لوازم یدکی غذاساز در تبریزقطعات خردکن در تبریزبورس قطعات غذاساز و خردکن

مختصات: ۳۸°۰۴′۳۶″شمالی ۴۶°۱۶′۴۸″شرقی / ۳۸٫۰۷۶۶°شمالی ۴۶٫۲۸۰۰°شرقی

آذربایجان شرقی
مرکز تبریز
مساحت ۴۵٬۴۹۱ کیلومترمربع
جمعیت (۱۳۹۵) ۳٬۹۰۹٬۶۵۲[۱]
تعداد شهرستان‌ها ۲۱
منطقه زمانی IRST (گرینویچ+۳:۳۰)
-تابستان (دی‌اس‌تی) IRDT (گرینویچ+۴:۳۰)
استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های ایران است که در منطقه آذربایجان ایران واقع شده و زمان حکومت پهلوی آذربایجان خاوری نامیده می‌شد. این استان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیهٔ شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود. استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است. این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ محدودهٔ استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند. مساحت استان آذربایجان شرقی ۴۵٬۴۹۱ کیلومتر مربع است، این استان، یگانه استان ایران است که با ارمنستان هم‌مرز است و همچنین تنها استان کشور است که هم با خاک اصلی جمهوری باکو و هم با جمهوری خودمختار نخجوان که برون بومی متعلق به جمهوری باکو است، مرز مشترک دارد.

این استان محل اتصال دو رشته کوه مهم و اصلی کوه‌های ایران، یعنی البرز و زاگرس است و بلندترین نقطهٔ آن، قلهٔ کوه سهند است. مرکز استان آذربایجان شرقی، کلان‌شهر تبریز است. از شهرهای مهم و اقماری این استان می‌توان به مراغه، بناب مرند، اهر و میانه اشاره کرد. آذربایجان شرقی رتبهٔ اول صادرات غیرنفتی در کشور را داراست.همچنین این استان امن‌ترین و کم‌جرم‌ترین استان ایران به‌شمار می‌رود.

تاریخ

استان آذربایجان در دوره خلفای عباسی

مسجد کبود؛ یکی از مساجد تاریخی شهر تبریز
پیش از اسلام
استان آذربایجان شرقی در گذشته بخشی از سرزمین تاریخی ماد بوده که به «ماد کوچک» شهرت یافته بود. در زمان حکمرانی اسکندر مقدونی بر ایران در ۳۳۱ سال پیش از میلاد، شهربان منطقهٔ ماد کوچک که سرداری به‌نام «آتورپات» یا «آتروپاتن» بوده، علیه اسکندر قیام کرده و با انعقاد پیمانی دست یونانیان را از آذربایجان کوتاه ساخت. اسکندر مقدونی نیز آتروپات را به شرط پیروی از امپراتوری او، در این منطقه باقی نگه داشت.

جانشینان اسکندر پس از مرگ وی به جنگ و نزاع با یک‌دیگر پرداختند و در همین دوران بود که آتروپات حاکم منطقهٔ ماد کوچک شد. بنا به روایاتی تأیید نشده نام این منطقه نیز به‌جهت تقدیر از زحمات وی در مقابل بیگانگان به «آتروپاتگان» معروف شد.

پس از اسلام
با حمله مغولان و با ورود هلاکوخان، آذربایجان مرکز شاهنشاهی مغولان از خراسان تا شام شده بود. پس از مغولان، خاندان ترک‌های قره قویون لوها و آق قیون لوها بر این منطقه تسلط یافتند. در زمان صفویه، شاه اسماعیل اول شهر تبریز را پایتخت ایران اعلام کرد. در دوران حکومت قاجاریان بعد از فتحعلی‌شاه قاجار، شهر تبریز ولیعهد نشین شد و به این ترتیب ناصرالدین شاه، مظفرالدین شاه ،محمدعلی شاه واحمدشاه دوران ولایت عهدی خود را در این شهر گذراندند. رضاخان در سال ۱۳۰۰ سیطره حکومت مرکزی ایران را بر این منطقه برقرار کرد. با شروع جنگ جهانی دوم در سال ۱۳۲۰، نیروهای شوروی وارد آذربایجان شدند. این نیروها در اردیبهشت ۱۳۲۵ به دنبال طرح مسئله آذربایجان در سازمان ملل متحد، آذربایجان را تخلیه کردند.

تاریخچه تقسیمات کشوری
در سال ۱۳۱۶ که ایران به ده استان تقسیم شده بود، بخش اعظم این استان از جمله تبریز به همراه استان اردبیل و شهرستان آستارا، استان سوم (به مرکزیت تبریز)را تشکیل می‌دادند. شهرستان مراغه و بعضی شهرستان‌های پیرامون کنونی اش بخشی از استان چهارم (به مرکزیت ارومیه)بودند. شهرستان مراغه و شهرستان‌های پیرامون کنونی اش بعدها به این استان ملحق گردیدند، اما شهرستان آستارا در ۱۳۳۹ از آذربایجان شرقی جدا و به گیلان ملحق شد، استان اردبیل نیز تا سال ۱۳۷۲ بخشی از آذربایجان شرقی بود که در این سال از این استان جدا و به استانی مستقل تبدیل گردید.

جغرافیا

قسمتی از نقشه ایران و توران در دوره قاجاریه، آذربایجان شمال غربی‌ترین استان ایران

کاخ استانداری آذربایجان شرقی.
آب و هوا
استان آذربایجان شرقی به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوای متنوع می‌باشد به‌طوری‌که بیشترین دمای ثبت شده در شهرهای میانه و جلفا می‌باشد که مردم این شهرها دمای ۴۵ + درجه بالای صفر را تجربه کرده‌اند و همچنین کمترین دمای ثبت شده در استان و در کلیه شهرهای ایران مربوط به بستان آباد با دمای ۴۶ – درجه زیر صفر می‌باشد. میانگین بارندگی سالیانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلی‌متر می‌باشد

جغرافیای سیاسی
استان آذربایجان شرقی با ۴۵٬۴۸۱ کیلومتر مربع مساحت، حدود ۲٫۸ درصد از وسعت کل ایران را به خود اختصاص داده‌است. این استان در شمال غرب کشور و بین مدارهای ۳۶ درجه و ۴۵ دقیقه تا ۳۹ درجه و ۲۶ دقیقهٔ عرض شمالی و نصف‌النهارهای ۴۵ درجه و ۵ دقیقه تا ۴۸ درجه و ۲۲ دقیقهٔ طول شرقی جای گرفته‌است.[۷] رود ارس حدود شمالی آن را با جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و ایالت خودمختار نخجوان مشخص می‌کند. رود قطور و آبهای دریاچه ارومیه حدود غربی آن با استان آذربایجان غربی است.

