نحوه استفاده از سبزی خردکن برای پختن سوپ

نحوه استفاده از سبزی خردکن برای پختن سوپ

در فصل زمستان تنها چیزی که انسان نیاز دارد یک پتوی گرم و یک بخاری است. اما تصور کنید که یک فنجان داغ سوپ سبزیجات را با اینها داشته باشید – که به نظر می‌رسد یک افزودنی عالی است! درست کردن سوپ نیاز به مواد و زمان زیادی ندارد. با این حال، چیزی که به آن نیاز دارد، چند سبزی و مقداری چاشنی و طعم‌دهنده است که به آن اضافه کنید. پس بیایید طرز پخت یک فنجان سوپ را بیاموزیم. این آسان است.

طرز پخت سوپ با استفاده از خردکن

بنابراین برای پختن هر نوع سوپ، موارد اساسی لازم است:

  1. سبزیجات دلخواه
  2. یک سبزی خردکن خوب
  3. اب
  4. نمک و فلفل
  5. نشاسته ذرت

مرحله ۱: ابتدا سبزیجاتی را انتخاب کنید که می خواهید در سوپ بخورید. این می تواند هر چیزی از پیاز، گوجه فرنگی، هویج، فلفل دلمه ای، ذرت یا هر چیز دیگری باشد. سپس آنها را ترجیحاً در سبزی خردکن خرد کنید . سریع است و باعث صرفه جویی در زمان می شود. سبزیجات ارزش غذایی زیادی به سوپ می‌افزایند زیرا سبزیجات به قطعات کوچک‌تر خرد می‌شوند و این باعث کاهش قند و نشاسته مصرفی می‌شود.

مرحله ۲: از یک سبزی خردکن دستی یا برقی برای خرد کردن، خرد کردن یا خرد کردن سبزیجات استفاده کنید. خردکن ها با اندازه های مختلف تیغه عرضه می شوند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که برای سوپ شما مناسب تر است.

اگر کسی بپرسد چرا باید از سبزی خردکن استفاده کرد ، پاسخ این است که این کار زندگی را بسیار آسان‌تر می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. زمان زیادی را تصور کنید، پوست کندن و برش هر سبزی با استفاده از چاقو طول می کشد. همچنین، خردکن سبزیجات بسیار آسان برای استفاده و تمیز کردن و نگهداری آسان است. علاوه بر این، خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. قیمت سبزی خردکن از روپیه متغیر است. ۳۰۰ تا روپیه ۸۰۰٫ اگر کسی به دنبال بهترین سبزی خردکن است، چند سبزی خردکن دستی شگفت انگیز را بررسی کنید .

سپس تابه ای را برای گرم شدن نگه دارید و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. ۳-۴ تکه سیر و زنجبیل، ترجیحاً ریز شده را اضافه کنید.

مرحله ۳: وقتی شروع به قهوه ای شدن کرد، همه سبزیجات را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه در روغن تفت دهید.

مرحله ۴: مرحله بعدی اضافه کردن ۳-۴ فنجان آب به سبزیجات است. و اجازه دهید ۱۰-۱۵ دقیقه بجوشد.

مرحله ۵: سپس نمک و فلفل را به سوپ اضافه کنید. می توانید ماسالا یا سس های دیگری را نیز اضافه کنید. به عنوان مثال برای سوپ مانچو، باید یک قاشق غذاخوری سس سویا و سرکه اضافه کنید. برای سوپ داغ و ترش، باید یک قاشق غذاخوری سس چیلی سبز یا قرمز و سرکه برای ترشی آن بریزید. همچنین می توان به هر یک از سوپ های ذکر شده پروتئین اضافه کرد.

مرحله ۶: نشاسته ذرت را به دو قاشق غذاخوری آب اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس مخلوط را به سوپ اضافه کنید. به غلیظ شدن سوپ کمک می کند.

مرحله هفتم: اگر کسی می‌خواهد تکه‌های بزرگ سبزیجات در سوپ نباشد، می‌تواند آن را از صافی صاف کرده و سوپ را مصرف کند.

سبزی خردکن برقی با بهترین کیفیت را ببینید .

ارزش غذایی سوپ ها و اهمیت آنها در زمستان

 

سوپ ها فقط برای فصل زمستان مناسب هستند. این نه تنها یکی را پر نگه می دارد بلکه در زمان پخت و پز نیز بسیار صرفه جویی می کند.

این همه چیز نیست، یک سوپ به کاهش هوس کمک می کند. وقتی فردی غذای ترکیبی مانند سوپ می نوشد، روند احساس گرسنگی خیلی سریع را کند می کند.

همانطور که می دانید، سوپ شامل سبزیجات است و آن سبزیجات دارای ویتامین، فیبر و خواص ضد التهابی هستند. بنابراین داشتن سوپ به خودی خود به فرد کمک می کند تا نیاز مورد نیاز به مواد مغذی را تکمیل کند. به عنوان مثال، هویج دارای بتاکاروتن بالایی است و گوجه فرنگی دارای سطوح لیکوپن بالایی است و پس از پخته شدن، به قوی نگه داشتن استخوان ها و سلامت پوست کمک می کند.

