لوازم یدکی غذاساز در تهرانقطعات خردکن در تهرانبورس قطعات غذاساز و خردکن

استان تهران با وسعتی حدود ۱۸۸۱۴ کیلومتر مربع بین ۳۴ تا ۳۶.۵ درجه عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجه طول شرقی واقع شده است.

ایرانلوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران

این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب غرب به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است.

جمعیت این استان در سال ۸۵ بیش از ۱۳ میلیون نفر بوده که حدود ۱۹ درصد جمعیت کل کشور را به خود اختصاص داده است.

استان تهران، از شهرهای تهران – شهریار – اسلامشهر – ری – پاکدشت – دماوند – شمیران – ورامین و فیروزکوه تشکیل شده است.

پرونده‌ها:

  • مدیریت: استان تهران / شهرداری تهران / سازمان های شهرداری تهران / همه شهرداران تهران / شورای اسلامی شهر تهران /
  • گردشگری: جاذبه‌های طبیعی و گردشگری تهران / محله فرحزاد / محله تجریش / خیابان ولیعصر / جاذبه‌های گردشگری افجه / بوستان جنگلی پردیسان / بوستان ولایت / بوستان لاله / پارک ملی سرخه حصار / پارک جنگلی لویزان / بوستان جمشیدیه / ارکستر سمفونیک تهران / مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد/ پارک شهر / بوستان ساعی /
  • فرهنگ: مراسم عید نوروز در جنوب شرق استان تهران / آداب و رسوم مردم تهران قدیم در شب یلدا / تاریخچه تکیه در تهران / آداب و رسوم مردم تهران قدیم در ماه محرم / سوغاتی‌های استان تهران / آداب و رسوم مردم قدیم تهران در ماه مبارک رمضان /
  •   تاریخ: تاریخ تهران / تهران قدیم به روایت تصویر -۱ / تهران قدیم به روایت تصویر -۲ / تهران امروز به روایت تصویر / نخستین‌های تهران / تاریخچه زندان قصر /
  • آموزش: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران / دانشگاه تهران / دانشگاه هنر تهران / دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران / باغ کتاب تهران / کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران / دانشگاه تهران شماره ۲ / موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران /
  • عمران: پل غیرهمسطح روشندلان / پل سه پایه جوادیه / برج میلاد / برج آزادی / تونل توحید / تونل نیایش / تله کابین توچال / آزادراه تهران – شمال / مترو تهران / بنای تئاتر شهر / بلندترین برج پرچم /
  • ورزش: پرسپولیس/ تاج / نفت تهران / استیل آذین / راه آهن / مجموعه ورزشی آزادی تهران /
  • طبیعت: آبشار شکرآب / روستای هرانده / آبشارها، چشمه‌ها و دریاچه‌های استان تهران / دشت لار / غار بورنیک / تنگه واشی / کوه بی‌بی شهربانو / قله توچال / دریاچه‌های تار و هَویر / رودخانه جاجرود /
  • موزه: موزه هنرهای معاصر / موزه فرش ایران / موزه ملی ایران / موزه ارتباطات / موزه‌ملی تاریخ علوم پزشکی ایران / موزه کاخ گلستان / کاخ موزه سعدآباد / کاخ موزه سبز / کاخ موزه نیاوران / موزه امام علی / موزه مقدم دانشگاه تهران / موزه عبرت ایران /
  • گردشگری: باغ قلهک / بقعه امامزاده معصوم (ع)/ بقعه سر قبر آقا / بقعه جوانمرد قصاب / بقعه پنج تن / بازار تهران / خانه قوام الدوله / آرامگاه ابن بابویه / قلعه ایرج / آتشکده تخت رستم/ برج طغرل / برج شیخ شبلی / آرامگاه ظهیرالدوله / بقعه بی بی شهربانو / مسجد و مدرسه سپهسالار / بقعه امام زاده صالح / کاروانسرای رباط کریم / کاروانسرای دیر گچین / کاروانسرای حوض سلطان / بقعه امامزاده زید / عمارت شمس‌العماره / حمام راحت‌آباد / خانه تیمورتاش / خانه مقدم / خانه پروفسور عدل /

لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهرانلوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران

در جلسهٔ هیئت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۸۸، لایحه تأسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد

و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۸۹/۴/۷ شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ به مرکزیت هشتگرد و نظرآباد از استان تهران جدا شد.

