روش تهیه اسنک با ساندویچ میکر

روش تهیه اسنک با ساندویچ میکر

طرز تهیه ۵ اسنک با ساندویچ میکر

 

با ما همراه باشید تا طرز تهیه ۵ اسنک با ساندویچ میکر را به شما آموزش دهیم. وجود دستگاه ساندویچ ساز در منازلی که بچه دارند لازم و بسیار کاربردی است. برای بازسازی قابلمه تفلون با سنتر سرویس تماس بگیرید تا بهترین راه تعمیر ظروف تفلون، سرامیک و چدن را به شما معرفی کنند تا در هزینه‌هایتان نهایت صرفه‌جویی را داشته باشید.

سنتر سرویس با چندین سال سابقه درخشان در زمینه بازسازی تفلون بهترین نیرو و مواد اولیه را به کار گرفته تا رضایت شما را جلب کند.

سنتر سرویس این امکان را برای شما فراهم کرده که چه در قزوین و چه در خارج از قزوین به راحتی بتوانید تعمیر ظروف تفلون خود را به ما بسپارید.

ما با تولید محصول با کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت از دیگر رقبای خود در این زمینه پیشی گرفتیم و برندی نام آشنا را برای مشتریان وفادار خود ثبت کردیم تا اطمینان حاصل کنند که کیفیت حرف اول را در مجموعه ما می‌زند.

دستور ۵ اسنک خوشمزه با ساندویچ میکر

ترکیب تخم مرغ آب پز و کره و پنیر، گوشت یا قارچ با نان تست ساندویچ‌های بی نظیر و خوشمزه‌ای به شما می‌دهد که همه بچه‌ها دوست دارند.

البته برای بزرگ‌ترهام یک غذای لذیذ و خوشمره است. در اینجا دستور چند استیک خوشمزه و محبوب را برایتان گذاشتیم که در کوتاه‌ترین زمان یک غذای لذیذ برای اعضای خانواده خود آماده کنید.

 

۱٫ مواد لازم برای ۱۰ اسنک تخم مرغ

تخم مرغ ۵ عدد، کره ۵۰ گرم، نان تست ۱۰ الی ۱۲ عدد، پنیر پیتزا رنده شده ۲ قاشق غذاخوری، نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

 

طرز تهیه:

 

تخم مرغ‌ها را آب پز کنید و پوست بگیرید. آنها را رنده کنید و با کره و پنیر پیتزا و نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید. بعد روی هر نان مقداری از مواد تخم مرغی را بریزید.

یک نان دیگه روی مواد بگذارید و ساندویچ‌ها را در دستگاه ساندویچ ساز داغ شده قرار دهید. بعد حدود ۳-۴ دقیقه بگذارید ساندویچ‌ها تست شوند. از ساندویچ میکر در آورید و با سبزیجات دلخواه سرو کنید.

 

۲٫ مواد لازم برای اسنک کالباس

نان سوخاری یا تست ۸ عدد، کالباس۲۰۰ گرم، سوسیس ۳ عدد حلقه شده، پنیر پیتزا و پنیر چودا به مقدار لازم، فلفل دلمه‌ایی یک عدد متوسط

 

طرز تهیه 5 اسنک با ساندویچ میکر

طرز تهیه ۵ اسنک با ساندویچ میکر

 

طرز تهیه اسنک کالباس:

 

برای تهیه این اسنک همه مواد را مخلوط  کرده سپس نان تست‌ها را داخل سینی چیده و مواد را به مقدار لازم بر روی نان‌ها می‌ریزید.

در مرحله آخر روی آن پنیر قرار داده و نان دیگر را روی مواد قرار دهید و آن‌ها را داخل ساندویچ ساز قرار داده و درب آن را ببندید. زمان پخت اسنک به نوع ساندویچ ساز شما بستگی دارد. اما زمان زیادی برای پخت لازم ندارد.

 

۳٫ مواد لازم برای تهیه اسنک مرغ و قارچ

سینه مرغ ۱۰۰ گرم، قارچ ۲۰۰ گرم، فلفل دلمه‌ای یک عدد کوچک، نمک و فلفل به مقدار لازم، پیاز یک عدد کوچک، نان تست ۸عدد، پنیر پیتزا به مقدار لازم، کالباس، سوسیس و سیب زمینی نگینی

 

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ:

 

برای تهیه اسنک مرغ می توانید از مواد دلخواه استفاده کنید زیرا انتخاب مواد اولیه کاملاً سلیقه‌ایی است و با توجه به ذائقه اعضا خانواده می‌توانید مواد اولیه را زیاد یا کم کنید.

سینه مرغ قارچ و پیاز را خرد نموده و با کمی روغن تفت دهید و بقیه مواد را باهم مخلوط کنید سپس روی نان تست‌ها ریخته و پنیر پیتزا را اضافه کنید حالا نان دیگر را روی آن قرار دهید و اسنک‌ها را داخل ساندویچ ساز که از قبل گرم شده است بگذارید.

