قطعات بکو beko در کرج

لوازم یدکی بکو

تاریخچه لوازم خانگی BEKO

در دهه ۵۰ میلادی، زمانی که کشور ترکیه در آستانه صنعتی شدن قرار گرفته بود، فردی با نام وهبی کوچ موسس شرکت کوچ به دنبال تولید محصولی بود تا بتواند ارز خارجی را وارد کشور سازد. براساس شرایط ترکیه در آن سالها، آقای کوچ با آقای بجرانو که فردی با تجربه بود برای راه اندازی کارخانه مواد کنسروی و رب گوجه فرنگی شریک شد و کارخانه را با BEKO در سال ۱۹۵۴ تاسیس نمود. نام این کارخانه، یعنی BEKO ترکیبی از ابتدای فامیل موسسان آن یعنی Bejerano و Koç می باشد. البته شرکت نتوانست کسب و کار خود را به دلیل اوضاع کشور آغاز نماید.

beko

در آن زمان فرصتی برای اخذ نمایندگی چراغ های General Electric پیش آمد و نام کارخانه غذاهای کنسرو شده به نام Beko Ticaret A.Ş. تغییر پیدا کرد. با راه اندازی سیستم نمایندگی برای اولین بار در آناتولیا، آقای وهبی کوچ توانست محصولات Arçelik را به خانه مشتریان وارد کند.

Beko Ticaret با کوله باری از تجربه ، پروژه ای را در بخش لوازم سفید با برند Beko در سال ۱۹۸۳ راه اندازی نمود. با توجه به هولدینگ محصولات با دوام بکو فعالیت های خود را به بازار های خارج از کشور نیز گسترش داد، بکو به عنوان برند صادراتی در ترکیه شناخته شد.

در سال ۲۰۰۰، به عنوان نتیجه گروه هولدینگ محصولات بادوام، Beko    از نام اصلی خو یعنی Beko Ticaret A.Ş جدا شد و زیر سقف Arçelik A.Ş قرار گرفت.

Beko کار خود را با هدف تبدیل شدن به برندی جهانی آغاز نمود و توانست اولین برند ترکی حاضر در بازارهای خارجی باشد. با کسب موافقیت توامان در بازارهای ترکی و خارجی در اوایل دهه ۹۰ میلادی، برند Beko بخشی از زندگی روزانه ۴۴۰ میلیون مصرف کننده در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا قرار گرفت. امروز نیز هر دو ثانیه یکبار یک محصول با برند بکو در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.

فروش قطعات و لوازم یدکی بکو beko 

در ترکیه یا هر کشوری که باشید می توانید از نمایندگی های بکو  شهر خود خرید کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید از برند بکو  در ایران را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی بکو (BEKO) ، هم محصولات موجود در نمایندگی های بکو در سطح ایران را ببینید و هم اینکه به تفکیک استان و شهر مورد نظرتان می توانید از آدرس و محصولات بکو شهر خود باخبر شوید. این روند برای سایر کشورهایی که در صفحه اول وبسایت رسمی شرکت بکو (BEKO) قرار گرفته اند یکسان است.

در قطعه بانک لوازم یدکی و قطعات بکو بفروش میرسید و به همه نقاط ایران ارسال میشود

معرفی کرج

شهر کرج مرکز استان البرز است که در ۳۶ کیلومتری غرب تهران و در کرانه ی غربی رود کرج واقع شده است. این شهر با قدمتی دیرینه و با جمعیتی انبوه در دامنه ی جنوبی البرز جای دارد. نام کرج از اصطلاح کراج گرفته شده که به معنی خبررسانی با روشن کردن آتش می باشد. کرج در گذشته یک روستای ییلاقی خوش آب و هوا بوده و به دلیل داشتن مناظری زیبا و طبیعی بکر شهرت خاصی داشته است. این شهر مسیر ارتباطی بین استان های تهران، ترکیه و آذربایجان می باشد و از این نظر اهمیت بالایی دارد. کرج از شهرهای مرکزی و کوهپایه ای است و به عنوان چهارمین شهر پر جمعیت ایران شناخته شده است. موقعیت ارتباطی و نزدیکی به پایتخت و نیز ظرفیت های اقلیمی مهاجران زیادی را به این شهر جذب کرده است. به گونه ای که کرج را اولین شهر مهاجرپذیر ایران می دانند. این شهر دارای ترکیب جمعیتی گوناگونی نظیر کرد، لر، فارس، عرب، شمالی ها و جنوبی ها است که منجر به ایجاد آداب و رسوم مختلفی در شهر شده است. به گفته ی حوزه ی فرمانداری کرج در این شهر بیش از ۱۰۰ اثر فرهنگی ، تاریخی و طبیعی شناسایی شده است. از جمله آن ها می توان به کاخ مروارید( شمس)، روستای تاریخی آتشگاه، کاروانسرای شاه عباسی، پل تاریخی کرج، امامزاده طاهر، آتشکده ی تخت سلیمان، کاخ سلیمانیه اشاره کرد. این شهر هم چنین دارای جاذبه های طبیعی نظیر جاده چالوس- کرج، باغ سیب مهر شهر کرج، مجموعه سد امیر کبیر، پیست اسکی خور، پیست موتور کراس حصارک می باشد. پیست اسکی دیزین که مهم ترین و اولین پیست اسکی کشور است در این شهر واقع شده است. علاوه بر این ۱۷۰ پارک و بوستان نظیر پارک جهان نما، پارک چمران، تندرستی، ایران زمین، باغ خانواده، تنیس وهامون در این شهر وجود دارد. در مجموع کرج با داشتن موقعیت ارتباطی مناسب، نزدیکی به پایتخت و وجود آثار تاریخی و طبیعی توانمندی بالایی در جذب گردشگر دارد.

لازم به ذکر است این شهر دارای امکانات اقامتی مناسبی برای مسافران می باشد. از جمله مهم ترین آن ها مجتمع هتل جهانگردی دیزین است که در بین کوه های البرز واقع شده است.