نکاتی که هنگام تعویض یخچال باید بدانید

خواه یخچال فعلی شما خراب شده باشد یا به دنبال مدلی جدیدتر با ویژگی های بهتر هستید، این مراحل را از کارشناسان ما دنبال کنید تا روند انتخاب را آسان کنید!

شماره ۱ – افزایش اندازه

یکی از موارد نادیده گرفته شده (اما حیاتی) در خرید یخچال جدید این است که چه اندازه ای می توانید در آن قرار دهید. به جای اندازه گیری صرفاً یخچال فعلی خود، توصیه می کنیم ابعاد دهانه فضایی که در آن نصب شده است را اندازه گیری کنید.

 

نکاتی که هنگام تعویض یخچال باید بدانید

 

دانستن این «ابعاد برش‌خورده» به شما فضای موجود را می‌گوید، نه فقط آنچه را که اکنون دارید. حتی اگر تفاوت بین ابعاد دهانه کابینت و یخچال نزدیک به نظر برسد، داشتن حتی ۱⁄۲ اینچ ارتفاع اضافی می تواند تفاوت زیادی در مدل های موجود برای انتخاب ایجاد کند.

 

 

شماره ۲ – دانستن اینکه چه سبک هایی در دسترس هستند

نگاهی به راهنمای نمای سریع ما در زیر از سبک های مختلف یخچال های امروزی بیندازید.

 

نکاتی که هنگام تعویض یخچال باید بدانید

۱) عمق متضاد یا عمق استاندارد؟

 

نکاتی که هنگام تعویض یخچال باید بدانید

 

یخچال‌های ضدعمق معمولاً دارای جعبه‌ای با عمق ۲۴ اینچ هستند، بنابراین تنها قسمتی از یخچال که از کابینت بیرون می‌آید، درها و دستگیره است.

 

یخچال های با عمق استاندارد می توانند از ۴ تا ۸ اینچ عمیق تر باشند، به این معنی که جعبه یخچال را نیز خواهید دید که از کابینت بیرون زده است.

یخچال های ضد عمق به دلیل ظاهر داخلی “نزدیک فلاش” که ارائه می دهند محبوب هستند. یخچال های با عمق استاندارد به دلیل ظرفیت بیشتری که با عمق بیشتر ارائه می دهند، محبوب هستند.

 

ویژگی های اضافی برای در نظر گرفتن

هنگامی که انتخاب خود را با استفاده از معیارهای ذکر شده در بالا محدود کردید، آخرین مرحله انتخاب ویژگی های خاصی است که در بسیاری از مدل ها موجود است.

پایان/رنگ:

فولاد ضد زنگ هنوز هم محبوب‌ترین رنگی است که می‌توان از میان آن انتخاب کرد، به این معنی که گسترده‌ترین انتخاب در آن رنگ یافت می‌شود. همچنین می‌توانید برخی از مدل‌ها را به رنگ سیاه و سفید پیدا کنید، اگرچه انتخاب‌های کمتری وجود دارد.

توزیع کننده:

یخچال‌های زیادی ارائه می‌شوند که دارای یخ‌ساز خارجی و آب بر روی در هستند. تلگراف های خارجی برای راحتی بسیار عالی هستند زیرا می توانید به راحتی به یخ مکعبی/خرد شده و همچنین آب سرد و فیلتر شده درست روی درب دسترسی داشته باشید.

نکته منفی داشتن تلگراف خارجی این است که فضای زیادی را در قسمت داخلی یخچال اشغال می کنند. همچنین دانستن این نکته مهم است که دیسپنسرهای خارجی رایج‌ترین قطعه برای شکستن یخچال هستند که می‌تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود.

به جای تلگراف خارجی، می بینید که بسیاری از برندها مدلی را ارائه می دهند که دارای آب سردکن داخلی است و یخ ساز در قسمت فریزر قرار دارد.

آب سردکن داخلی عالی هستند زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کنند و تقریباً به اندازه تلگراف های خارجی با شکستگی مشکل ندارند.

امیدواریم این راهنما به شما ایده بهتری در مورد آنچه که هنگام خرید یخچال خود باید به آن توجه کنید ارائه دهد. ما در این مقاله همه چیزهای کوچک در مورد یخچال را پوشش ندادیم،