فروشگاه قطعات مخلوط کن

فروشگاه قطعات مخلوط کن / قطعه بانمک

دستگاه مخلوط‌کن برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی،پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌رود.

دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. برخی آن‌ها دکمه یخ دارند که می‌توان از آن برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک استفاده نمود. شرکتهای سازنده این گونه لوازم برقی گاهی دستگاه‌های متنوع و جداگانه به بازار عرضه می‌کنند که بعضی از آن‌ها فقط یک کار خاص را انجام می‌دهد و بعضی با استفاده از لوازم یدکی چند کار مختلف را انجام می‌دهند.

قطعات تشکیل دهنده
  • درپوش آسیاب: این درپوش از بیرون ریختن مواد آسیاب شده جلوگیری می‌کند و مجهز به یک جز فشاری می‌باشد که شستیهای آسیاب را حل نموده و موتور را به کار می‌اندازد.
  • تیغه آسیاب: تیغه آسیاب شامل دو نیم تیغه‌است که فقط یک طرف آن تیز و برنده‌است روی تیغه دکمهای قرار دارد که با فشار دادن آن تیغه ابر می‌دارند.
  • کائوچویی زیر تیغه: این کاسه مواد آسیاب شده را در خود نگه داری می‌کند و زیر تیغه، روی بدنه دستگاه، قرار می‌گیرد.
  • دکمه کائوچویی: این دکمه جهت نگه داری تیغه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • قسمت مخلوط کن: این قسمت از دستگاه شامل اجزایی به شرح زیر است:

درپوش پلاستیکی که از ریختن مواد مخلوط شده به بیرون جلوگیری می‌کند. تیغه مخلوط کن که در وسط مخزن نصب می‌شود.

 

ایمنی و تعمیر مخلوط کنبرقی

نحوه تعمیر مخلوط کن

بهترین و بادوام ترین مدل های مخلوط کن کدامند؟

لوازم مخلوط کن

لوازم مخلوط کن و آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری شامل همه ملزومات دستگاه از پارچ مخلوط کن تا درب آن و موتور و … میباشد.

این قطغات شامل آسیاب ، بوش ، پارچ ، پوسته ، پوشر ، خار ، درب ، دستگیره ، سبد ، سری ، کلید ، کوبل ، موتور ، کوبلینگ ، تیغه ، پیمانه ، توری ، زیرپارچ و … می باشد.

مخلوط کردن برای مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی،پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌رود.

دستگاه‌های مخلوط کن آبمیوه گیری و یا آب مرکبات گیر  ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. برخی آن‌ها دکمه یخ دارند که می‌توان از آن برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک استفاده نمود. شرکتهای سازنده این گونه لوازم برقی گاهی دستگاه‌های متنوع و جداگانه به بازار عرضه می‌کنند که بعضی از آن‌ها فقط یک کار خاص را انجام می‌دهد و بعضی با استفاده از لوازم یدکی چند کار مختلف را انجام می‌دهند.

قطعه بانک بورس قطعات مخلوط کن و قطعات آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری می باشد