استان آذربایجان شرقی ۲۰۰ کیلومتر با جمهوری آذربایجان و ۳۵ کیلومتر با ارمنستان در حالی از سمت شمال مرز مشترک دارد که تنها استان ایران است که با ارمنستان همسایه است. این استان همچنین ۴۲۰ کیلومتر با استان آذربایجان غربی از سمت غرب و جنوب غرب، ۴۰۰ کیلومتر با استان اردبیل از سمت شرق و ۱۴۵ کیلومتر با استان زنجان از سمت جنوب هم‌مرز است.

شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی

جلفا خداآفرین مرند ورزقان کلیبر هوراند شبستر تبریز هریسا هر اسکو آذرشهر عجب‌شیر بناب ملکان مراغه بستان‌آباد سراب میانه چاراویماق هشترود
آذرشهر
اهر
اسکو
بستان آباد
بناب
تبریز
جلفا
چاراویماق
خداآفرین
سراب
شبستر
عجب شیر
کلیبر
مراغه
مرند
ملکان
میانه
ورزقان
هریس
هشترود
هوراند
استان اردبیل شمال استان آذربایجان غربی
شرق آذربایجان شرقی غرب
جنوب
استان قزوین استان زنجان استان لرستان، استان همدان
جغرافیای طبیعی

رشته‌کوه اَرَسباران یا قره‌داغ.
استان آذربایجان شرقی از هفت واحد کوهستانی تشکیل یافته‌است. رشته‌کوه اَرَسباران یا قره‌داغ شمالی‌ترین این واحدها بوده که از دیوان‌داغ آغاز شده و به درهٔ رود دره‌رود منتهی می‌گردد. رشته‌کوه قوشه‌داغ که از جنوب قره‌داغ شروع شده و به سبلان ختم می‌شود. تودهٔ آتش‌فشانی سبلان که ۴۸۱۱ متر ارتفاع داشته و مرز مشترک میان استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل محسوب می‌شود. رشته‌کوه‌های میشو و مورو که از غرب استان (مرند) آغاز شده و به ارتفاعات عون بن علی (عینالی) و شبلی منتهی می‌شوند که مرتفع‌ترین قله آن قله علی علمدار با ارتفاع حدود ۳۲۰۰ متر در مرند می‌باشد. رشته‌کوه بزقوش که با ۳۳۰۳ متر ارتفاع، مرز بین شهرستان‌های میانه-سراب و سراب-بستان آباد به‌شمار می‌رود. تودهٔ آتش‌فشانی سهند در جنوب تبریز در محدودهٔ شهرستان بستان آباد که ۳۷۰۷ متر ارتفاع دارد. رشته‌کوه اربط (تخت سلیمان) که از دامنه‌های جنوبی سهند شروع شده و به سمت جنوب امتداد می‌یابد.

مردم
زبان
زبان بومی استان آذربایجان شرقی، آذربایجانی می‌باشد.

قومیت
مردم این استان آذربایجانی یا به عبارت دیگر آذری های ایرانی هستند.

دین و مذهب
دین اکثریت مردم این استان اسلام و مذهب شیعه می باشد.اقلیتی نیز پیرو اهل حق و مسیحیت می باشند.

جمعیت
بر پایهٔ سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت استان آذربایجان شرقی در این سال بالغ بر ۳٬۹۰۹٬۶۵۲ نفر بوده که نزدیک ۵ درصد از جمعیت کل ایران را به خود اختصاص داده‌است. برهمین اساس، ۱٬۹۸۹٬۴۰۰ نفر مرد و ۱٬۹۰۲٬۲۵۲ نفر زن در قالب ۱٬۲۲۳٬۰۲۸ خانوار ساکن این استان بوده‌اند جمعیت استان در مقایسه با سال ۱۳۹۰ نزدیک به ۴/۸۹ درصد افزایش یافته‌است.

در سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی، تبریز با جمعیتی بالغ بر ۱٬۷۷۳٬۰۳۳ نفر، پرجمعیت‌ترین و چاراویماق با جمعیتی بالغ بر ۳۱٬۰۷۱ نفر، کم‌جمعیت‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی بوده‌است.[۱۰] از جمله شهرهای پرجمعیت استان علاوه بر مرکز استان می‌توان به شهرهای مراغه، مرند، اهر، میانه و سراب اشاره کرد. تعداد آبادی‌های استان در سال ۹۰ دو هزار و ۷۳۱ آبادی و ۲۰ آبادی استان خالی از سکنه هستند.

نظرسنجی سال ۱۳۸۹
طی پژوهشی که شرکت پژوهشگران خبره پارس به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸۹ انجام داد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در استان آذربایجان شرقی بدین قرار بود: ۹۷٫۸٪ ترک (۹۸٫۹٪ مرد، ۹۶٫۴٪ زن)، ۱٫۴ فارس (۰٫۶٪ مرد، ۲٫۲٪ زن)، ۰٫۳ ۰٫۲ سایر و ۰٫۳ بدون جواب بودند.

صنعت

نمونه‌ای از قالی تبریز.
استان آذربایجان شرقی به جهت تمرکز صنایع بزرگ تولیدی در شهر تبریز، از قطب‌های مهم صنعتی در سطح ایران به‌شمار می‌رود. از دیگر شهرهای صنعتی استان می‌توان به شهرهای شبستر (رتبه دوم صنعت آذربایجان شرقی پس از تبریز)، بستان آباد (اوجان)، مرند، مراغه، میانه ،بناب و جلفا اشاره کرد.

با ثبت جهانی نشان جغرافیایی تابلوفرش سردرود، در سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO، این کالای هنری در کشورهای عضو معاهده لیسبون برای ثبت و حمایت در مورخه ۱۶ دی سال ۹۵ معرفی شد در این شهرنرخ بی‌کاری در حد صفر می‌باشد.

شهر اسکو مرکز اصلی تجمع کارگاه‌های چاپ باتیک یا چاپ کَلاقه‌ای و قطب اصلی این هنر-صنعت در کشور محسوب می‌شود.

شهر اهر به عنوان پایتخت ورنی ایران در سال ۹۵ برگزیده شد.

