۷ دلیل برای استفاده از جاروبرقی مرکزی

لوازم یدکی خانگی

فروش لوازم یدکی خانگی

چه در مرحله طراحی ساخت یک خانه جدید باشید و چه به دنبال راه هایی برای ارتقاء خانه فعلی خود هستید، نصب یک سیستم خلاء مرکزی باید در بالای لیست آرزوهای شما باشد! چه خانه دارای دو یا چهار اتاق خواب باشد، چه اعضای خانواده مبتلا به آسم و/یا آلرژی، گرد و غبار مرکزی می تواند راه حلی منطقی برای خانه شما باشد.

سیستم جاروبرقی مرکزی دقیقاً چیست؟ یک موتور قدرتمند با سینی جمع آوری در گاراژ، زیرزمین، اتاق انبار فنی و یا حتی در اتاق زیر شیروانی نصب می شود. از این نقطه، لوله‌ها از فضای خزنده، سقف کاذب یا در کف بتنی به مکان‌های انتخاب شده استراتژیک در خانه می‌گذرند. در این مکان ها سیستم لوله به یک تماس جاروبرقی ختم می شود که می توان یک شیلنگ سبک وزن را به آن متصل کرد و پس از آن جاروبرقی شروع می شود!

نصب یک سیستم جاروبرقی مرکزی باید در بالای لیست آرزوهای شما باشد!

بیایید برخی از دلایل اصلی را توضیح دهیم که چرا یک سیستم جاروبرقی مرکزی یک ایده عالی برای خانواده شما است:

۱٫ کیفیت هوای داخل خانه بهبود خواهد یافت

یکی از مزیت های اصلی این است که کیفیت هوای داخل خانه چقدر بهتر است. به ویژه مبتلایان به آلرژی کاهش فوری علائم خود را تجربه می کنند. دلیل این امر ساده است: برخلاف جاروبرقی های معمولی که در حین استفاده مواد حساسیت زا و گرد و غبار را در محیط زندگی شما پخش می کنند، سیستم جاروبرقی مرکزی این مواد مضر را کاملاً استخراج می کند و پس از آن در ظرف جمع آوری می شود. به هر حال، تحقیقات علمی ثابت کرده است که یک سیستم جاروبرقی مرکزی علائم آلرژی را تسکین می دهد.

۲٫ به طور قابل توجهی ساکت تر است

بسیاری از ما آنقدر به سر و صدایی که جاروبرقی های معمولی ایجاد می کنند عادت کرده ایم و به روشن کردن آن فکر نمی کنیم. ما فقط فرض می کنیم که نویز بخشی از آن است. با یک سیستم جاروبرقی مرکزی، عدم وجود صدای موتور بلافاصله قابل توجه است، به هر حال خارج از محیط زندگی است تا خانواده، همکاران یا حتی حیوانات خانگی شما از این موضوع اذیت نشوند. هنگام قرار دادن شلنگ جاروبرقی کمی بیشتر از یک زمزمه شنیده می شود.

۳٫ پاکسازی قوی و عمیق

موتور جاروبرقی در یک سیستم جاروبرقی مرکزی در مقایسه با یک جاروبرقی معمولی می تواند سه تا چهار برابر قدرتمندتر باشد. تفاوت بزرگی که در حین جاروبرقی به وضوح قابل توجه است. موتور بزرگ و سنگین با یک جاروبرقی معمولی قابل تصور نیست زیرا دستگاه باید متحرک نیز باشد. با توجه به قوانین جدید، تولیدکنندگان نیز به حداکثر توان ۲۰۱۷ وات در پایان سال ۹۰۰ محدود شدند، که تمیز کردن کامل را تقریبا غیرممکن می‌کرد. واحد موتور با سیستم جاروبرقی از طرف دیگر به دیوار آویزان می شود تا موتور سنگین تر مشکلی نداشته باشد.

۴٫ خاک دور می ماند

از آنجا که جاروبرقی اغلب در خارج از محیط زندگی مانند زیرزمین، گاراژ یا اتاق زیر شیروانی نصب می شود، به این معنی است که کثیفی در اینجا ذخیره می شود. جاروبرقی ها یک ظرف جمع آوری بزرگ ۱۵ یا ۲۵ لیتری دارند و یک خانواده متوسط ​​آن را بیش از دو تا سه بار در سال تخلیه نمی کند. این شما را از کیسه های گرد و غبار کوچک یا ظروف جمع آوری که باید بعد از هر کار جاروبرقی خالی یا تعویض شوند، رها می کند.

۵٫ کمتر به اطراف بچرخید

اگر خانه شما چند طبقه است، وزن و اندازه جاروبرقی قطعا مهم خواهد بود. زیرا بیایید صادق باشیم: هرچه کشیدن جاروبرقی در اطراف خانه دشوارتر و سنگین تر باشد، احتمال استفاده منظم از آن کمتر می شود. با یک سیستم خلاء مرکزی، تنها چیزی که حمل می کنید یک شلنگ سبک وزن است. هنگامی که سیستم را انتخاب می کنید سیستم شلنگ Retraflex همیشه بلافاصله در دسترس است .

۶٫ تعمیر و نگهداری کم

قبلاً به ظروف جمع آوری بزرگی که گرد و غبار و کثیفی در آن جمع می شود اشاره کردیم که باید به طور متوسط ​​۲ تا ۳ بار در سال تخلیه شود. جاروبرقی BEAM دارای یک فیلتر خود تمیز شونده منحصر به فرد است که با همکاری سازندگان پارچه GORE-TEX® ساخته شده است. ذرات گرد و غبار مانند مواد فیلتر معمولی به سطح فیلتر خود تمیز شونده BEAM نمی چسبند. مهمتر از همه، قدرت مکش با پر شدن سطل از بین نمی رود.

۷٫ سرمایه گذاری هوشمند

صرف نظر از اینکه قصد دارید خانه جدیدی بسازید یا خانه موجود را بازسازی یا نوسازی کنید – با سیستم خلاء مرکزی BEAM راه حلی با کیفیت بالا با عمر طولانی انتخاب می کنید. یک سیستم جاروبرقی مرکزی به ارزش خانه می افزاید و در صورتی که بخواهید خانه خود را در آینده بازاریابی کنید، می تواند به عنوان یک نقطه فروش عمل کند . قطعه بانک مرکز فروش قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی در ایران

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات جاروبرقی 

 

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات جاروبرقی در تهران