قطعات بکو beko در تهران

لوازم یدکی خانگی

قطعات بکو beko در تهران

لوازم یدکی بکو

تاریخچه لوازم خانگی BEKO

در دهه ۵۰ میلادی، زمانی که کشور ترکیه در آستانه صنعتی شدن قرار گرفته بود، فردی با نام وهبی کوچ موسس شرکت کوچ به دنبال تولید محصولی بود تا بتواند ارز خارجی را وارد کشور سازد. براساس شرایط ترکیه در آن سالها، آقای کوچ با آقای بجرانو که فردی با تجربه بود برای راه اندازی کارخانه مواد کنسروی و رب گوجه فرنگی شریک شد و کارخانه را با BEKO در سال ۱۹۵۴ تاسیس نمود. نام این کارخانه، یعنی BEKO ترکیبی از ابتدای فامیل موسسان آن یعنی Bejerano و Koç می باشد. البته شرکت نتوانست کسب و کار خود را به دلیل اوضاع کشور آغاز نماید.

beko

در آن زمان فرصتی برای اخذ نمایندگی چراغ های General Electric پیش آمد و نام کارخانه غذاهای کنسرو شده به نام Beko Ticaret A.Ş. تغییر پیدا کرد. با راه اندازی سیستم نمایندگی برای اولین بار در آناتولیا، آقای وهبی کوچ توانست محصولات Arçelik را به خانه مشتریان وارد کند.

Beko Ticaret با کوله باری از تجربه ، پروژه ای را در بخش لوازم سفید با برند Beko در سال ۱۹۸۳ راه اندازی نمود. با توجه به هولدینگ محصولات با دوام بکو فعالیت های خود را به بازار های خارج از کشور نیز گسترش داد، بکو به عنوان برند صادراتی در ترکیه شناخته شد.

در سال ۲۰۰۰، به عنوان نتیجه گروه هولدینگ محصولات بادوام، Beko    از نام اصلی خو یعنی Beko Ticaret A.Ş جدا شد و زیر سقف Arçelik A.Ş قرار گرفت.

Beko کار خود را با هدف تبدیل شدن به برندی جهانی آغاز نمود و توانست اولین برند ترکی حاضر در بازارهای خارجی باشد. با کسب موافقیت توامان در بازارهای ترکی و خارجی در اوایل دهه ۹۰ میلادی، برند Beko بخشی از زندگی روزانه ۴۴۰ میلیون مصرف کننده در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا قرار گرفت. امروز نیز هر دو ثانیه یکبار یک محصول با برند بکو در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.

 

فروش قطعات و لوازم یدکی بکو beko 

در ترکیه یا هر کشوری که باشید می توانید از نمایندگی های بکو  شهر خود خرید کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید از برند بکو  در ایران را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی بکو (BEKO) ، هم محصولات موجود در نمایندگی های بکو در سطح ایران را ببینید و هم اینکه به تفکیک استان و شهر مورد نظرتان می توانید از آدرس و محصولات بکو شهر خود باخبر شوید. این روند برای سایر کشورهایی که در صفحه اول وبسایت رسمی شرکت بکو (BEKO) قرار گرفته اند یکسان است.

در قطعه بانک لوازم یدکی و قطعات بکو بفروش میرسید و به همه نقاط ایران ارسال میشود

معرفی تهران

نژاد و زبان: ساکنان اصلی شهر تهران فارسی زبان بودند؛ اما به مرور زمان و با وسیع شدن این شهر، گروه‌های مختلفی از اقوام آذری، کرد، مازندرانی، گیلک، ارمنی، عرب، لر و … به این شهر مهاجرت کردند. البته امروزه اکثر مردم تهران به زبان فارسی صحبت می‌کنند و بسیاری از آنها لهجه تهرانی دارند.

جمعیت: جمعیت تهران بر اساس آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شده، به ۸,۷۳۷,۵۱۰ تن رسیده است. این جمعیت در ۲۲ منطقه شهری و در ۳۷۴ محله زندگی می‌کنند.

دین و مذهب: اکثر مردم تهران مسلمان و شیعه هستند؛ اما اقلیت‌های یهودی، مسیحی، ارمنی و سنی نیز در این شهر زندگی می‌کنند.

شهرهای خواهرخوانده: تهران با شهرهای سئول، لس آنجلس، دوشنبه (تاجیکستان)، هاوانا (کوبا)، برزیلیا (برزیل)، خارطوم (سودان)، پاریس، قدس، کاراکاس (ونزوئلا)، پرتوریا (آفریقای جنوبی)، صنعا (یمن)، مینسک (بلاروس)، استانبول، بغداد، هانوی (ویتنام)، آنکارا، پکن، بوداپست، تفلیس، کابل و مسکو خواهرخوانده است.

۱۴ مهرماه روز تهران | روز امضای فرمان مشروطه 

تیرماه ۱۳۹۵ به پیشنهاد شورای شهر تهران، روز ۱۴ مهرماه به عنوان روز تهران انتخاب شد اما چرا این روز به این نام لقب گرفت و دلیل آن چه بود؟

درست ۱۱۱ سال پیش، در چهاردهم مهرماه ۱۲۸۶ خورشیدی، تقریبا یک سال و سه ماه بعد از امضای فرمان مشروطیت توسط مظفرالدین شاه قاجار، متمم قانون اساسی مشروطه توسط محمدعلی شاه قاجار امضا شد و طبق اصل چهارم آن، طهران به عنوان پایتختی ایران رسید.

به همین مناسبت، شهرداری تهران برنامه‌های مختلفی مانند نیم بهاکردن هزینه ورودی سینماهای تهران، بازدید رایگان از خانه موزه‌های تحت نظر شهرداری و … را اجرا می‌کند.

مناطق و محله‌های تهران 

تهران از ۲۲ منطقه و ۳۷۶ محله تشکیل شده است؛ اگر دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد مناطق به دست بیاورید می‌توانید به وبسایت شهرداری تهران قسمت پرتال مناطق مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با هر محله تهران نیز می‌توانید سری به وبسایت محله های شهر تهران بزنید.

تقسیم بندی‌های شهری تهران

برای معرفی ساده و کاربردی‌تر مناطق و محله‌های پایتخت آنها را به پنج بخش تقسیم کرده‌ایم. به طور کلی نیز مردم از این دسته‌بندی برای آدرس دادن و صحبت در مورد مناطق مختلف استفاده می‌کنند. این پنج بخش شامل شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز می‌شود. شمال تهران لوکس‌ترین و گران‌ترین بخش شهر است و آب و هوای کوهستانی دارد. بخش مرکزی پایتخت شلوغ‌ترین قسمت شهر است و بیشترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی تهران را در خود جای داده است. منطقه شرق تهران برای جشن‌های مذهبی و ملی آن مشهور است و تعدادی از معروف‌ترین بازارها و مراکز خرید پایتخت در این گوشه از شهر قرار دارد. غرب تهران از بخش‌های نسبتا نوساز پایتخت محسوب می‌شود و فروشگاه‌ها، مراکز خرید، جاذبه‌های تفریحی و شکم‌گردی متعدد، غرب تهران را به گزینه‌ای جذاب برای خوشگذرانی تبدیل کرده است. جنوب تهران نیز در سال‌های گذشته توسعه بسیاری پیدا کرده و تعدادی از مشهورترین جاذبه‌های مذهبی و بازارهای سنتی و مدرن شهر در خود جای داده است.