مزایای  استفاده از بخارشوی‌ با سیستم‌های تمیزکننده بخار

لوازم یدکی خانگی

فروش لوازم یدکی خانگی

کترینگ ها همیشه با چالش مداوم حفظ بالاترین استانداردهای نظافتی با کمترین هزینه مواجه هستند و با کووید ۱۹ فشار عمومی و دولت در سال های اخیر کل موضوع ضدعفونی، ضدعفونی و ایمنی مواد غذایی را به شدت مورد توجه قرار داده است.

 

الهام بخشیدن به اعتماد به مشتریان و کارکنان خود در طول و بعد از این بیماری همه گیر، کلید پیروزی در کسب و کار تکراری است، افراد آگاه به بهداشت بیش از حد استاندارد طلایی ایمنی محیط زیست و اطمینان خاطر از اینکه شما به دستورالعمل های دولت پایبند بوده اید را می طلبند و شایسته آن هستند.

 

بخار خشک پیشخوان ها، خطوط سرو و تجهیزات پخت و پز را بدون مواد شیمیایی به خوبی تمیز می کند و چربی را از سطوح پخت و پز، درهای فر و هود گریل پاک می کند. یخچال‌ها، فریزرها، محیط‌های کاری، کف‌ها و سطوح را می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تمیزکننده بخار خشک ما کاملاً تمیز و ضدعفونی کرد، در حالی که صرفه‌جویی در آب، زمان و هزینه قابل توجه است.

 

اقامتگاه‌های هتل، اقامتگاه‌ها، استراحتگاه‌های درمانی و دفاتر گردشگری نیازهای ویژه‌ای در زمینه بهداشت و داشتن محیطی دلپذیر دارند. اتاق‌ها باید به‌سرعت و به‌طور منظم، با تعویض مکرر مهمانان، تمیز شوند تا از هر گونه خطر آلودگی جلوگیری شود. دستگاه‌های بخار خشک و وکیوم ما برای تمیز کردن فرش، منسوجات، نظافت صندلی‌ها و تمیز کردن عمیق سیستم‌های تهویه در هر اتاق بسیار مناسب هستند.

 

دستگاه‌های بخارشوی تجاری ما برای تمیز کردن تشک، بالش، صندلی و فرش ایده‌آل هستند و به سرعت و کارآمد محیطی تمیز و سالم را تضمین می‌کنند. از بین بردن کنه های گرد و غبار و حذف مواد آلرژی زا برای یک محیط داخلی سالم تر.

همواه می توانید لوازم یدکی و قطعات بخارشوی را از قطعه بانک تهیه کنید