پودینگ حرارت پایین در ۱۷۰ درجه سانتیگراد و میکسر MUM

عناصر

 

برای پایه

• ۷۵۰ میلی لیتر شیر

• ۵۰ گرم شکر

• ۵۰ گرم کره به اضافه روغن اضافی

۴ عدد زرده تخم مرغ بزرگ

• پوست ریز رنده شده ۲ عدد لیمو

• ۱۰۰ گرم آرد سوخاری سفید خوب.

 

برای مربا

• مربای تمشک ۶ قاشق غذاخوری

•آب نصف لیمو.

 

برای مرنگ

۴ عدد سفیده تخم مرغ بزرگ

• ۲۰۰ گرم شکر

خامه برای سرو.

 

آلرژن ها با پررنگ مشخص شده اند.

 

حرارت پایین در ۱۷۰ درجه سانتیگراد. میکسر MUM.

۱ . کره ۸ رامکین. شیر و شکر را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. هم بزنید تا شکر حل شود. درست قبل از اینکه شیر بجوشد از روی حرارت بردارید. کره را هم بزنید تا ذوب شود.

 

۲ . در ظرفی زرده‌های تخم‌مرغ را با همزن بزنید، سپس روی مخلوط شیر و کره بریزید و خوب هم بزنید. پوست لیمو و پودر سوخاری را هم بزنید. داخل رامکین های آماده شده بریزید. آن را به یک ظرف برشته عمیق که مناسب همه رامکین ها است منتقل کنید. در سطح قفسه ۲ در فر قرار دهید. ظرف بو دادن را با دقت با آب جوش تا عمق حدود ۲ سانتی متر پر کنید. این یک حمام آب ایجاد می کند که از پختن بیش از حد کاستارد جلوگیری می کند.

 

۳ . به مدت ۲۰ دقیقه یا تا زمانی که تازه سفت شود بپزید. از فر و حمام آب خارج کرده و کمی خنک کنید. فر را روی ۳D یا ۴D Hotair با دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. مربا را با آبلیمو مخلوط کرده و بین رامکین ها تقسیم کنید. به طور یکنواخت و به آرامی روی کاسترد آماده شده پخش کنید.

 

۴ . برای تهیه مرنگ: سفیده تخم مرغ را در کاسه با همزن بزنیدمیکسر MUMبا همزن متصل شده شکر را کم کم اضافه کنید و با حداکثر سرعت هم بزنید. به هم زدن ادامه دهید تا مرنگ براق شود و حالت خود را حفظ کند.

 

۵ . بین رامکین ها تقسیم کنید و روی آن را صاف کنید، از پشت قاشق برای ایجاد قله استفاده کنید (یا از کیسه لوله کشی استفاده کنید). به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در سطح قفسه ۳ یا تا زمانی که مرنگ فقط طلایی شود بپزید.

 

۶ . با خامه سرو کنید.

محصولات پیشنهادی

 

مجموعه میکسر آشپزخانه MUM ما

دستگاه های آشپزخانه بوش دروازه شما برای آشپزی مانند یک سرآشپز حرفه ای هستند. با گزینه های زیادی، می توانید مخلوط کنید، خرد کنید، بکوبید و با هم مخلوط کنید تا غذاهای شگفت انگیزی ایجاد کنید که دهان همه را پر کند.

قطعات میکسر را از قطعه بانک بخواهید.