قطعات بکو beko در اصفهان

لوازم یدکی خانگی

قطعات بکو beko در اصفهان

لوازم یدکی بکو

تاریخچه لوازم خانگی BEKO

در دهه ۵۰ میلادی، زمانی که کشور ترکیه در آستانه صنعتی شدن قرار گرفته بود، فردی با نام وهبی کوچ موسس شرکت کوچ به دنبال تولید محصولی بود تا بتواند ارز خارجی را وارد کشور سازد. براساس شرایط ترکیه در آن سالها، آقای کوچ با آقای بجرانو که فردی با تجربه بود برای راه اندازی کارخانه مواد کنسروی و رب گوجه فرنگی شریک شد و کارخانه را با BEKO در سال ۱۹۵۴ تاسیس نمود. نام این کارخانه، یعنی BEKO ترکیبی از ابتدای فامیل موسسان آن یعنی Bejerano و Koç می باشد. البته شرکت نتوانست کسب و کار خود را به دلیل اوضاع کشور آغاز نماید.

beko

در آن زمان فرصتی برای اخذ نمایندگی چراغ های General Electric پیش آمد و نام کارخانه غذاهای کنسرو شده به نام Beko Ticaret A.Ş. تغییر پیدا کرد. با راه اندازی سیستم نمایندگی برای اولین بار در آناتولیا، آقای وهبی کوچ توانست محصولات Arçelik را به خانه مشتریان وارد کند.

Beko Ticaret با کوله باری از تجربه ، پروژه ای را در بخش لوازم سفید با برند Beko در سال ۱۹۸۳ راه اندازی نمود. با توجه به هولدینگ محصولات با دوام بکو فعالیت های خود را به بازار های خارج از کشور نیز گسترش داد، بکو به عنوان برند صادراتی در ترکیه شناخته شد.

در سال ۲۰۰۰، به عنوان نتیجه گروه هولدینگ محصولات بادوام، Beko    از نام اصلی خو یعنی Beko Ticaret A.Ş جدا شد و زیر سقف Arçelik A.Ş قرار گرفت.

Beko کار خود را با هدف تبدیل شدن به برندی جهانی آغاز نمود و توانست اولین برند ترکی حاضر در بازارهای خارجی باشد. با کسب موافقیت توامان در بازارهای ترکی و خارجی در اوایل دهه ۹۰ میلادی، برند Beko بخشی از زندگی روزانه ۴۴۰ میلیون مصرف کننده در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا قرار گرفت. امروز نیز هر دو ثانیه یکبار یک محصول با برند بکو در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.

 

فروش قطعات و لوازم یدکی بکو beko 

در ترکیه یا هر کشوری که باشید می توانید از نمایندگی های بکو  شهر خود خرید کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید از برند بکو  در ایران را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی بکو (BEKO) ، هم محصولات موجود در نمایندگی های بکو در سطح ایران را ببینید و هم اینکه به تفکیک استان و شهر مورد نظرتان می توانید از آدرس و محصولات بکو شهر خود باخبر شوید. این روند برای سایر کشورهایی که در صفحه اول وبسایت رسمی شرکت بکو (BEKO) قرار گرفته اند یکسان است.

در قطعه بانک لوازم یدکی و قطعات بکو بفروش میرسید و به همه نقاط ایران ارسال میشود

معرفی اصفهان

اصفهان از دیرباز تا به امروز نقش مهمی در اتفاقات کشور داشته است و می توان گفت که شهر اصفهان یکی از اصلی ترین شهرهای کشور به شمار می رود. پیش از ورود اسلام به ایران، اصفهان شهر پادشاهی هخامنشیان بود. اما با ورود اسلام به کشور و افول دولت هخامنشیان، این شهر کمتر در توجه قرار گرفت.

در زمان حکومت کوروش بزرگ، عده زیادی از یهودیان عراق به اصفهان مهاجرت نمودند. از این رو نام اصفهان را در این برهه زمانی، یهودیه یا دارالیهود نامیدند. اما در دوره حکومت ساسانیان در سپاهان (اصفهان) یک پادگان نظامی به منظور تعلیم و اعزام نیروی کمکی احداث شد. اما از دوره ساسانیان به بعد نام اسپهان (جایگاه ارتش)، جایگزین نام گابای (جی) شد.

سی و سه پل اصفهان

اما در سال ۳۱۹ ه.ق، مردآویج زیاری با سپاهش اصفهان را تسخیر نمود و آن را به عنوان پایتخت خود بر گزید. اما به حکومت رسیدن صفویه، شاه عباس صفوی، پایتخت دولت خود را از قزوین به اصفهان تغییر داد. با انجام این امر، اصفهان تغییرات زیادی نمود و بسیاری از بناها مانند کاروانسراها و مساجد در سراسر شهر ساخته شد. این شهر در زمان شروع حکومت شاه عباس اول تا مرگ شاه عباس دوم، دارای شکوه و جلال بی مثالی بود.

اما در عصر قاجار، ظل السلطان فرزند ناصرالدین شاه به حکومت این شهر منسوب گشت و در دوره ۳۴ ساله فرمانروایی خود در اصفهان، خسارات زیادی را به شهر وارد کرد. اما پس از انقلاب اسلامی ایران، شهر اصفهان دچار تغییرات و دگرگونی های زیاد شد. بخش زیادی از بافت قدیمی شهر تخریب گشت و ساختمان هایی با ظاهر مدرن جایگزین آنها شد.

جاذبه های تاریخی اصفهان

همان طور که قبلا ذکر شد، شهر اصفهان در گذر زمان، ظهور و افول قدرت های زیادی را به خود دیده است که نتیجه آن ساخت و یا تخریب بناهای بی شماری بوده است. اما اصفهان مملو از یادگاران گذشته است. جاذبه های تاریخی اصفهان عبارتند از:

سی و سه پل

نام دیگر سی و سه پل، پل الله وردی خان می باشد. این بنای تاریخی دارای ۳۳ دهانه است و ۲۹۵ متر عرض دارد. قدمت این پل زیبا به سده چهارم هجری و دوره حکومت شاه عباس صفوی باز می گردد. استاد حسین بنا اصفهانی، معماری این اثر زیبا را بر عهده داشته است و آن را بر روی زاینده رود ساخته است.

میدان نقش جهان

این میدان در واقع به میدان شاه معروف بود که پس از انقلاب اسلامی، به میدان امام تغییر نام داد. این میدان زیبا و مستطیلی شکل در مرکز شهر اصفهان واقع شده است. مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، سر در قیصریه و مسجد امام چهار بنای موجود در اطراف این میدان هستند. همچنین حجره ها و مغازه های عرضه صنایع دستی، در اطراف میدان قرار دارند.

پل خواجو

این پل در قسمت شرقی پل الله وردی خان و بر روی زاینده رود ساخته شده است. پل شاه، پل حسن بیگ و پل بابا رکن الدین از نام های دیگر پل خواجو به شمار می روند. قدمت این پل به دوره حکومت شاه عباس دوم صفوی باز می گردد. کاشی کاری و تزیینات این پل، شهرت زیادی به آن بخشیده است.

کاخ چهل ستون

مساحت این بنای زیبا در حدود ۶۷۰۰۰ متر مربع می باشد. کاخ چهل ستون در دوره حکومت شاه عباس اول ساخته شده است. در ابتدا کوشک کوچک در میان باغ بنا نهاده شد که امروزه هسته این بنا را تشکیل می دهد. در زمان شاه عباس دوم، این بنا تکمیل گشت و تالار آینه و تالار ۲۰ ستون به آن اضافه گردید.