تهران

تهران پایتخت ایران به عنوان پر جمعیت‌ترین شهر کشور، از نظر مساحت شهرنشینی نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو بزرگترین شهرها می‌باشد که از آن به عنوان ابر شهر یاد می‌کنند.

در لینک‌های زیر با کلیک روی هر یک از آنها،  درباره وضعیت جغرافیایی، تاریخی، شهرنشینی و مراکز سیاحتی و زیارتی این شهر بزرگ،  اطلاعات جامع و مفیدتری می‌توانید داشته باشید.

اسلامشهر

دارای دو بخش مرکزی و چهار دانگه و چهار دهستان است. اسلامشهر و چهار دانگه شهرهای این شهرستان هستند.

مراکز دیدنی:

  • تپه واوان، تپه چیچک لو، تپه مافین آباد، تپه باستانی‌سیاب، تپه میمنت، تپه سالور

پاکدشت

بدلیل اینکه شهر پاکدشت‌ متشکل‌ از چند واحد روستایی‌ است، مطالعه‌ تاریخچه‌ آن‌ مغایر با سایر شهرها می‌باشد. چرا که‌ این‌ شهر بافت‌ واحدی‌ نداشته. بدین‌ منظور بررسی‌ و پژوهش‌ این‌ مبحث‌ یعنی‌ تاریخچه‌ تحول‌ آبادی هایی‌ را بصورت‌ تجریدی‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم.

در گذشته‌ ورامین‌ را به‌ علت‌ زندگی‌ قبیله‌ به‌ چهار قسمت‌ تحت عنوان های‌ بهنام‌ عرب، بهنام‌ پازوکی، بهنام‌ وسط، بهنام‌ سوخته ‌تقسیم‌ می‌کردند. به‌ نظر می‌رسد از آنجائیکه‌ طایفه‌ پازوکی‌ ها در بخش‌ شمالی‌ دشت‌ ورامین‌ استقرار داشته‌ اند این‌ منطقه‌ تحت‌ عنوان‌ بهنام‌ پازوکی‌ نام‌ گرفته‌ بوده. ‌

بدین‌ منظور می‌توانیم‌ نتیجه‌ بگیریم‌ قدیمی‌ترین‌ اقوام‌ این‌ ناحیه‌ طایفه‌ پازوکی‌ها می‌باشند که‌ در سطح‌ روستاهای‌ این‌ منطقه‌ سکونت‌ یافته‌ اند.  بنابر این‌ قسمت های‌ شمال‌ دشت‌ ورامین‌ که‌ بهنام‌ پازوکی‌ مشهور است‌ در برگیرنده‌ شهر کنونی‌ پاکدشت‌ می‌باشد.

اسناد و مدارک‌ معتبری‌ که‌ بتوان‌ با استناد به  آنها مقایسه‌ای‌ از نظر قدمت‌ آبادی ها انجام‌ داد، وجود ندارد. اما از شواهد پراکنده‌ و داستان‌های‌ محلی‌ که‌ سینه‌ به‌ سینه‌ نقل‌ شده‌ می‌توان‌ دریافت. آبادیهایی‌ پاکدشت‌ قوهه، خاتون‌ آباد سابقه‌ طولانی‌ تر از مامازن‌ داشته‌ اند ولی‌ آنچه‌ که‌ مسلم‌ است‌ آبادی‌های‌ فوق‌ از یک‌ پیشینه‌ تاریخی‌ بسیار اصیلی‌ برخوردار بوده‌اند.

