تعمیرات ماکروفر خود را به سنتر سرویس بسپارید

تعمیر مایکروفر ال جی

تعمیر ماکرویو سامسونگ

تعمیر ماکروویو بوش

تعیمر ماکروفر دوو

تعیمیر ماکروفر کنوود

تعمیر ماکروفر فلر

تعیمر مایکروفر اسنوا

لوازم یدکی ماکروفر و لوازم یدکی آون توستر  را از قطعه بانک بخواهید 

۱- مگنتون مایکروویو

۲- موتور گردون مایکروویو

۳- خازن مایکروویو

۴- ترانس مایکروویو

۵- فن مایکروویو دوو

۶- سینی مایکروویو

۷- برد مایکروویو دوو

۸- لامپ مایکروویو دوو

۹- صفحه میکا مایکروویو دوو

۱۰ ولتاژ ماکروویو

۱۱- ترموستات آون توستر

۱۲ – المنت آون توستر

۱۳- ترموستات آون توستر

۱۴- سینی آون توستر

۱۵- توری فلری آون توستر

۱۶- تایمر آون توستر

۱۷ -دکمه سوییچ آون توستر

قطعه بانک تامین کننده لوازم یدکی ماکروفر دوو ، لوازم یدکی ماکروفر سامسونگ ، لوازم یدکی ماکروفر ال جی ، لوازم یدکی ماکروفر بوش ، لوازم یدکی ماکروفر فلر ، لوازم یدکی ماکروفر مولینکس ، لوازم یدکی ماکروفر پاناسونیک ، لوازم یدکی مایکروفر کروپ ، لوازم یدکی مایکروفر میدیا ، لوازم یدکی مایکروفر بیم ، لوازم یدکی ماکروفر کنوود ، لوازم یدکی مایکروفر بلک اند دکر ، لوازم یدکی ماکروفر بوتان ، لوازم یدکی مایکروفر بایترون ، لوازم یدکی ماکروفر دلمونتی ، لوازم یدکی مایکروفر دوو ، لوازم یدکی ماکروفر هاردستون ، لوازم یدکی مایکروفر ویرپول ، لوازم یدکی ماکروفر دلونگی ، لوازم یدکی مایکروفر کلتروینک ، لوازم یدکی مایکروفر ، لوازم یدکی مایکروفر جی آدمیرال ، لوازم یدکی ماکروفر اسنوا ، لوازم یدکی مایکروفر اسماری ، لوازم یدکی مایکروفر ، لوازم یدکی آون توستر پارس خزر ، لوازم یدکی آون توستر فلر ، لوازم یدکی آون توستر دلونگی و سایر برندها

معرفی انواع ماکروویو 

ماکروویو به معنای امواج با طول موج کوتاه است که این امواج برای رادار ها و همچنین تلفن همراه به کار می رود و در صنعت فرآوری مواد غذایی و پختن آن در غالب وسیله ای (اصطلاحا) با نام مایکروفر در بازار موجود است. وسیله ای است که اغلب در میان مردم به دلیل راه اندازی کار آنان با سرعت بیشتر محبوبیت زیادی دارد که مانند دیگر لوازم خانگی دارای مزایا و معایبی است. ماکروویو ها در آشپزخانه به دو صورت نصب می شوند. یا در سیستم آشپزخانه به صورت توکار قرار می گیرند و یا به صورت ایستاده بر روی کانتر آشپزخانه گذاشته می شوند.

مزایای انواع ماکروویو

  •  پختن و گرم کردن سریع غذا
  •  با توجه به کوتاه بودن زمان پخت، ویتامین ها در غذا باقی می ماند.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  •  مناسب برای یخ زدایی

معایب ماکروویوها

  • نمی توان مواد غذایی را با هر ظرفی داخل ماکروویو قرار داد. (مانند ظروف فلزی و پلاستیکی که مناسب قرارگیری در ماکروویونیستند.)
  • بسیاری از مواد غذایی مانند تخم مرغ و کنسرو را نمی توان در ماکروویو قرار داد زیرا موجب ترکیدن آن در فضای ماکروویو می شود.
  • چون در بازه زمانی کمتر و با امواج مواد غذایی را گرم می کند به همان میزانی که با سرعت غذا گرم می شود به همان میزان سرعت هم غذا سرد می شود.
  •  برخی از خواص مواد غذایی بر اثر امواج در مایکروفر از بین می رود.

نکات مهم برای خرید ماکروویو

  1. بهتر است برای خرید کالای مورد نظر تان به چند نکته توجه کنیدکه این نکات به شرح زیر است:
    قدرت ماکروویو ها بر اساس وات اندازه گیری می شود. اگر برای پختن غذا از از آن می خواهید استفاده کنید بهتر است ماکروویو پر قدرت تری را انتخاب نمایید، اما اگر برای یخ زدایی و گرم کردن غذا صرفا استفاده می کنید، ماکروویو با قدرت کم تر هم کار شما را انجام می دهد و بهتر است هزینه بیشتر پرداخت نکنید.
  2. اندازه ماکروویو ها با هم متفاوت است. قبل از خرید فضای تان را دقیق بررسی کنید.
  3. بیشتر ماکروویو ها صفحه چرخانی دارند که ظرفی که روی آن قرار می گیرد را با چرخش یکنواخت، گرم کند اما در مدل های جدید تر، المنتی دارد که برای پخت مواد غذایی در آن باعث طلایی و ترد شدن آن می شود.
  4. به دلیل چد منظوره بودن ماکروویو ها، خوب است که کاربرد هریک از دستور العمل های طبخ در آن را یاد بگیرید و به دقت مطالعه کنید اما احتیاط را فراموش نکنید زیرا امکان ترکیدگی و سوختگی در این وسیله زیاد است.

پرطرفدارترین برندهای ماکروویو در ایران 

برندهای متفاوتی از ماکروویو در بازار وجود دارند که پر طرفدار ترین شان از لحاظ خرید در بین افراد شامل سامسونگ، ال جی، فلر، اسنوا، میدیا، دوو، کنوود، زیرووات و پاناسونیک  است که می توانیم نام ببریم، که برند اسنوا لقب بهترین مایکروفر مارک ایرانی را از آن خود کرده است.

بورس خرید ماکروویو

برای خرید لوازم الکتریکی و لوازم خانگی مثل بهترین مارک مایکروفر مناسب ترین روش این است که به نمایندگی اصلی برند مورد نظرمان مراجعه کنیم زیرا خرید از نمایندگی مستقیم کالای مورد نظر دارای گارانتی است. می توانید برای خرید ماکروویو در تهران به خیابان جمهوری و امین حضور مراجعه کنید تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.