لوازم یدکی بلک اند دکر در اهوازقطعات بلک اند دکر در اهوازبورس قطعات بلک اند دکر

.

خوزستان یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین مناطق ایران است که جاذبه‌های گردشگری آن در زمینه‌های طبیعی، تاریخی، معماری، اجتماعی و فرهنگی بی‌نظیر است.

هنگامی که صحبت از خوزستان می‌شود، در ذهن همگان نفت و گاز، میدان جنگ هشت‌ ساله با عراق و گرمای هوا تداعی می‌شود، خوزستان استانی زخم‌دیده در طول جنگ هشت ساله است. مناطق فکه، هویزه، اروندرود و شلمچه از جمله مناطق جنگی این استان است، حزن و اندوه در فضای این مناطق حاکم است و یاد و خاطره شهیدان را بیشتر و بهتر زنده می‌کند. جای‌جای این سرزمین ارزش دیدن دارد، کافی است فقط آنجا قرار بگیری و چشمانت را ببندی، آنجاست که با گوش دل صداهای تانک و توپ‌ها را خواهی شنید و پرده‌ای از اشک بر دیدگانت فرود خواهد آمد..

 

بلک اند دکر Black and decker

بلک اند دکر  black and decker  یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار برقی در ایالات متحده است که توانست بازاری برای مصرف کنندگان ابزار برقی، پس از جنگ جهانی ایجاد کند. برندهای اصلی این شرکت بلک اند دکرو دیوالتاست. بلک اند دکر به غیر از ابزار برقی همچنین تولید کننده ابزار باغبانی و ابزار امنیتی نیز است. (برندهایی چون بالدوین، کویکستو ویسر) محصولات سخت افزاری تازئینی و عمومی (بالدوین)، محصولات لوله کشی (پرایس فیستر)، سیستم های مخصوص اتصال (امحارت). محصولات بلک اند دکر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فروخته میشود که این محصولات در ۳۶ کارخانه (۱۸ در ایالات متحده و ۱۸ کارخانه در کشورهایی چون برزیل، چین، جمهوری چک، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و بریتانیاست .

لوازم یدکی جاروبرقی بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی جاروشارژی بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی سشوار بلک اند دکر در اهواز

قطعات سشوار بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی پلوپز بلک اند دکر در اهواز

دیگ پلوپز بلک اند دکر در اهواز

دیگ تفلون پلوپز بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی چرخ گوشت بلک اند دکر در اهواز

باطری جاروشارژی بلک اند دکر در اهواز

باتری جاروشارژِ بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی ساندویچ ساز بلک اند دکر در اهواز

قطعات غذاساز بلک اند دکر در اهواز

قطعات ماکروقر بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی مخلوط کن بلک اند دکر در اهواز

لوازم یدکی آبمیوه گیری بلک اند دکر در اهواز