استقرار این‌ آبادی‌ها در پهنه‌ مخروطه‌ افکنه‌ جاجرود و در نتیجه‌ وجود اراضی‌ مرغوب‌ و آب‌ کافی‌ موجب‌  آبادانی‌ این‌ منطقه‌ بیش‌ از پیش‌ شده‌ بود برهمین‌ اساس‌ در دوره‌ قاجار (ناصرالدین‌ شاه) آبادی‌های پاکدشت‌ (پلشت) قوهه‌ و مامازن‌ به‌ تصرف‌ عزیزخان‌ که‌ از خواجگان‌ دربار بود در آمد به‌ همین‌ خاطر این‌ آبادی‌ها بنام‌ ممالک‌ عزیز خانی‌ مشهور شدند، که‌ عوایدکلیه‌ محصولات‌ کشاورزی‌ این‌ روستاها برای‌ ایشان‌ بود.  اما در پی‌ مرگ‌ او تمامی‌ روستاهای‌ فوق‌ توسط‌ خواهرش‌ به‌ دربار رضا خانی‌ واگذار شد.

در دوره سلطنت رضا خان زمین‌های مزروعی این روستاها عموما به درباریان و یا خانها اجازه داده می‌شد بدینسان در طی حکومت رضاخان وضعیت ادامه داشت تا اینکه در سال ۱۳۲۳ این املاک توسط محمدرضا پهلوی به هنرستان دخترانه و پرورشگاه یتیمان شاهپور انتقال یافت و درآمدهای حاصله صرف این هنرستان می‌شد. بالاخره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسیس اداره اوقاف در این منطقه نظارت این املاک به عهده اوقاف گذاشته شد.

مراکز دیدنی:

  • یخچال پیرداغلان، پل کبود گنبد، امامزاده سبز پوش

ورامین

شهرستان ورامین در۴۰ کیلومتری جنوب شرقی ورامین ودر حاشیه شمال غربی کویر مرکزی در ۳۵. ۵ درجه عرض جغرافیائی و۵۱. ۴۰ درجه طول جغرافیائی شرقی واقع شده است و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود ۱۰۰۰ متر است.

برابر تقسیم بندی اقلیمی، ورامین سرزمینی خشک و نیمه بیابانی است تغییرات روز و شب و درجه حرارت آن بالا است مقدار تبخیر سالیانه به مراتب بیشتر از بارندگی ونزولات آسمانی است ودر زمینه محصولات مختلف کشاورزی وفرش و دامداری در زمره برترین های ایران است.

تاریخچه شهر ورامین

تمدن دشت ورامین را باید با تمدن سیالک کاشان و با شهر سوخته سیستان سنجیدوحرکت وزندگی اجتماعی آن را باید در بند بند افسانه ها جست. هنری والسن ری باستان را با قسمتی از خرابه‌های آن با دشت ورامین قابل تطبیق می‌داند. و در کتاب ومرات البلدان، وارنا با قلعه ایرج منطبق شده است در کتاب وندیداد فصل سیر و مهاجرت گروهی از ایرانیان آریایی که پیرامون ری ساکن شده اند نام راکا و وارنا را می آورد که شباهتی با ری و ورامین دارد.

دکتر فریدون جنیدی که از پژوهشگران معاصر کشور محسوب می‌شود در کتاب سیر و مهاجرت آریائی‌ها درباره وارنا (ورامین) بحث گسترده ای دارد. وجود روستاهای پیرامون ورامین با نامهایی مثل دهوین ده ماسین و قلعه سین تاریخ تمدن ورامین را تا دورترین سده‌های بیش از تاریخ مدون کشورمان می‌برد.

وجود قلعه هایی مثل نارین قلعه، قلعه ایرج وعمر تاریخ این شهر را تاقبل از اسلام می‌برد به استناد وندیداد ورامین چهار دهمین کشوری است که اهورا مزدا آفریده است.   قلعه ایرج براین ادعا گواه است. بسیاری از پژوهشگران رغه رگا و ورنه را که در اوستا آمده با ری و ورامین منطبق دانسته اند.

