قیمت سیستم جاروبرقی مرکزی چقدر است؟

لوازم یدکی خانگی

فروش لوازم یدکی خانگی

تفاوت قیمت بین یک جاروبرقی معمولی و یک سیستم جاروبرقی مرکزی زیاد است. برای اینکه با هزینه های غیرمنتظره مواجه نشوید، عاقلانه است که خود را در مورد هزینه های خرید به خوبی آگاه کنید. در این وبلاگ توضیح دقیقی در مورد قیمت های سیستم جاروبرقی مرکزی برای خرید سیستم جاروبرقی BEAM خواهید دید. هزینه های یک سیستم کامل از چهار قسمت تشکیل شده است:

قیمت سیستم جاروبرقی مرکزی چقدر است؟

مواد لوله کشی

اینها لوله هایی هستند که از جاروبرقی از طریق فضای خزنده، سقف کاذب و یا به کف بتنی می روند تا به اصطلاح گرد و غبار (مکش) کنتاکت ها هدایت شوند. این به شما امکان می دهد تا اتاق های مختلف خانه خود را بدون نیاز به جاروبرقی سنگین جاروبرقی بکشید.

جارو برقی

بر خلاف جاروبرقی های معمولی، جاروبرقی سیستم جاروبرقی مرکزی متحرک نیست. این تضمین می کند که می توان موتور بسیار قدرتمندتری با قدرت مکش بسیار بالاتر ساخت. جاروبرقی با سینی جمع آوری را می توان در گاراژ، زیرزمین، انباری یا اتاق زیر شیروانی نصب کرد. مزیت این کار این است که هنگام جاروبرقی صدای بلند موتور را نمی شنوید.

شیلنگ با برس

تنها چیزی که در حین جاروبرقی باید همراه خود داشته باشید یک شلنگ و دسته سبک وزن است. با سیستم شیلنگ Retraflex ما شیلنگ خلاء را می توان حتی در لوله ها ذخیره کرد. هنگامی که می خواهید جاروبرقی بکشید، به سادگی شلنگ جاروبرقی را از دیوار بیرون بکشید.

مونتاژ

قیمت نمونه

هر خانه متفاوت است، به این معنی که هزینه یک سیستم خلاء مرکزی برای همه متفاوت خواهد بود. برای محاسبه دقیق هزینه کل دقیق، می توانید از ماشین حساب هزینه آنلاین ما استفاده کنید . به لطف سال ها تجربه ما، می توانیم میانگین هزینه های زیر را به شما ارائه دهیم:

  • خانه نوع A با حدود ۲۰۰ متر مربع فضای  نشیمن ۱٫۵۰۰،۰۰ یورو شامل. مالیات بر ارزش افزوده
  • خانه نوع B با حدود ۵۰۰ متر مربع فضای  نشیمن ۱٫۸۰۰،۰۰ یورو شامل. مالیات بر ارزش افزوده
  • خانه نوع C با حدود ۹۰۰ متر مربع فضای  نشیمن ۲٫۲۰۰،۰۰ یورو شامل. مالیات بر ارزش افزوده

تفاوت قیمت نمونه های فوق می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد:

اندازه خانه شما

یک خانه مستقل به طور کلی بزرگتر از یک خانه تراس است. این بدان معناست که محفظه های بیشتری برای تمیز نگه داشتن وجود دارد که ممکن است به مواد لوله کشی بیشتر یا جاروبرقی قوی تری نیاز داشته باشد.

تعداد طبقات

امکان اجرای مواد لوله کشی از زیرزمین تا اتاق زیر شیروانی وجود دارد. این به شما همان راحتی سیستم جاروبرقی مرکزی را در هر طبقه می دهد که بسیار راحت است. با این حال، با طبقات بیشتر، به این معنی است که مواد لوله عمودی بیشتری علاوه بر خود طبقات اضافه می شود.

نوع سیستم شیلنگ

سیستم جاروبرقی مرکزی ما را می توان با انواع مختلف سیستم شلنگ مونتاژ کرد. از شیلنگ‌های قدیمی جاروبرقی مورد اعتماد گرفته تا سیستم‌های شلنگ قابل کشش داخلی از Reflexology . شیلنگ های خلاء مختلف مزایا و معایب متفاوتی دارند و همچنین قیمت های متفاوتی دارند

دسته و مجموعه برس

دستگیره ها، برس ها و لوله های مکش در اشکال و اندازه های مختلف هستند. دستگیره های بی سیم، برس های پارکت، لوله های مکش تلسکوپی، شما نام ببرید. البته هر کدام از این محصولات دارای قیمت متفاوتی هستند

جارو برقی

ما برای هر موقعیتی یک جاروبرقی مناسب داریم. اینکه کدام جاروبرقی برای شما بهتر است بستگی به خواسته شما دارد. در اینجا می توانید همه چیز را در مورد جاروبرقی های مختلف ما بخوانید تا بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید.

موارد اضافی

در نهایت، گزینه ای برای انتخاب موارد اضافی وجود دارد. با این امکانات اضافی می توانید سیستم جاروبرقی مرکزی خود را با راه حل های هوشمند گسترش دهید. سپس باید به موارد اضافی مانند پیستون پایه ، والی فلکس و فیلتر هپا فکر کنید.

فروشگاه قطعه بانک مرکز فروش قطعات جاروبرقی در ایران

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات جاروبرقی در تهران