قطعات سامسونگ یزد

قطعات سامسونگ یزد / قطعه بانک / ارسال به تمام نقاط ایران

لوازم یدکی سامسونگلوازم یدکی سامسونگ

یدکی سامسونگ

لوازم یدکی سامسونگ را از ما بخواهید.

سامسونگ Samsung
سامسونگ (به کره‌ای: 삼성) ( لاتین‌نویسی‌شده به‌صورت Samsung، به معنای سه ستاره) یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، کره جنوبی است.

لوازم سامسونگ شامل لوازم یدکی جاروبرقی ، پلوپز ، جاروشارژی ، ماکروفر ، آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، آب مرکبات گیری ، سشوار ، اتوبخار ، بخارشوی و … می باشد.

لوازم جانبی سامسونگ

واژه سامسونگدر زبان کره‌ای هانجا  (三星)  به معنی سه‌ستاره است. منظور از عدد سه در این نام، توان و بزرگی، و منظور از ستاره، جاودانگی است.

در قطعه بانک برخی لوازم یدکی سامسونگ موجود می باشد
سامسونگ

یزد

مرکز استان یزد و شهرستان یزد است که یکی از کلانشهرهای ایران شناخته می‌شود و در دشت یزد_اردکان قرار گرفته‌است. یزد که به نخستین شهر خشت خام جهان شهره است به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید که نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است

اوج آبادانی یزد، از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهر در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند

بافت تاریخی شهر یزد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۵۰۰۰، به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

یزد به عنوان شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه‌ها، شهر شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب معروف است.