مراکز دیدنی:

  • برج علاء الدوله، آب‌انبار علی‌آباد، آب‌انبار حصارگلی، یخچال‌حصار کوچک، یخچال‌علی‌آباد، آب‌انبار دیر گچین، قلعه ایرج، تپه شغالی، پل‌باقرآباد، پل فیلستان، کاروانسرای دیرگچین، عاردق کشکولی یا زندان افغان

اماکن مذهبی:

  • شاه حسین، امامزاده یحیی، کوکب الدین، امامزاده جعفر، امامزاده زین‌العابدین، امامزاده عبدالله

دماوند

در کتیبه شاپور و کتیبه پایکولی از زمان نرسی (۲۹۳ – ۳۰۲ م) از ساتراپ های دماوند نام برده شده است.  چند دهه قبل نزدیک شهر دماوند دو ظرف سفالین قرمز رنگ بدون پایه به طور اتفاقی به دست آمد، قسمتی از ظرف به شکل سر گوزن بود و نیز در همین مکان دو سکه از فرهاد دوم ( ۱۳۸ پ. م) و مهرداد دوم ( ۸۸ – ۱۲۳ پ. م) اشکانی کشف شد.

همچنین روی یک مهر ساسانی که در دماوند کشف شد، نام دمباوند حک شده است. این مهر اکنون در موزه کلکته نگه داری می شود. درمتون اسلامی نیز نام این محل به صورت دنباوند آمده است. شاهنامه فردوسی را می توان در شمار اسناد قدیمی که از دماوند نام برده است، به شمار آورد.

فردوسی بارها از این شهر  در شاهنامه نام برده و کوه دماوند را آشیانه سیمرغ، آموزنده زال پدر رستم دانسته است. دماوند در سال ۳۰ ه. ق در زمان خلافت عثمان به دست مسلمانان فتح شد.

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و رودهن و ۵ دهستان و همچنین شهرهای دماوند، رودهن، کیلان و آب سرد است. شهرستان دماوند کوهستانی است و در بخش جنوبی آن ناهمواری‌ها، کمتر از بخش شمالی شهرستان است.

مراکز مذهبی و دیدنی:

  • امامزاده سلطان مطهر، امامزاده عبدالله، بقعه سید گته‌میر، مقبره شیخ شبلی، مسجدجامع دماوند، مسجد جمعه سلجوقی، برج شبلی، دژ گل خندان، پل جاجرود

جاذبه‌های طبیعی:

  • چشمه تیزآب، چشمه قلعه دختر، چشمه آب‌علی‌ هراز، چشمه البرز- آب علی، آبشار لار، آبشار شکر آب، غار رود افشان، غاز گل زرد، منطقه حفاظت شده لار، دریاچه تارو ممج، دریاچه سد لتیان

رباط کریم

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و گلستان و پنج دهستان و نقاط شهری آن رباط کریم، نسیم شهر و گلستان است. کاروانسرای فتحعلی شاهی رباط‌کریم که در مسیر جاده تهران- ساوه قرار گرفته یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود که به سبک دو ایوانی است. ورودی کاروانسرا از ایوان غربی است.  ایوان شرقی به عنوان شاه‌نشین کاربرد داشت.

این کاروانسرا دارای یک حیاط مرکزی با اتاق‌هایی ایوان‌دار است که دور تا دور این حیاط احداث شده‌اند.  در پشت اتاق‌ها سالن‌های طولانی به عنوان بارانداز تعبیه شده که دسترسی به آنها از طریق ورودی‌هایی که چهار کنج حیاط قرار دارد، میسر است مصالح به کار رفته در این بنا سنگ، آجر، ملات گل و گچ است و تنها تزئینات کاروانسرا آجرکاری است کاروانسرای رباط‌کریم دارای دو کتیبه است که روی یکی از آنها تاریخ ۱۲۴۰ هـ. ق و بانی بنا به نام آقا کمال حک شده است.