در استان آذربایجان شرقی ۴۳۴۲ کارگاه تولیدی فعالیت می‌کنند که این تعداد شامل ۸۳۲ کارگاه صنعتی بوده که این استان از این لحاظ، ۵٫۹۹ درصد از کل کارگاه‌های صنعتی ایران را به خود اختصاص داده‌است. در سال ۱۳۷۶ خورشیدی، ارزش مواد تولیدی کارگاه‌های مذکور ۳۳۶۱٫۸ میلیارد ریال و ارزش سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در آن‌ها ۲۴۵۱٫۳ میلیارد ریال بوده‌است.

صنایع مختلفی از قبیل صنایع شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، مواد غذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم و کفش در شهر تبریز مشغول فعالیت هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آجر آذربایجان، بافندگی لایکو، بلبرینگ‌سازی ایران، پالایشگاه تبریز، پتروشیمی تبریز، پشم تبریز، پیستون‌سازی ایران، تخت‌خواب فروزان، تخته فشاری و فورمیکاسازی، تراکتورسازی ایران، ترموپلاست، چرم‌سازی تبریز، کفش آقایی، حوله برق‌لامع، خانه‌سازی ایرداک، لیلاند دیزل، درمن دیزل، هاکسیران دیزل، ایدم، ریسندگی پشمینه تبریز، سیمان صوفیان، آذریت، شیر پاستوریزه، کبریت‌سازی توکلی، کبریت‌سازی ممتاز، گچ آذربایجان، ماشین‌سازی تبریز، پمپیران، موتوژن، موکت تبریز، نساجی تبریز، نوشابه‌سازی پپسی‌کولا، نوشابه‌سازی کوکاکولا و نیروگاه بزرگ حرارتی در تبریز فعالیت می‌کنند.

گردشگری
نوشتار اصلی: جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی
جاذبه‌های طبیعی

دریاچهٔ ارومیه؛ عجب‌شیر.

تالاب قوری‌گل؛ بستان‌آباد.

سد امند.
فهرست جاذبه‌های طبیعی استان آذربایجان شرقی:

قلعه بابک (آتا بابک قالاسی) در کلیبر
آبشار گول آخور (خاروانا)
ییلاق خاروانا
تالاب قوری‌گل بستان‌آباد
آبگرم درمانی اوجان بستان‌آباد
دره شاهیوردی بستان آباد در دامنه کوه جام سهند
پارک جنگلی مره خونی سردرود
آبشار آسیاب‌خرابه جلفا
آبشار سرکنددیزج شبستر
دربند هرزه‌ورز هریس
آبشار عیش‌آباد مرند
آبگرم قلعه‌کندی کلیبر
آبگرم متعلق کلیبر
آبگرم ممان میانه
پناهگاه حیات‌وحش کیامکی
پارک موزه مینیاتوری اسکو
اقامتگاه بوم گردی ایل باغی اسکو
تالاب قره‌قشون
تالاب زرنق
جزیره آرزو
جزیره اسپیر
جزیره اسلامی
جزیره اشک
جزیره کبودان
تالاب آلمالو گلی بستان آباد
جنگل‌های ارسباران
کوه حیدربابا در بستان آباد
چشمه آبرس سراب
چشمه آبگرم سراب
پیست اسکی سهند بستان آباد
پیست اسکی یام (پیام) مرند
روستای پلکانی زنوزق (ماسوله آذربایجان)
چشمه الله‌حق سراب
چشمه تاپ‌تاپان آذرشهر
چشمه سیدلر میانه
چشمه صوفیان شبستر
چشمه کندوان اسکو
شهر توریستی زنوز
چشمه گشایش مراغه
چشمه شورسوی چایباغی مراغه

صوفی چای مراغه
دره پیغام کلیبر
دره سعیدآباد بستان‌آباد
دره گشایش مراغه
دره لیقوان تبریز
سد امند شبستر
غار آق‌بلاغ بستان‌آباد
غار دوگیجان مرند
غار کبوتر مراغه
پل پنج چشم بناب
مراتع سرسبز روستای صور بناب
دریان دره (شهر دریان) شبستر
دریاچه مصنوعی بندر شرفخانه شبستر
دامنهٔ ارتفاعات میشو شبستر
جاذبه‌های تاریخی

روستای مجارشین

مقبرهالشعرا؛ تبریز.

موزهٔ آذربایجان؛ تبریز.

رصدخانه؛ مراغه.

پل‌دختر؛ میانه.

آرامگاه شیخ شهاب‌الدین اهری؛ اهر.

روستای کندوان؛ اسکو.

قلعهٔ بابک؛ کلیبر.

کلیسای سن استپانوس؛ جلفا.
فهرست جاذبه‌های تاریخی استان آذربایجان شرقی:[۱۳]

تپه باستانی دوزده باغیر شهر زرنق با قدمت ۶۵۰۰ ساله
آرامگاه شیخ شهاب‌الدین اهری
آرامگاه شیخ محمود شبستری
روستای تاریخی مجارشین
رصدخانه مراغه
ارگ تبریز
مقبرهالشعرای تبریز
بازار اهر
بازار تبریز
بازار بزرگ میانه
مسجد جامع سراب

