نظرسنجی کاربران راجع به ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی چیست؟

انتخاب جدیدماشین ظرفشویی می تواند انتخاب دشواری باشد؛ امکانات و گزینه های تکنولوژیکی بسیار زیادی وجود دارد، اما آیا آنها واقعاً همان چیزی هستند که شما نیاز دارید؟

در Bosch، ما می‌خواهیم لوازم خانگی خود را برای مشتریانمان مفید و در عین حال ساده کنیم.

 

به همین دلیل است که ما یک نظرسنجی آنلاین از کاربران ماشین ظرفشویی انجام دادیم که مهمترین چیزهایی را که دوست دارند در مورد ماشین ظرفشویی بعدی خود بهبود ببخشند، پرسیدیم .

 

کلید:
۳۲% – خشک کردن کارآمدتر
۲۵% – چرخه کوتاه تر
۲۰% – تمیز کردن نتایج نهایی
۱۶% – بارگیری آسان تر
۷% – ساکت شدن آن

 

خشک کردن آن را موثرتر کنید – ۳۲٪

درخواست اصلی این است که ماشین ظرفشویی آنها در خشک کردن بهتر بود. از این گذشته، هیچ کس دوست ندارد بشقاب ها و کاسه های خود را از دستگاه بیرون بیاورد تا متوجه شود که هنوز به پاک کردن سریع نیاز دارند .

حتی آزاردهنده تر، پلاستیک در ماشین ظرفشویی است – به نظر می رسد هرگز خشک نمی شود!

بنابراین بوش برای کمک به اینجا چه کاری انجام می دهد؟

پاسخ در کانی خاصی به نام زئولیت نهفته است که در هسته سیستم خشک کامل بوش قرار دارد . این سلاح مخفی بوش در برابر ظروف مرطوب است و حتی اجازه می دهد تا صفحات پلاستیکی شما به راحتی خشک شوند.

زئولیت یک ماده طبیعی است که هنگام خیس شدن گرما می دهد، بنابراین با اتمام شستشو و تخلیه آب از دستگاه، دانه های زئولیت را فعال می کند.

اینها گرما را منتشر می کنند که به طور طبیعی تمام رطوبت باقی مانده در داخل دستگاه را بدون نیاز به برق اضافی خشک می کند – بنابراین Perfect Dry حتی در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود .

 

چرخه را کوتاهتر کنید – ۲۵%

همه ما لحظاتی را داشته ایم که در آن شام در حال پختن است و شما متوجه شده اید که شخصی فراموش کرده است ماشین ظرفشویی را بگذارد و همه بشقاب ها هنوز کثیف هستند.

با SpeedPerfect+ مشکلی نیست.

اینها برنامه های شستشوی فوق سریع هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ظرف های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تمیز کنند . کافی است یک دکمه را فشار دهید تا SpeedPerfect+ را فعال کنید و بشقاب‌های شما تا ۵۰ درصد از مدت چرخه* تمیز خواهند شد، همچنان با راندمان تمیز کنندگی بالایی که از ماشین ظرفشویی بوش انتظار دارید .

*به جز: پیش شستشو، ۱ ساعت و برنامه Quick 45ºC.

 

نتایج نهایی را تمیزتر کنید – ۲۰٪

یک چیز وجود دارد که همه می خواهند ماشین ظرفشویی انجام دهد: تمیز کردن وسایل! دلیل اصلی خرید ماشین ظرفشویی صرفه جویی در زمان و تلاش خود در هنگام شست و شو است، بنابراین اگر بعد از اتمام چرخه ماشین ظرفشویی هنوز همه چیز باید شسته شود خوب نیست زیرا برنامه کاملاً درست نبود.

به دلیل انتخاب برنامه اشتباه با سنسور AquaSensor بوش در ماشین ظرفشویی، هیچ نگرانی در مورد صفحات کثیف ندارید.

این فناوری هوشمندانه، آب خروجی از دستگاه شما را زیر نظر می گیرد و سطح ذرات غذا، گریس و مواد شوینده را اندازه گیری می کند. آن سپس به طور خودکار تنظیماتی را در طول برنامه و دما انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز تمیز و درخشان ظاهر می شود.

 

بارگیری را آسان کنید – ۱۶%

بارگیری و تخلیه ماشین ظرفشویی کار مورد علاقه هیچ کس نیست، بنابراین بیایید تا حد امکان آن را آسان کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش با تعدادی گزینه برای بارگیری آسان در دسترس است.

به عنوان مثال، ماشین ظرفشویی داخلی با OpenAssist فقط به یک لمس ساده نیاز دارد تا به آرامی در را باز کند . این نه تنها از مزایای طراحی بدون درز و بدون دسته بهره می برد، بلکه برای افرادی که در باز کردن ماشین ظرفشویی های سنتی مشکل دارند نیز بسیار مفید است.

قفسه‌های قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهند که ماشین ظرفشویی خود را دقیقاً با حجمی که در حال تمیز کردن هستید تنظیم کنید. بوش این را سیستم Rackmatic خود می نامد.

در مورد خلاص شدن از شر آن سبد کارد و چنگال برای ایجاد فضایی برای بشقاب ها و تابه های اضافی در کشوی پایینی چطور؟ کارد و چنگال کجا می رود؟

ساده – یک کشوی کارد و چنگال باریک جدید در بالای ماشین ظرفشویی. بارگیری و تخلیه بسیار آسان تر است و به دلیل جدا شدن هر یک از موارد، همه آنها به طور کامل و یکنواخت تمیز می شوند.

 

آن را ساکت تر کنید – ۷٪

اگر مکالمه بعد از شام توسط ماشین ظرفشویی خفه شود، مهمان داشتن هیچ فایده ای ندارد.

همه لوازم خانگی بوش به خوبی عایق صدا هستند و طراحی دقیقی دارند تا سطح صدا را تا حد امکان پایین نگه دارند.

دستگاه‌های دارای SuperSilence در سطح صدای ۴۰ تا ۴۵ دسی‌بل کار می‌کنند، که به راحتی به اندازه کافی بی‌صدا است تا مکالمه را مختل نکند .

آیا می خواهید ماشین ظرفشویی مناسب خود را پیدا کنید؟

ما می توانیم به شما کمک کنیم تا ماشین ظرفشویی عالی خود را راهنمایی کنیم.

 

انتخابگر محصول ساده و تعاملی ما تعدادی از نیازهای شخصی را از شما می خواهد تا دستگاه کامل خود را محدود کنید.

شاید بشود گفت ظرفشویی بوش یکی از بهترینهاست