ماشین ظرفشویی: برای شستشو یا عدم شستشو

هیچ وسیله ای در سال های اخیر به اندازه ماشین ظرفشویی ما دچار تغییراتی نشده است. برای برخی، این یک وسیله جدید مشکوک است که ممکن است به آن اعتماد نداشته باشید، برای اکثر آنها چیزی است که نمی توانید زندگی بدون آن را تصور کنید.

برای هر آشپزخانه جدید باید یک ضرورت باشد. شما قبلاً برای تهیه، پختن و پختن یک غذای خوشمزه تلاش زیادی کرده اید، چرا پس از لذت بردن از ثمره کار خود به سر کار خود بازگردید

؟ ممکن است عادت داشته باشید که ظروف خود را خیس کنید و قبل از قرار دادن ماشین ظرفشویی از قبل آبکشی کنید یا بشویید،

فقط برای اینکه آنها را بردارید و همچنان باقیمانده پیدا کنید، فقط به هر حال در نهایت آن را در سینک بشویید. روزهای ماشین ظرفشویی برقی، رعد و برق و ناکارآمد دیگر وجود ندارد زیرا تقاضا برای محصولات باکیفیت و کارآمدتر انرژی افزایش یافته است.  

نحوه شستن ظروف با دست

            ماشین ظرفشویی Energy Star تقریباً در بین هر برندی موجود است و کیفیت تمیزی آن هزینه ای ندارد. در واقع، امروزه بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی، گزینه‌های تمیز کردن بهتری نسبت به ماشین‌هایی که قبلاً استفاده کرده‌اید و نتایج بهتری نسبت به شستشوی دستی ارائه می‌دهند. لذت بردن از لازانیا خانگی مورد علاقه خود یا پیدا کردن ظروف باقی مانده در سینک معمولاً به این معنی است که آنها را یک شبه خیس کنید یا بشویید تا زمانی که اسفنج خود را از بین ببرید.

اما دیگر از انگشتان چروک، خیس و فرسوده نترسید! ماشین‌های ظرفشویی Energy-Star امروزی نه تنها تا ۴۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند، بلکه حتی آب کمتری مصرف می‌کنند، گاهی اوقات ۸۰ درصد آب کمتری نسبت به شستشوی دستی ظروف شما، صرفه‌جویی در هزینه دو قبض آب و برق، هدر رفتن آب کمتر و بهترین از همه صرفه‌جویی در مصرف آب.

جلوی سینک آشپزخانه می روید بسیاری از این برندها چندین دهه است که ماشین ظرفشویی تولید می کنند و ممکن است در نهایت راه حل مناسبی برای ارائه تمیزترین، آسان ترین و بهداشتی ترین وضوح به شما پیدا کنند. برای برندهایی مانند بوش و میله، ماشین‌های ظرفشویی آنها همیشه رتبه انرژی ستاره را حفظ کرده‌اند و در طول سال‌ها به بهبود کیفیت و کارایی ماشین‌های ظرفشویی خود ادامه داده‌اند.

            شستن ظروف ممکن است برای برخی درمان کننده باشد یا ممکن است باور داشته باشید که هیچکس نمی تواند ظروف من را بهتر از من تمیز کند. اما حقیقت را بگوییم، یک ماشین ظرفشویی با کیفیت به چند دلیل همیشه گزینه بهتری است. به عنوان مثال، اسفنج ها می توانند یکی از کثیف ترین چیزهای آشپزخانه شما باشند.

باکتری‌ها از اولین استفاده شروع به تجمع می‌کنند و مهم نیست که چقدر آب گرم یا مقدار صابون در آن فشار می‌دهید، همیشه مقداری از کثیفی را که از ظرف‌هایتان پاک می‌کنید، حفظ می‌کند. فضای داخلی از جنس استنلس استیل بسیاری از برندها، بهداشتی ترین محیط شستشو و خشک کن را برای تمامی ظروف شما فراهم می کند.

مهم نیست که آب چقدر گرم است، باز هم آنقدر داغ نیست که ظروف شما را به درستی ضد عفونی و تمیز کند. یک ماشین ظرفشویی استاندارد معمولاً بین ۱۳۰-۱۵۰ درجه و با تنظیمات خاص تا ۱۶۵ درجه متغیر است. متوسط ​​سرعت جریان سینک استاندارد حدود ۲ گالن در دقیقه و معمولاً تقریباً ۱۶ گالن برای تمیز کردن یک بار سینک ظرفشویی مصرف می کند.

یک چرخه کامل ظرفشویی اغلب کمتر از ۳ گالن آب را به طور موثر و بهداشتی مصرف می کند. پس از شستن ظروف خود، آنها را در قفسه ماشین ظرفشویی خود قرار می دهید تا خشک شوند یا از حوله استفاده می کنید، که هر دو فرصتی را برای گرد و غبار و میکروب ها ایجاد می کند تا دوباره به ظروف تازه شسته شده شما نفوذ کنند.

ماشین ظرفشویی مکانی در بسته و بهداشتی برای خشک شدن ظروف شما فراهم می کند. که هر دو فرصتی را برای گرد و غبار و میکروب ها فراهم می کند تا دوباره به ظروف تازه شسته شده شما حمله کنند.

دستکش ظرفشویی

            تا جایی که ماشین ظرفشویی آمده است به این معنا نیست که بگوییم ایراد ندارند. در حالی که بسیاری از آنها چرخه شست و شوی سریع یا سرعت را ارائه می دهند، زمان کارکرد ماشین ظرفشویی استاندارد نزدیک به دو ساعت است. این برای دستیابی به راندمان Energy-Star ضروری است زیرا کویل های گرمایشی اغلب برای استفاده به قدرت زیادی نیاز دارند.

یکی از مزایای استفاده نکردن از کویل گرمایش این امکان را برای شما فراهم می کند که پلاستیک ها را در قفسه های بالا و پایین تمیز کنید. فقدان کویل گرمایش ممکن است خشک کردن ظروف شما را سخت تر به نظر برساند، اگرچه آنها از روشی به نام خشک کردن تراکم استفاده می کنند

که عملاً تمام آب را از ظروف شما خارج می کند. برخی از مارک ها می توانند در پایان چرخه باز شوند، بنابراین هر پلاستیکی که ممکن است به طور معمول هنوز مرطوب باشد، دیگر خیس نیست.

برای اکثر ماشین ظرفشویی در طول روز بارگیری می شود و شب هنگام خواب یا کم شدن فعالیت های روز کار می کند، بنابراین طول شستشو نباید مانع کار شود. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ماشین ظرفشویی امروزی این است که می تواند یک چرخه کامل را بدون ایجاد نویز زیاد اجرا کند.

برخی از بهترین مارک های ماشین ظرفشویی حتی می توانند به صدایی در حدود ۴۰ dBA یا کمتر دست یابند که تقریباً برای گوش انسان بی صدا است و نوری را به زمین یا زیر پیشخوان شما می تابانند تا نشان دهند که چه زمانی در حال استفاده و اتمام است. تمیز کردن.

همه برندهای اصلی ماشین ظرفشویی در Appliance World در دسترس هستند و ما به دلایل ذکر شده در بالا اغلب از آنها در نمایشگاه زنده خود استفاده می کنیم.