ری

شهرستان ری از شمال به تهران و اسلامشهر، از شرق به ورامین و پاکدشت، از غرب به استان مرکزی و رباط کریم و از جنوب به استان قم محدود می گردد. و شهر کهن ری که اکنون بازمانده های اندکی از انبوه آثار تاریخی آن در میان ساخت و ساز های پنهان و مهجور مانده، امروزه به عنوان یکی از مناطق ۲۲ گانه شهری در جنوب شرقی تهران قرار دارد.

این جزء کوچک و مهجور جنوبی پایتخت، آن ری کهنی نیست که در تاریخ می شناسیم چرا که ری کهن علیرغم تغییر ماهیت خود در میان انبوه ساخت و سازهای امروزی از نظر قدمت همزمان با بابل و نینوا و از نظر اهمیت از شهرهای بزرگ دوران ماد، هخامنشی و اشکانی بشمار می‌رود و از نظر عظمت در سده های نخستین اسلام، از مهمترین بلاد بشمار می‌آمده و در دوره های مختلف تاریخی پایتخت ایران عزیز بوده است.

تاریخ دقیقی از احداث این شهر در دست نیست، اما آنچه مسلم است و حفاری های علمی و یافته‌های باستانشناسی آنرا تایید می‌نماید، وجود آثاری منجمله ظروف سفالی از هزاره چهارم پیش از میلاد در این منطقه است که اولین بار طی سالهای ۱۹۳۵ تا ۱۹۳۸ میلادی توسط هیات باستانشناسی آمریکایی به سرپرستی دکتر اریک اشمیت یافت شدند.

در شمال شهر ری و از میان صخره ای طبیعی، چشمه ای می‌جوشد که باید آنرا از عوامل مهم شکل گیری تمدن ۶۰۰۰ ساله این منطقه دانست. این چشمه که بنام چشمه علی  معروف است، شاهد و ناظر بر بسیاری از حوادث و راز و رمزها بوده است. در کنار این چشمه تاریخی، شاهد محوطه ای تاریخی و باستانی هستیم و چنانکه یاد شد واجد آثاری از هزاره چهارم پیش از میلاد است و به گفته دکتر اشمیت، تمدن چشمه علی  با لایه اول تپه حصار دامغان قابل مقایسه می باشد.

مراکز مذهبی:

  • آستانه حضرت عبدالعظیم (ع)، بقعه بی‌بی شهربانو، بقعه جوانمرد قصاب، ابن بابویه، امامزاده هادی، بقعه بی بی زبیده، بقعه ابوالحسن، بقعه شیخ صدوق، بقعه عباس‌ و ابراهیم، بقعه عین و غین، بقعه عقیل‌وهادی، کلیسای تادیوس بارتوقیموس مقدس

جاذبه‌های دیدنی:

  • برج نقارخانه، برج طغرل، زندان هارون، قلعه تبرک، قلعه گبری، دژ رشکان، تپه چشمه علی، تپه میل، قره تپه، بقایای شهر سلجوقی، تپه گبری، کاروانسرای عین‌الرشید، کاروانسرای قصر بهرام، استودان گبرها، چشمه‌علی، چشمه شور

شمیران

شمیران به معنای محل سرد است و به ناحیه کوهستانی شمال تهران نیز می‌گویند. در گذشته شمیران بخشی از ناحیه قصران بزرگ بوده است. قصران معرب کوهساران است و تمام دامنه های رشته کوه‌های البرز تا جنوب شهر ری را قصران می‌نامی‌دند.

امروزه بخشی از شمیران در تقسیم بندی های تهران بزرگ جزو منطقه یک شهرداری تهران بشمار می‌رود. شمیران قدمتی هزار ساله دارد و از نظر تاریخی با ری باستان در جنوب تهران پیوند دارد.