همچنین سوپ ها نیز راهی عالی برای هیدراته ماندن فرد هستند. آبگوشت بیشتر حاوی نمک است که حتی به حفظ آب در بدن کمک می کند.

همچنین باعث تقویت ایمنی می شود. به عنوان مثال، سیر موجود در سوپ می تواند با ویروس های موجود در بدن مبارزه کند و با باکتری های مضر مبارزه کند. بنابراین، در مبارزه با مسائل بهداشتی مرتبط با آب و هوا مانند سرماخوردگی، سرفه و تب مفید است.

علاوه بر این، خوردن سوپ قبل از غذای اصلی می تواند اشتهای فرد را کاهش دهد و باعث شود که مقدار کمتری غذا بخورد.

بنابراین، با دستور دیگر سوپ خوشمزه درست کنید و فراموش نکنید که بهترین خردکن سبزیجات را برای آن بخرید.

چگونه سوپ را سرو یا حمل کنیم؟

طبیعی است که با وجود پوشش های متعدد، دائماً نگران ریختن سوپ از تیفین باشید. راه حل یک مرحله ای برای آن، شیشه های غذا است . ظروف مواد غذایی ضد نشت هستند. شیشه های عایق شده غذا نه تنها غذا را گرم نگه می دارند، بلکه تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است.

فقط کافی است سوپ گرم را در ظرف غذا بریزید تا حدود ۱۲ ساعت داغ بماند. مطمئن شوید که درب آن را به درستی بسته نگه دارید. ظرف غذا را بیش از حد پر نکنید. مقداری نمک و فلفل اضافه کنید تا بعداً به سوپ اضافه کنید.

شیشه های غذا راهی عالی برای حفظ طعم و عطر سوپ ها هستند. و وقتی نوبت به سوپ می رسد، اینها مهم هستند. شیشه های غذا با عایق خلاء نیز طعم و بافت سوپ را حفظ می کنند.

شیشه های عایق شده مواد غذایی نیز از فاسد شدن غذا جلوگیری می کنند. همچنین یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن غذا با دیگران است. می توانید آن را در دفتر با دوستان یا خانواده در خانه به اشتراک بگذارید.

و وقتی در مورد ظروف فولادی ضد زنگ صحبت می شود ، عمر آنها نسبت به سایر مواد مانند پلاستیک بسیار بیشتر است. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ نیز غیر سمی است و مواد شیمیایی را وارد غذا نمی کند. همچنین بهترین قسمت این است که غذا را در دمای دلخواه نگه می دارد. همچنین حمل آن آسان است و بسیار مقرون به صرفه است.

شیشه های مواد غذایی از جنس استنلس استیل نیز راهی عالی برای نگهداری سوپ باقی مانده در یخچال هستند.

همچنین، شیشه های غذا حتی برای بچه ها برای حمل به مدرسه عالی هستند. سوپ را نشت نمی کند و یک غذای مغذی و گرم به آنها می دهد.

شیشه های مواد غذایی عایق بندی شده نیز برای سفر شگفت انگیز هستند. اگر کسی قصد حمل غذا برای یک سفر طولانی را دارد، پس کوزه های غذا چیزی است که باید دنبالش رفت. اگر وعده غذایی مورد نیاز را دریافت می کنید، می توانید غذای گرم را در هر جایی بدون نگرانی میل کنید. بردن ظروف غذا برای سفر حداقل ۱۲ ساعت غذا را گرم نگه می دارد و همچنین می تواند غذا را با همسفران به اشتراک بگذارد. نباید نگران گرم کردن مداوم غذا باشد.

در چنین مواقعی به فرد کمک می کند تا از غذاهای ناسالم پرهیز کند و برای مدت طولانی یک سوپ مغذی یا سایر غذاهای خانگی مصرف کند.

درباره هوم پاف

هوم پاف برندی است که بهترین محصولات را با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کننده ارائه می کند. بر این باور است که تغییرات کوچک در سبک زندگی کمک زیادی می کند.

مصرف کنندگان چندین دهه است که از پلاستیک استفاده می کنند. این برند از مردم می خواهد که انتخاب هایی داشته باشند که جهان را بهتر کند. آنها به عنوان یک برند می خواهند آثار سمی را که در هر بار خوردن یا نوشیدن از پلاستیک وارد می شود، از بین ببرند.

آنها طیف گسترده ای از محصولات از شیشه های غذا ، خردکن ها ، جعبه های ناهار ، بطری ها و کتری ها را دارند. هدف آنها این است که اطمینان حاصل کنند که وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های خانگی، در هر زمان و مکان، مغذی و تازه هستند.

لوازم یدکی و قعطات خردکن را از قطعه بانک بخواهید.