سنگ نبشه رازلیق؛ سراب.
کتیبه رازلیق سراب
کوه بزقوش سراب
جایگاه و قلعهٔ شهر تاریخی اوجان بستان آباد
موزه مردم‌شناسی عشایر سراب
کاروانسراهای تیکمه داش بستان آباد
پل آجی چای تبریز
پل خداآفرین کلیبر
پل دختر میانه
پل میانه
تپه طاحونه (دیرمان تپه‌سی) در بستان آباد
تپه اژدهاداشی اهر
تپه امام‌چای سراب
تپه عجب‌شیر
تپه قره‌تپه تبریز
تپه قره‌تپه شبستر
تپه قلعه‌جوق سراب
تپه کول‌تپه مرند
تپه مصلی آذرشهر
حمام کردشت جلفا
گورستان‌های آبادی‌های دیزناب و امین‌آباد در بستان آباد
خانه کوزه‌کنانی (مشروطه) تبریز
خانه‌های قدکی، بهنام، گنجه‌ای زاده (دانشکده معماری) تبریز
خانهٔ امیر نظام (موزه قاجار) تبریز
خانهٔ کمپانی تبریز
خانهٔ مجتهدی تبریز
خانه ثقهالاسلام تبریز
خانهٔ علوی (موزه زنده سفال) تبریز
روستای اشتبین جلفا
روستای کندوان اسکو
سنگ‌نبشهٔ رازلیق سراب
سنگ‌نبشهٔ سغندل ورزقان
سنگ‌نبشهٔ نشتبان سراب
کاروانسرای گویجه بل جاده اهر – تبریز
کاروانسراهای شبلی در بستان آباد
عمارت ایل‌گلی تبریز
عمارت ربع رشیدی تبریز
برج خلعت پوشان تبریز
برج آتش‌نشانی تبریز
غار قدمگاه آذرشهر
قلعهٔ آق‌گنبد جزیره اسلامی
قلعهٔ آوارسین کلیبر
قلعهٔ و روستای مردانقم
قلعهٔ آیی قلعه‌سی سراب
قلعهٔ بابک کلیبر
قلعه بختک لیلان
قلعهٔ پشتاب هوراند
قلعهٔ جوشین ورزقان
قلعه دختر (میانه)
قلعهٔ سن‌سارود مرند
قلعه ضحاک شهرستان هشترود
قلعهٔ قهقههٔ هوراند
قلعه شیور داغ
قلعهٔ قیز قالاسی میانه
قلعهٔ نجفقلی خان میانه
قلعهٔ قیزلار قالاسی مراغه
قلعهٔ کردشت جلفا
قلعهٔ نوردوز اهر
قیزلار کورپوسی
کاخ شهرداری تبریز
کلیسای سرکیس مقدس تبریز
کلیسای سن استپانوس جلفا
کلیسای شوغات تبریز
کلیسای مریم مقدس تبریز
کلیسای موجومبار شبستر
کلیسای سهرول شبستر
کلیسای هُوانس مقدس
گنبد سرخ مراغه
گنبد غفاریهٔ مراغه
گنبد کبود مراغه
گنبد گوی‌برج مراغه
گنبد مدور مراغه
گورستان پینه‌شلوار تبریز
مسجد روستای جانبهان در بستان آباد

سیب مراغه
مسجد سنگی ترک در میانه
مسجد جامع اهر
مسجد جامع تبریز
مسجد جامع زرنق
مسجد جامع تسوج شبستر
مسجد جامع میانه
مسجد جامع مراغه
مسجد جامع مرند
مسجد عینالی تبریز
مسجد کبود تبریز
مسجد میل لی تبریز
مسجد سنگی ترک
مسجد شهداء تبریز

سهند مراغه
مسجد استاد شاگرد تبریز
مسجد میدان بناب
امام زاده میارمیار تبریز
منطقهٔ قوبول دره‌سی اهر
موزهٔ آذربایجان تبریز
موزهٔ ارامنهٔ تبریز
موزهٔ حیات‌وحش تبریز
موزهٔ سنجش تبریز
موزهٔ عصرآهن تبریز
موزهٔ قرآن و کتابت تبریز
موزهٔ محرم (خانهٔ صحتی) تبریز
موزهٔ باستان‌شناسی میانه
موزهٔ مراغه
موزه مردم‌شناسی بناب
مسجد جامع مهرآباد بناب
مسجد اسماعیل بیگ بناب
روستای تاریخی صور بناب
حمام نوبر تبریز
حمام تاریخی مهرآباد بناب
پل پنج چشمه بناب
قلعهٔ دختر بناب
حمام تاریخی حاج فتح‌الله (حاجی بدلی) بناب (اولین حمام بناب به سبک جدید که متعلق به حاج فتح‌الله از خاندان حاجی بدلی بوده‌است)
راسته بازار بناب
کوه الاداغلار اهر

سبحان محمدی نانساء

نتایج آمارگیری نیروی کار- پاییز ۹۲
پاییز ۹۲
استان نرخ مشارکت اقتصادی نرخ بیکاری نسبت اشتغال سهم اشتغال دربخش کشاورزی سهم اشتغال دربخش صنعت سهم اشتغال دربخش خدمات سهم اشتغال ناقص زمانی

لوازم یدکی خردکن در تهران

لوازم یدکی غذاساز و لوازم یدکی خردکن را در تهران از قطعه بانک بخواهید

تعمیر غذاساز خود  درتهران را به  سنتر سرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص انجام میشود.

تعمیر غذاسازدر تهران

غذاساز یک وسیله چندکاره آشپزخانه است که میتواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را سریع و آسان خرد ، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. بعضی از مدلها حتی میتوانند آب لیمو و سبزیجات را گرفته، مایه کیک را هم زده، خمیر نان را ورز داده و گوشت و سبزیجات را چرخ کنند.
این دستگاه در سال ۱۹۷۳ توسط کارل سونتهایمر (۱۹۹۸-۱۹۱۴ مهندس و مخترع آمریکایی) به بازار آمریکا معرفی شد. او یک سال تمام بر روی همزن برقی صنعتی فرانسوی کار کرد تا بتواند آنرا با مصرف خانگی سازگار کند. هرچند مدتی طول کشید تا مصرف کنندگان به سدمندی این وسیله پی ببرند، اما پس از آن مخلوط کن برقی در سراسر جهان از جمله پرفروشترین وسایل خانگی شد.

همچنین تعمیر غذاساز خود را حتما به مختصصین و افراد مطمئن بسپارید .

تعمیر غذاساز

بررسی قسمت های مختلف برای تعمیر غذاساز :