 

۴٫ مواد لازم برای تهیه اسنک پیراشکی

 

مواد لازم میانی: گوشت چرخ کرده، پیاز، نمک و فلفل، رب

 

مواد لازم برای خمیر پیراشکی: تخم مرغ، روغن، ماست، بکینگ پودر، آرد، نمک

 

روش تهیه خمیر پیراشکی

 

طرز تهیه 5 اسنک با ساندویچ میکر

طرز تهیه ۵ اسنک با ساندویچ میکر

 

برای تهیه خمیر پیراشکی ابتدا تخم مرغ و روغن را مخلوط کرده و بعد ماست و بکینگ پودر را اضافه کنید در انتها آرد را باید کم کم ضافه کنید تا خمیر آماده شود.

 

روش تهیه مواد داخل پیراشکی

 

ابتدا در ماهیتابه پیاز را با روغن تفت داده و سپس گوشت چرخ کرده و رب و چاشنی‌ها را اضافه کنید. می‌توانید مواد دیگری مثل قارچ، فلفل دلمه یا ذرت را طبق ضائقه خود اضافه کنید.

حالا باید صفحات ساندویچ ساز را خوب چرب کنید و مقدار خیلی کمی از خمیر را بر روی دستگاه ریخته و مواد میانی را روی آن بریزید و سپس لایه‌ای دیگر از خمیر را روی آن‌ها اضافه کنید در انتها درب دستگاه را بسته و صبر کنید تا پیراشک‎های شما طلایی رنگ شوند. برای اینکه خمیر به صفحات ساندویچ از نچسبد می‌توانید در زیر آن کمی آرد بپاشید .

 

۵٫ مواد لازم برای تهیه اسنک گوشت و قارچ

گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم، قارچ۳۵۰ گرم، پیاز۱ عدد، نان تست۱ بسته، رب۱ ق غذا خوری، فلفل دلمه۱/۲، سس کچاب به مقدار لازم، پنیر پیتزا به مقدار لازم، نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

 

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ

 

آماده سازی مواد میانی اسنک: پیاز خرد شده را داخل تابه با مقداری روغن تفت دهید تا سبک شود و به آن زردچوبه بزنید سپس گوشت چرخ کرده را با فلفل دلمه نگینی شده اضافه کنید و مخلوط کرده تا گوشت تغییر رنگ دهد قارچ‌ها را از قبل شسته و ورقه ورقه کردید را به کنید و به مخلوط گوشتی اضافه کنید در انتها رب و نمک و فلفل بزنید و بگذارید تا خنک شود.

 

پخت اسنک: ساندویج ساز را با کمی روغن چرب کنید و ۵ دقیقه زمان دهید تا گرم شود، سپس روی نان‌های تست کمی سس کچاب بمالید و مقداری از مواد گوشتی را روی آن بریزید و روی آن پنیر پیتزا بگذارید سپس یک لایه دیگر نان را روی مواد گذاشته و در ساندویج ساز قرار دهید ۱۰-۷ زمان برای برشته شدن اسنک‌ها کافیست بعد آن‎‌ها را به کمک یک کفگیر سیلیکونی خارج کرده و با سس کچاب و خردل به همراه پودر سیر و آویشن سرو کنید.

برای اینکه مطمئن شوید اسنک‌ها به دستگاه نمی‌چسبد علاوه بر چرب کردن صفحه دستگاه مقداری کره آب کرده و روی نان تست‌ها بمالید. برای رژیمی شدن این غذا می‌توانید از پنیر پیتزا استفاده نکنید.

همچنین بخوانید دو مطلب زیر را :

  تعمیرگاه لوازم خانگی صادقیه 
  تعمیرگاه لوازم خانگی نارمک

نگهداری از ساندویچ ساز

وجود لکه‌ها و کثیفی‌ها محیط مناسبی برای رشد میکروب و باکتری ایجاد می‌کند پس حتماً بعد از استفاده از دستگاه با پارچه نمدار دستگاه را تمیز کنید .نگذارید هیچ‌ آلودگی یا خرده نانی به صفحه دستگاه بچسبد.

اگر لکه‌ها و مواد جدا نشد از کمی روغن استفاده کنید و کمی زمان دهید سپس آن‌ را تمیز کنید . قبل از استفاده از دستگاه بهتر است آن را به برق بزنید تا خوب گرم شود.

برای تمیز کردن صفحات دستگاه هرگز از سیم ظرف شویی و شوینده‌های نامناسب استفاده نکنید چون ممکن است به لایه نچسب آن‌ها آسیب وارد شود.

 

یک خبر خوب! اگر در حین پخت اسنک یا شستن صفحات دستگاه تفلون آن خراب یا دچار آسیب شد اصلاً نگران نباشید تفلون ساز کنار شماست تا ظروف تفلون، چدن و سرامیک شما را مثل روز اول حتی بهتر از روز اول بازسازی کرده و به شما تحویل دهد.

با بازسازی و تعمیر ظروف تفلون تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شده و سلامت اعضای خانواده‌تان با استفاده از قابلمه‌های خراب به خطر نمی‌افتد.

اگر تابه یا قابلمه یا هر ظرف نسوزی دارید که خاصیت نچسب بودن خود را از دست داده آن را به سنتر سرویس بسپارید تا کیفیت کار این مجموعه را از نزدیک ببینید.

 

لوازم یدکی و قطعات ساندویچ میکر را از قطعه بانک بخواهید.