مراکز دیدنی

  • کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، عمارت باغ فردوس، عمارت و باغ فرمانیه، سقاخانه حضرت ابوالفضل، عمارت کامران میرزا، مقبره خواجه احمد، مقبره خواجه موسی، مقبره سید میر سلیم، قصر ضحاک، قبر تاج الدی، قلعه دختر ضحاک، تپه کله قندی، تپه حصارک، آتشگاه قصران

جاذبه‌های طبیعی:

  • توچال، پناهگاه پلنگ‌چال، پناهگاه شیرپلا، آبشار دوقلو، آبشاراسون، آبشار پسنگ، آبشار سوتک، آبشار منظریه، دریاچه سد لتیان

اماکن مذهبی:

  • امامزاده صالح، امامزاده قاسم، بقعه سلطان، امامزاده ابوطالب، امامزاده اسماعیل زکریا، امامزاده سید محمد ولی، امامزاده عزیز، امامزاده علی اکبر، امامزاده مطیب، امامزاده معصوم صالح، مسجدامام حسن عسگری، تکیه نیاوران، گورستان ظهیرالدوله، گورستان قیطریه، گورستان زردشتیان

شهریار

این شهرستان دارای دو بخش و یازده دهستان‌است که یازده دهستان آن عبارتند از اسماعیل آباد، امامزاده ابوطالب، منجیل آباد، اخترآباد، بی بی سکینه، جوقین، رزکان، فردوس، قائم آباد، ملارد و مویز.   نواحی شهری آن شامل شهریار، شهر قدس، ملارد، شاهد شهر، صبا شهر، صفا دشت، فردوسیه و وحیدیه است.

شهرستان شهریار  با توجه به تنوع و کثرت آثار تاریخی فرهنگی در بین شهرستان های استان تهران از جایگاه مخصوص برخوردار است و آثار و تپه های فراوانی مربوط به هزاره های قبل را در خود جای داده است.

مراکز دیدنی:

  • قلم غوزآباد، تپه جوقین، تپه مزلوت، تپه پا کلی، پل بادامک، کاروانسرای سنگی، تخت رستم، تخت کیکاووس، امامزاده‌ ام‌کبری و ام‌صغری، بقعه شاهزاده سلمان، امامزاده بی بی سکینه، لوط پیامبر

فیروزکوه

این شهرستان در شرق استان قرار گرفته و دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، پنج دهستان و تنها نقطه شهری آن فیروز کوه است، تمام مناطق این شهرستان کوهستانی است و ساکنانش‌از طریق کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند.  این شهرستان دارای دریاچه‌ها و مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که در راس همه آنها قله زیبای دماوند جای دارد.

مراکز دیدنی:

  • حمام روستای درده، آهنین راه، پل سنگی گچسر، پل فیروزکوه، نقش برجسته تنگ واشی، نقش برجسته ناصرالدین شاه، آبشار شکرآب، چشمه قلعه دختر، غار ابنهون، غار بونیک، زیراب، دریاچه سد لار، دریاچه آهنگ، دریاچه زیاد، امامزاده عبدالله، امامزاده هاشم

لوازم یدکی خردکن در تهران

لوازم یدکی غذاساز و لوازم یدکی خردکن را در تهران از قطعه بانک بخواهید

تعمیر غذاساز خود  درتهران را به  سنتر سرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص انجام میشود.

تعمیر غذاسازدر تهران

غذاساز یک وسیله چندکاره آشپزخانه است که میتواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را سریع و آسان خرد ، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. بعضی از مدلها حتی میتوانند آب لیمو و سبزیجات را گرفته، مایه کیک را هم زده، خمیر نان را ورز داده و گوشت و سبزیجات را چرخ کنند.
این دستگاه در سال ۱۹۷۳ توسط کارل سونتهایمر (۱۹۹۸-۱۹۱۴ مهندس و مخترع آمریکایی) به بازار آمریکا معرفی شد. او یک سال تمام بر روی همزن برقی صنعتی فرانسوی کار کرد تا بتواند آنرا با مصرف خانگی سازگار کند. هرچند مدتی طول کشید تا مصرف کنندگان به سدمندی این وسیله پی ببرند، اما پس از آن مخلوط کن برقی در سراسر جهان از جمله پرفروشترین وسایل خانگی شد.