● قطعات اصلی
غذاسازهای مدرن در سه اندازه اصلی ارایه میشوند: بزرگ یا full، متوسط یا compact و کوچک یا mini. اما اندازه غذاساز هرچه باشد، در هر صورت دارای یک سری قطعات اصلی است که در تمام غذاسازها وجود دارد: موتور، کاسه یا پارچ با یک درب و یک محل تغذیه (ریختن مواد در داخل دستگاه) و مجموعه ای از قطعات جانبی.
محل قرارگیری موتور در پایه دستگاه است و سنگین ترین بخش آن محسوب میشود. طبعا هرچه دستگاه بزرگتر باشد، موتور سنگین تری نیز دارد که گاهی تا ۹ کیلو وزن دارد.این سنگینی دلیل مهمی دارد. در واقع این پایه سنگین موجب میشود که دستگاه در هنگام کار و چرخش سریع پره های آن، از جای خود حرکت نکند. اولین غذاسازها تنها به رنگ سفید و از جنس پلاستیک محکم ساخته میشدند و امروزه در انواع رنگهای زیبا و با بدنه فلزی و پلاستیکی عرضه میشوند.
از قسمت موتور میله ای به سمت بالا درآمده که کاسه یا پارچ دستگاه بر روی آن قرار گرفته و قفل میشود. این ظرف معمولا از جنس پلاستیک یا شیشه شفاف است. درب این ظرف نیز بر روی دهانه محکم شده و بر جای خود قفل میشود. در بسیاری از مدلهای قدیمی، پیچاندن یا محکم کردن درب، موتور را به راه می انداخت اما مدلهای جدید مجهز به دگمه روشن و خاموش هستند.
درب ظرف دارای یک قسمت تغذیه است که برای وارد کردن مواد مانند سبزیجات یا گوشت به داخل دستگاه است و اندازه دهانه آن بسته به اندازه دستگاه و مورد استفاده آن متفاوت است. گنجایش ظرف غذا ساز به این ترتیب است: اندازه بزرگ دارای گنجایش ۹ تا ۱۳ پیمانه ماده غذایی هستند، اندازه متوسط از ۵ تا ۷ پیمانه و اندازه کوچک از ۲ تا ۵ پیمانه گنجایش دارند. بعضی مدلها دارای دو ظرف بزرگ و کوچک هستند که هردو با یک پایه مشترک کار میکنند.
● قطعات جانبی
در یک غذاساز معمولی، قطعات جانبی بر روی میله داخل ظرف محکم میشوند. قطعات استاندارد درنظر گرفته شده برای غذاسازها عبارتند از یک تیغه به شکل S و صفحه های مخصوص رنده و خرد کردن. تیغه S شکل در ته ظرف قرار میگیرد. این قطعه از دو تیغه کوچک قوس دار و بسیار تیز ساخته شده است که در دو جهت مخالف به روی یک ستون کوچک و محکم پلاستیکی نصب شده اند و بر روی میله مخصوص داخل ظرف محکم میشوند. این تیغه معمولا از فلز ساخته میشود و در بعضی موارد از جنس پلاستیک سخت است. تیغه های فلزی به خاطر تیزتر بودن و طول عمر مفید بیشتر، به انواع پلاستیکی رجحان دارند.
صفحه های رنده کننده و خرد کننده از جنس فلز هستند و در بالای ظرف بسته میشوند. به این ترتیب ماده غذایی که از طریق دهانه درب وارد دستگاه میشود، بلافاصله با تیغه تماس پیدا کرده خرد میشود و در داخل ظرف میریزد. سوراخها و شکافهای موجود بر روی این صفحات، اندازه های مختلفی دارند و مواد را در اندازه های ریز، متوسط، درشت و فانتزی رنده و خرد میکنند. این صفحات به صورت جداگانه نیز به فروش میرسند و میتوان با تهیه چند مدل دیگر، مجموعه موجود را کاملتر کرد.
توجه کنید که به خصوص برای استفاده از این تیغه ها، حتما مواد را با دسته یا کاردک مخصوص به داخل دستگاه بریزید و هرگز آنها را با دست به داخل فشار ندهید.
● قطعات جانبی دیگر
علاوه بر ضمائم استاندارد شما میتوانید قطعات دیگری را هم به غذاساز خود اضافه کنید و دستگاه خود را کارآمدتر نمایید. از جمله این قطعات میتوان به موارد زیر اشاره کرد: • تیغه خمیر نان: این تیغه از پلاستیک و گاهی از جنس فلز ساخته میشود، نسبت به تیغه S خمیدگی کمتری داشته و برای تهیه خمیر نان یا پیتزا مورد استفاده قرار میگیرد.
▪ تخم مرغ زن:
این قطعه از دو بازوی بلند متصل به همزنهای گلابی شکل ساخته شده است و برای هم زدن تخم مرغ، مایه کیک و خامه به کار میرود و مایه ای پف دار و سبک تولید میکند.
▪ صفحه خلال کننده:
این قطعه دارای ردیفی از دندانه های بیرون زده کوتاه و تیز است و هرنوع ماده غذایی را به شکل رشته هایی باریک خرد میکند.
▪ صفحه سیب زمینی خرد کن:
این صفحه مانند مدل قبلی است با این تفاوت که دندانه ها بزرگترند و برای خرد کردن سیب زمینی در اندازه مناسب برای سرخ کردن به کار میروند.
▪ آب پرتقال گیر:
صفحه ای با یک برآمدگی گنبد شکل دندانه دار برای گرفتن آب مرکبات.
▪ آب میوه گیری:
این قطعه میوه ها و سبزیجات را به پوره ای نرم تبدیل میکند، آب آنرا در پایین ظرف جمع کرده و تفاله را بر روی صافی از یکدیگر جدا میکند.
● انتخاب غذاساز مناسب
در اینجا به چند نکته مفید درباره انتخاب و خرید غذاساز مناسب اشاره میکنیم:
▪ گنجایش
همانطور که اشاره شد، مدلهای مختلف غذاساز دارای ظرفیتی از ۱.۴ تا ۳ لیتر هستند. یکی از مهمترین نکات در انتخاب غذاساز، توجه به مقدار استفاده شما از آن است. اگر حجم استفاده شما و تعداد افراد خانواده شما زیاد است یا معمولا مهمان دارید، حتما نوع بزرگتر آن را انتخاب کنید.
▪ نیروی دستگاه
غذاساز موردنظرتان باید برای انجام دادن تمام اموری که از آن انتظار دارید، دارای نیروی کافی باشد. نیروی این دستگاهها از ۴۰۰ تا ۱۱۰۰ وات و بیشتر متفاوت است. هرچه میزان نیروی موتور بیشتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریعتر انجام شده و غذاساز برای کارهای سنگینتر مناسبتر خواهد بود. سعی کنید که با توجه به بودجه خود، قویترین مدل ممکن را تهیه کنید و در کل هدف خود را بر روی خرید مدلی با میزان وات ۷۵۰ به بالا قرار دهید.
▪ تیغه ها
بهتر است که تیغه های غذاساز از جنس فلز ضد زنگ باشند زیرا جنسهای دیگر نمیتوانند تا این حد مقاوم و بادوام باشند. بسته به بودجه ای که درنظر گرفته اید، بهتر است از بین دو دستگاه با کیفیت مشابه، آن را که دارای تیغه ها و صفحات بیشتری باشد انتخاب کنید.
امروزه بسیاری از قطعات غذاسازها را میتوان در ماشین ظرفشویی شست. توجه کنید که اگر از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، این امکان در دستگاهی که میخرید موجود باشد.
● ایمنی
بسیاری از مدلهای غذاساز مجهز به ویژگیهای ایمنی مختلفی هستند. از جمله دربهای قفل شونده، فاصله زیاد بین ورودی مواد و تیغه ها و خاموش ماندن دستگاه در صورت درسته نشدن درب ظرف. این نکات ایمنی شما و اهالی خانه را تضمین کرده و اگر موجب بالا رفتن قیمت دستگاه هم شوند، ویژگیهایی بسیار با ارزش محسوب میشوند و بهتر است با مبلغ بیشتر، دستگاهی با ایمنی بالا تهیه کنید.

