سهولت نصب سیستم جاروبرقی مرکزی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی

جاروبرقی با یک سیستم جاروبرقی مرکزی در خانه آسان تر می شود. دیگر نیازی به جاروبرقی جداگانه نیست، سیم خیلی کوتاه و کیسه های جاروبرقی دیگر لازم نیست. آیا قصد دارید به زودی نقل مکان کنید یا بازسازی کنید؟ اکنون به خرید سیستم جاروبرقی مرکزی فکر کنید. نصب آن آسان است. و پس از نصب، تا سالهای آینده دیگر نگران آن نخواهید بود. ما خوشحالیم که در مورد آن بیشتر به شما بگوییم.

سهولت نصب سیستم جاروبرقی مرکزی

چرا یک سیستم خلاء مرکزی در خانه من وجود دارد؟

با یک سیستم جاروبرقی مرکزی تمیز نگه داشتن خانه آسان تر می شود. تمام کثیفی های جاروبرقی در یک محفظه جمع آوری مرکزی ناپدید می شوند و هوا به بیرون دمیده می شود. این تضمین می کند که کیفیت هوا در خانه به سرعت بهبود می یابد. و این تنها یکی از مزایای سیستم جاروبرقی مرکزی است. مهمتر از همه، این سیستم راحتی زیادی را ارائه می دهد. کشیدن با جاروبرقی متعلق به گذشته است. لوله ها از واحد خلاء به مکان های استراتژیک در خانه نصب می شوند. در این مکان ها سیستم لوله به یک تماس جاروبرقی ختم می شود یا جایی است که شیلنگ جاروبرقی از دیوار جدا می شود (سیستم Retraflex).

شلنگ شل یا سیستم شلنگ Retraflex؟

تفاوت بین سیستم خلاء مرکزی معمولی و Retraflex این است که با هر تماس گرد و غبار، شلنگ از قبل در دیوار قرار دارد. فقط زمانی آن را بیرون می آورید که واقعاً جاروبرقی را شروع کنید. شیلنگ جاروبرقی در یک لوله در دیوار ذخیره می شود. نصب این سیستم آسان است و به طور کلی مانند سیستم جاروبرقی مرکزی است. با یک سیستم جاروبرقی مرکزی، شلنگ را خودتان به یکی از کنتاکت های گرد و غبار وصل می کنید. هر چه که انتخاب کنید، گرد و غبار جاروبرقی به یک واحد مرکزی ختم می شود که اغلب در اتاق انبار، گاراژ، کمد پله یا اتاق زیر شیروانی قرار می گیرد.

ساختن در یک خانه جدید یا در حین بازسازی؟

در بیشتر موارد، نصب یک سیستم خلاء مرکزی ساده ترین کار در یک خانه جدید برای ساخت است. به پیمانکار یا شرکت ساختمانی اطلاع دهید که می خواهید یک سیستم جاروبرقی مرکزی نصب کنید. BEAM خوشحال است که در طرح نصب به شما کمک کند و در مورد موقعیت های استراتژیک برای مخاطبین مواد فکر کنید. هنگامی که این مورد فکر و ترسیم شده باشد، دستیابی به آن بسیار آسان است. آیا قصد بازسازی دارید؟ حتی پس از آن، هنوز هم می توان یک سیستم جاروبرقی مرکزی را در برنامه های نوسازی گنجاند. آن را با پیمانکار خود در میان بگذارید یا مستقیماً با ما تماس بگیرید.

سهولت نصب سیستم جاروبرقی مرکزی

با یک سیستم جاروبرقی مرکزی می توانید خانه خود را به طور موثر، سریع و آسان تمیز نگه دارید. نصب آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. اگر به فکر نصب سیستم جاروبرقی خود هستید، خوشحال می شویم که بدون اجبار در مورد گزینه ها با شما صحبت کنیم

لوازم یدکی و قطعات جاروبرقی را میتوانید از فروشگاه قعطه بانک تهیه کنید.

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات جاروبرقی در تهران