همچنین تعمیر غذاساز خود را حتما به مختصصین و افراد مطمئن بسپارید .

تعمیر غذاساز

بررسی قسمت های مختلف برای تعمیر غذاساز :

● قطعات اصلی
غذاسازهای مدرن در سه اندازه اصلی ارایه میشوند: بزرگ یا full، متوسط یا compact و کوچک یا mini. اما اندازه غذاساز هرچه باشد، در هر صورت دارای یک سری قطعات اصلی است که در تمام غذاسازها وجود دارد: موتور، کاسه یا پارچ با یک درب و یک محل تغذیه (ریختن مواد در داخل دستگاه) و مجموعه ای از قطعات جانبی.
محل قرارگیری موتور در پایه دستگاه است و سنگین ترین بخش آن محسوب میشود. طبعا هرچه دستگاه بزرگتر باشد، موتور سنگین تری نیز دارد که گاهی تا ۹ کیلو وزن دارد.این سنگینی دلیل مهمی دارد. در واقع این پایه سنگین موجب میشود که دستگاه در هنگام کار و چرخش سریع پره های آن، از جای خود حرکت نکند. اولین غذاسازها تنها به رنگ سفید و از جنس پلاستیک محکم ساخته میشدند و امروزه در انواع رنگهای زیبا و با بدنه فلزی و پلاستیکی عرضه میشوند.
از قسمت موتور میله ای به سمت بالا درآمده که کاسه یا پارچ دستگاه بر روی آن قرار گرفته و قفل میشود. این ظرف معمولا از جنس پلاستیک یا شیشه شفاف است. درب این ظرف نیز بر روی دهانه محکم شده و بر جای خود قفل میشود. در بسیاری از مدلهای قدیمی، پیچاندن یا محکم کردن درب، موتور را به راه می انداخت اما مدلهای جدید مجهز به دگمه روشن و خاموش هستند.
درب ظرف دارای یک قسمت تغذیه است که برای وارد کردن مواد مانند سبزیجات یا گوشت به داخل دستگاه است و اندازه دهانه آن بسته به اندازه دستگاه و مورد استفاده آن متفاوت است. گنجایش ظرف غذا ساز به این ترتیب است: اندازه بزرگ دارای گنجایش ۹ تا ۱۳ پیمانه ماده غذایی هستند، اندازه متوسط از ۵ تا ۷ پیمانه و اندازه کوچک از ۲ تا ۵ پیمانه گنجایش دارند. بعضی مدلها دارای دو ظرف بزرگ و کوچک هستند که هردو با یک پایه مشترک کار میکنند.
● قطعات جانبی
در یک غذاساز معمولی، قطعات جانبی بر روی میله داخل ظرف محکم میشوند. قطعات استاندارد درنظر گرفته شده برای غذاسازها عبارتند از یک تیغه به شکل S و صفحه های مخصوص رنده و خرد کردن. تیغه S شکل در ته ظرف قرار میگیرد. این قطعه از دو تیغه کوچک قوس دار و بسیار تیز ساخته شده است که در دو جهت مخالف به روی یک ستون کوچک و محکم پلاستیکی نصب شده اند و بر روی میله مخصوص داخل ظرف محکم میشوند. این تیغه معمولا از فلز ساخته میشود و در بعضی موارد از جنس پلاستیک سخت است. تیغه های فلزی به خاطر تیزتر بودن و طول عمر مفید بیشتر، به انواع پلاستیکی رجحان دارند.
صفحه های رنده کننده و خرد کننده از جنس فلز هستند و در بالای ظرف بسته میشوند. به این ترتیب ماده غذایی که از طریق دهانه درب وارد دستگاه میشود، بلافاصله با تیغه تماس پیدا کرده خرد میشود و در داخل ظرف میریزد. سوراخها و شکافهای موجود بر روی این صفحات، اندازه های مختلفی دارند و مواد را در اندازه های ریز، متوسط، درشت و فانتزی رنده و خرد میکنند. این صفحات به صورت جداگانه نیز به فروش میرسند و میتوان با تهیه چند مدل دیگر، مجموعه موجود را کاملتر کرد.