تعمیر غذاساز

نکات مهم برای تعمیر غذاساز :

  • تعمیر غذاساز خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

نکاتی درباره ی انتخاب و خرید غذاساز:

غذاسازه در ۳ اندازه مختلف وجود دارد که شامل :

۱- بزرگ

۲- متوسط

۳- کوچک

که تنها تفاوت آنها در سایز آنها میباشد وتفاوتی در قطعات اصلی آنها که شامل موتور، کاسه یا پارچ همراه با  یک در و یک محل تغذیه که همان محل ریختن مواد درداخل دستگاه است .که در زمان خرید غذاساز باید توجه داشته باشید که با توجه به میزان نیاز و مصرفی سایز آن را انتخاب کنبد .

در زمان خرید غذاساز به ظرفیت و جنس آن توجه کنید که معمولا ظرفیت محفظه های غذاساز بین ۳تا ۵لیتر متفاوت است که باتوجه به میزان نیاز میتوانید ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید همچنین محفظه و یا پارچ های غذاساز دارای نوع شیشه ای و یا پلاستیکی و طلقی میباشند که بهتر است در زمان خرید توجه داشته باشید که پارچ هایی که جنس شیشه ای دارند بهتر از مدل های دیگر هستند زیرا برروی  پارچ های طلقی پس از مدتی دچار خط و خش میشوند که باعث تغییر در ظاهر آنها میشود .

توان دستگاه نیز یک گزینه مهم دیگر در انتخاب غذاساز میباشد که هرچه میزان توان دستگاه بیشتر باشد کارهای بیشتری و سنگین تری توسط دستگاه انجام میشود .هرچه میزان توان دستگاه بیشتر باشد در بالا رفتن قیمت دستگاه نیز تاثیر مستقیمی دارد .

دلیل کاربرد و استفاده زیادد از غذاساز به دلیل وجود تیغه های متنوع و زیاد آن میباشد .تیغه های کلاسیک و معمولی که برای خردکردن و ریزکردن مواد استفاده میشوند که همهی دستگاه ها دارای این تیغه ها میباشند و وجود تنوع در تیغه های دیگر که شما را قادر می سازد موادغذایی را در قطعات و بافت های مختلف خرد و آماده کنید در هنگام خرید به جنس تیغه ها توجه داشته باشید که حتما جنس آنها از فولاد و زد زنگ باشد زیرا دارای مقاومت بالا میباشند .

تعمیرات غذاساز

توجه داشته داشته باشید که غذاساز موردنظر دارای ویژگی میکروسویچ باشد زیرا این ویژگی باعث میشود در هنگام کار با دستگاه زمانی که قطعات و پارچ های دستگاه به درستی درجای خود قرارنگرفته باشند با این ویژگی دستگاه شروع به کار نمیکند اما درصورتی که دستگاه دارای میکروسویچ نباشد در زمان اشتباه قرار گرفتن قطعات دستگاه شروع به کارکرده و باعث میشود تمام مواد غذایی برروی در و دیوار ریخته شود و هچنین باعث خرابی دستگاه میشود که این امر نیاز تعمیر غذاساز را بیشتر میکند .

یکی از گزینه های مثبت که امروزه برخی از غذاسازها دارای آن میباشند وجود صفحه کنترل لمسی یا نمایشگر است این ویژگی یک گزینه مثبت میباشد و باعث میشود که بتوانبد به راحتی دستگاه را تمیز کنید .

در زمان خرید توجه داشته باشید که برای راحتی تمیز کردن دستگاه غذاسازی را انتخاب کنید که اجزا آن به راحتی از هم جدا میشود تابتوانید به راحتی آن هارا شست و شو کنید.

  • مخزن یا کاسه یا ظرف اصلی غذاساز
  • درب روی مخزن غذاساز
  •  موتور غذاساز
  • تیغه غذاساز
  • پارچ مخلوط کن غذاساز
  •  شفت غذاساز
  •  تیغه های رنده غذاساز
  • واشر غذاساز
  • پوشر و یا فشاری غذاساز
  • آسیاب غذاساز
  • بوردغذاساز
  • دسته پارچ غذاساز
  • دسته مخزن غذاساز
  • چرخ دنده غذاساز
  • سوییچ غذاساز
  • گوشواره غذاساز
  • واشر درب خردکن
  • رنده غذاساز
  • کاردک غذاساز
  • پره همزن
  • کوبل غذاساز
  • ظرف پیرکس غذاساز
  • درب آسیاب و درب خردکن
  • تیغ آسیاب و تیغ خرد کن
  • ظرف آسیاب و ظرف خردکن
  • مخزن آسیاب و مخزن خرکن
  • موتور آسیاب و موتور خردکن
  • پارچ  آسیاب و پارچ خردکن

قطعه بانک تامین کننده لوازم یدکی غذاساز مولینکس ،  لوازم یدکی غذاساز تفال ،  لوازم یدکی غذاساز روندو ۲۵۰۰ تفال ،  لوازم یدکی غذاساز نانیوا ،  لوازم یدکی غذاساز براون ،  لوازم یدکی غذاساز بلک اند دکر ،  لوازم یدکی غذاساز بوش ، لوازم یدکی غذاساز پاناسونیک ،  لوازم یدکی غذاساز فلر ،  لوازم یدکی غذاساز فیلیپس ،  لوازم یدکی غذاساز کنوود ، لوازم یدکی غذاساز مولینکس ،  لوازم یدکی غذاساز گاسونیک  ، لوازم یدکی خردکن مولینکس ، لوازم یدکی خردکن تفال ، لوازم یدکی خردکن روندو ۲۵۰۰ ،  لوازم یدکی خردکن نانیوا ،  لوازم یدکی خردکن براون ، لوازم یدکی خردکن بلک اند دکر ،  لوازم یدکی خردکن بوش ، لوازم یدکی خردکن پاناسونیک ،  لوازم یدکی خردکن فلر ، لوازم یدکی خردکن فیلیپس ،  لوازم یدکی خردکن کنوود ، لوازم یدکی خردکن گاسونیک ، لوازم یدکی خردکن نانیوا ، لوازم یدکی غذاساز پارس خزر  ، لوازم یدکی خردکن پارس خزر  ، لوازم یدکی غذاساز کنوود ، لوازم یدکی خردکن کنوود ، لوازم یدکی خردکن سان استار

