک ، که قبلاً ۸۰۰ نفر کار می کرد ، بسته شد اما دو سال بعد ، پس از ورشکستگی ، کراپس به Groupe SEB پیوست ، که متعاقباً کروپس را به عنوان یک برند برتر و طراح استخدام کنستانتین گروچیچ دوباره تغییر داد.

محصولات این شرکت از نظر کیفیت با بیش از ۱۶۰ سال سابقه‌ی خوب با شعار “کیفیت و طراحی دوراندیش” جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان در سرتاسر جهان دارد.شرکت کروپس را می‌توان در بین شرکت‌های اسپرسو ساز، یکی از بهترین تولید کنندگان این دستگاه‌ها نام برد.

در ایران می توانید با تماس با قطعه بانک لوازم یدکی کروپس را تهیه کنید

و در سنترسرویس دستگاه قهوه ساز کروپس و اسپرسوساز کروپس خود را تعمیر کنید .

 

نقشه انفجاری قهوه ساز کروپس مدل FMD744

نقشه انفجاری مخلوط کن کروپس مدل KB720