لوازم یدکی غذاساز در تهران

لوازم یدکی غذاساز را از قطعه بانک بخواهید 

  • لوازم یدکی غذاساز در تبریز| قطعات خردکن در تبریزپره همزن غذاساز تفال

تعمیرات غذاساز خود را به سنتر سرویس بسپارید 

در جهانی که تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال وقوع و پیشرفت است انتظار ماشینی شدن و کاربرد ابزار مختلف در طی زندگی روزانه، به نظر عجیب نیست. هر کدام از ما از ساعاتی که بیدار می شویم و تا زمانی که برای استراحت وقت می گذاریم، درگیر انجام فعالیت هایی هستیم که نمی توان آنها را به انجام نرساند. هر شخصی با توجه به کاری که انجام می دهد ابزار مورد نیاز خود را فراهم می کند. خبر خوب آن است که خانم های خانه دار هم باید این ابزارها را در دست داشته باشند تا با سهولت بیشتری کارهای روزانه خود را به انجام برسانند. ابزار و لوازم خانگی بسیاری وجود دارد که انجام تمامی کارها را برای ما راحت تر می کند. یک سری از آنها جزء لاینفک خانه و آشپزخانه است و برخی دیگر میزان ضرورت آنها کمتر است، اما ابزاری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، ابزاری است که شاید در نگاه اول از لوازم ضروری آشپزخانه به حساب نیاید اما وسیه ای پر کاربرد است که در طی روز حداقل یک بار از آن استفاده می شود

معرفی انواع غذاساز

اگر با شنیدن کلمه غذاساز همزمان وسایلی همچون مخلوط کن، همزن، خردکن و همچین کلماتی ذهن شما را به خود درگیر می کند، باید به شما بگوییم شاید بیشتر باید برای انتخاب تان دقت به خرج دهید. می گویید چرا؟ به دلیل اینکه این وسایل نام برده شده هر یک از هم مجزا هستند و برای خود تعریف و وظایف خاص خود را دارند. خوب است که کارایی هر یک را قبل از خرید به خوبی بشناسید تا هم هزینه اضافه پرداخت نکنید و هم کارایی آن ابزار برای شما، همانی باشد که انتظار دارید.

.

معرفی انواع غذاساز

اگر با شنیدن کلمه غذاساز همزمان وسایلی همچون مخلوط کن، همزن، خردکن و همچین کلماتی ذهن شما را به خود درگیر می کند، باید به شما بگوییم شاید بیشتر باید برای انتخاب تان دقت به خرج دهید. می گویید چرا؟ به دلیل اینکه این وسایل نام برده شده هر یک از هم مجزا هستند و برای خود تعریف و وظایف خاص خود را دارند. خوب است که کارایی هر یک را قبل از خرید به خوبی بشناسید تا هم هزینه اضافه پرداخت نکنید و هم کارایی آن ابزار برای شما، همانی باشد که انتظار دارید.

انتخاب بهترین مارک غذاساز امکان این را برای شما فراهم می کند تا به کاری که می خواهید انجام دهید، سرعت بیشتری ببخشید. غذاساز کارهایی مانند خرد کردن، ورقه کردن، آسیاب کردن، پوره کردن مواد غذایی را بر عهده دارد. در صورت نداشتن چنین ابزاری برای مثال ممکن است برای رنده کردن سیب زمینی چند دقیقه ای را با انرژی مضاعف صرف کنید و تا بتوانید به بقیه کارتان برای پخت غذا ادامه دهید، اما غذاساز این امکان  را برای شما به راحتی ایجاد می کند و زمان را با صرف انرژی کمتر از خودتان، کاهش می دهد.

مخلوط کن بهتر است یا غذاساز؟

ممکن است فکر کنید که مخلوط کن می تواند به جای غذاساز کار شما را راه بیندازد اما اینطور نیست، زیرا که مخلوط کن مواد غذایی را که بافت نرمی دارند به راحتی مخلوط می کند نه آن دسته از موادی که مانند هویج و سیب زمینی سخت تر خرد می شوند. تیغه هایی که در مخلوط کن برای استفاده تعبیه شده است با دستگاه غذاساز متفاوت است و توان خرد کردن مواد غذایی که بافت آن ها که سخت است را ندارد و می باید بخشی از موادی که در داخل آن می ریزید مایع باشد،اما در مقابل غذاساز با توجه به کارایی که دارد برای استفاده، تیغه هایی بیشتر و برنده تر دارند تا بافت مواد غذایی سخت را، به راحتی به بافتی نرم تبدیل کند.

اگر به طور خلاصه تعریف ساده ای از غذاساز بخواهیم، باید بگوییم داشتن تیغه های متفاوت در غذاساز به شما این اجازه را می دهد که طیف وسیعی از سهولت فعالیت های، آماده سازی قبل از پخت غذا را برایتان فراهم می کند.

مزایا و معایب انواع غذاساز

انتخاب بهترین مارک غذاساز هم مانند همه وسیله های دیگر و لوازم خانگی دارای مزایا و معایبی است که بهتر است آن را قبل از خرید بدانید، اگر بخواهیم به صورت جزیی به معایب غذاساز اشاره کنیم می توانیم به شست و شوی نسبتا دشوار جزییات آن اشاره کنیم، که این موضوع نمی تواند به عنوان یکی از معایب چشمگیر غذاساز ها تلقی شود، پس در ادامه به معرفی مزایای غذاساز می پردازیم:

مزایای انواع غذاساز:

  • قابلیت انجام چندین کار مانند خرد کردن،ورقه کردن و …
  • صرف هزینه کمتر نسبت به خرید چندین وسیله مجزا
  • امکان تعویض تیغه های غذاساز و اضافه کردن تیغه های جدید به آن

راهنمای خرید بهترین غذاساز

  • قطعات اصلی غذاساز نکته ای بسیار مهم است. برای خرید غذاساز این نکته را فراموش نکنید که به تعداد قطعات و تیغه های آن توجه کنید. قطعات اصلی آن عبارتند از موتور دستگاه، کاسه یا پارچ و درب آن برای ورودی و محل تغذیه دستگاه و همچنین قطعات جانبی آن مانند تیغه های مختلف آن.
  • توجه به گنجایش غذاساز را فراموش نکنید. با توجه به میزان استفاده از غذاساز و نیازتان می توانید اندازه بزرگ، متوسط و یا کوچک آن را انتخاب کنید.
  • گنجایش هر یک از سایزهای غذاساز با هم متفاوت است و به اندازه و میزان مشخصی گنجایش دارد. بزرگ ۹-۱۳ پیمانه، متوسط ۵-۷ پیمانه و کوچک ۲-۵ پیمانه. این نکته را در نظر بگیرید زیرا گنجایش وسیله ای خریده اید قابل تغییر نیست مگر در صورت تعویض دستگاه.
  • تیغه برخی از غذاساز ها پلاستیکی و برخی دیگر فلزی است. تیغه های فلزی بخاطر تیزبودن و طول عمر مفید بیشتر، نسبت به انواع پلاستیکی بهتر است و دوام بیشتری دارد.
  • صفحه های رنده کننده و خرد کننده با سوراخ ها و شکاف های متفاوت به اندازه های ریز، درشت و متوسط وجود دارند که می توانید برای غذاساز خود به صورت جداگانه خریداری کنید.
  • قطعات جانبی دیگری برای غذاساز ها در بازار موجود است که دستگاه شما را کارآمد تر می کند مانند تیغه خمیر نان که خمیدگی کمتری دارد، صفحه خلال کننده برای سیب زمینی و هویج که آن را هم به صورت جداگانه می توانید خریداری کنید.
  • نیروی دستگاه غذاساز از ۴۰۰ وات تا ۱۱۰۰ وات بیشتر از آن متفاوت است و هر چه میزان نیروی موتور دستگاه بالاتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریع تر انجام می شود و بهتر است قوی ترین مدل را انتخاب کنید زیرا از این دستگاه استفاده زیادی می شود.
  • ایمنی دستگاه غذاساز نکته ای است که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. مانند درب های قفل شونده و خاموش ماندن دستگاه در صورت بسته نشدن درب ظرف.
  • گارانتی داشتن دستگاهی که خریداری می کنید هم از نکات مهم به شمار می رود.
  • صفحه های رنده کننده و خرد کننده با سوراخ ها و شکاف های متفاوت به اندازه های ریز، درشت و متوسط وجود دارند که می توانید برای غذاساز خود به صورت جداگانه خریداری کنید.
  • قطعات جانبی دیگری برای غذاساز ها در بازار موجود است که دستگاه شما را کارآمد تر می کند مانند تیغه خمیر نان که خمیدگی کمتری دارد، صفحه خلال کننده برای سیب زمینی و هویج که آن را هم به صورت جداگانه می توانید خریداری کنید.
  • نیروی دستگاه غذاساز از ۴۰۰ وات تا ۱۱۰۰ وات بیشتر از آن متفاوت است و هر چه میزان نیروی موتور دستگاه بالاتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریع تر انجام می شود و بهتر است قوی ترین مدل را انتخاب کنید زیرا از این دستگاه استفاده زیادی می شود.
  • ایمنی دستگاه غذاساز نکته ای است که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. مانند درب های قفل شونده و خاموش ماندن دستگاه در صورت بسته نشدن درب ظرف.
  • گارانتی داشتن دستگاهی که خریداری می کنید هم از نکات مهم به شمار می رود.

بورس خرید انواع غذاساز

برای خرید بهترین مارک غذاساز مورد نظرتان پس از بررسی های کامل و انتخاب برند مورد نظرتان می توانید به نمایندگی های مجاز سطح شهر برای آن برند، مراجعه کنید و یا به مراکز خرید لوازم خانگی در تهران مثل خیابان جمهوری و خیابان امین حضور بروید و اجناس مورد نظرتان را از نزدیک ببینید و خریداری کنید.

لوازم یدکی غذاساز و لوازم یدکی خردکن را از قطعه بانک بخواهید

  • مخزن یا کاسه یا ظرف اصلی غذاساز
  • درب روی مخزن غذاساز
  • موتور غذاساز
  • تیغه غذاساز
  • پارچ مخلوط کن غذاساز
  • شفت غذاساز
  • تیغه های رنده غذاساز
  • واشر غذاساز
  • پوشر و یا فشاری غذاساز
  • آسیاب غذاساز
  • بوردغذاساز
  • دسته پارچ غذاساز
  • دسته مخزن غذاساز
  • چرخ دنده غذاساز
  • سوییچ غذاساز
  • گوشواره غذاساز
  • واشر درب خردکن
  • رنده غذاساز
  • کاردک غذاساز
  • پره همزن
  • کوبل غذاساز
  • ظرف پیرکس غذاساز
  • درب آسیاب و درب خردکن
  • تیغ آسیاب و تیغ خرد کن
  • ظرف آسیاب و ظرف خردکن
  • مخزن آسیاب و مخزن خرکن
  • موتور آسیاب و موتور خردکن
  • پارچ  آسیاب و پارچ خردکن

قطعه بانک تامین کننده

لوازم یدکی غذاساز مولینکسدر تبریز

لوازم یدکی غذاساز تفال در تبریز

لوازم یدکی غذاساز روندو ۲۵۰۰ تفال در تبریز

لوازم یدکی غذاساز نانیوا در تبریز

 لوازم یدکی غذاساز براون در تبریز

 لوازم یدکی غذاساز بلک اند دکر در تبریز

 لوازم یدکی غذاساز بوش در تبریز

لوازم یدکی غذاساز پاناسونیک در تبریز

لوازم یدکی غذاساز فلر در تبریز

لوازم یدکی غذاساز فیلیپس در تبریز

لوازم یدکی غذاساز کنوود در تبریز

لوازم یدکی غذاساز مولینکس در تبریز

لوازم یدکی غذاساز گاسونیک  در تبریز

لوازم یدکی خردکن مولینکس در تبریز

لوازم یدکی خردکن تفال در تبریز

لوازم یدکی خردکن روندو ۲۵۰۰ در تبریز

لوازم یدکی خردکن نانیوا در تبریز

 لوازم یدکی خردکن براون در تبریز

لوازم یدکی خردکن بلک اند دکر در تبریز

لوازم یدکی خردکن بوش در تبریز

لوازم یدکی خردکن پاناسونیک در تبریز

لوازم یدکی خردکن فلر در تبریز

لوازم یدکی خردکن فیلیپس در تبریز

لوازم یدکی خردکن کنوود در تبریز

لوازم یدکی خردکن گاسونیک در تبریز

لوازم یدکی خردکن نانیوا در تبریز

لوازم یدکی غذاساز پارس خزر  در تبریز

لوازم یدکی خردکن پارس خزر  در تبریز

لوازم یدکی غذاساز کنوود در تبریز

لوازم یدکی خردکن کنوود در تبریز

لوازم یدکی خردکن سان استار در تبریز

۰۲۱۴۴۲۶۹۶۴۰ – ۰۹۰۳۲۸۰۱۴۵۶