توجه کنید که به خصوص برای استفاده از این تیغه ها، حتما مواد را با دسته یا کاردک مخصوص به داخل دستگاه بریزید و هرگز آنها را با دست به داخل فشار ندهید.
● قطعات جانبی دیگر
علاوه بر ضمائم استاندارد شما میتوانید قطعات دیگری را هم به غذاساز خود اضافه کنید و دستگاه خود را کارآمدتر نمایید. از جمله این قطعات میتوان به موارد زیر اشاره کرد: • تیغه خمیر نان: این تیغه از پلاستیک و گاهی از جنس فلز ساخته میشود، نسبت به تیغه S خمیدگی کمتری داشته و برای تهیه خمیر نان یا پیتزا مورد استفاده قرار میگیرد.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران تخم مرغ زن:
این قطعه از دو بازوی بلند متصل به همزنهای گلابی شکل ساخته شده است و برای هم زدن تخم مرغ، مایه کیک و خامه به کار میرود و مایه ای پف دار و سبک تولید میکند.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران صفحه خلال کننده:
این قطعه دارای ردیفی از دندانه های بیرون زده کوتاه و تیز است و هرنوع ماده غذایی را به شکل رشته هایی باریک خرد میکند.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران صفحه سیب زمینی خرد کن:
این صفحه مانند مدل قبلی است با این تفاوت که دندانه ها بزرگترند و برای خرد کردن سیب زمینی در اندازه مناسب برای سرخ کردن به کار میروند.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران آب پرتقال گیر:
صفحه ای با یک برآمدگی گنبد شکل دندانه دار برای گرفتن آب مرکبات.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران آب میوه گیری:
این قطعه میوه ها و سبزیجات را به پوره ای نرم تبدیل میکند، آب آنرا در پایین ظرف جمع کرده و تفاله را بر روی صافی از یکدیگر جدا میکند.
● انتخاب غذاساز مناسب
در اینجا به چند نکته مفید درباره انتخاب و خرید غذاساز مناسب اشاره میکنیم:
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران گنجایش
همانطور که اشاره شد، مدلهای مختلف غذاساز دارای ظرفیتی از ۱.۴ تا ۳ لیتر هستند. یکی از مهمترین نکات در انتخاب غذاساز، توجه به مقدار استفاده شما از آن است. اگر حجم استفاده شما و تعداد افراد خانواده شما زیاد است یا معمولا مهمان دارید، حتما نوع بزرگتر آن را انتخاب کنید.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران نیروی دستگاه
غذاساز موردنظرتان باید برای انجام دادن تمام اموری که از آن انتظار دارید، دارای نیروی کافی باشد. نیروی این دستگاهها از ۴۰۰ تا ۱۱۰۰ وات و بیشتر متفاوت است. هرچه میزان نیروی موتور بیشتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریعتر انجام شده و غذاساز برای کارهای سنگینتر مناسبتر خواهد بود. سعی کنید که با توجه به بودجه خود، قویترین مدل ممکن را تهیه کنید و در کل هدف خود را بر روی خرید مدلی با میزان وات ۷۵۰ به بالا قرار دهید.
▪لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهران تیغه ها
بهتر است که تیغه های غذاساز از جنس فلز ضد زنگ باشند زیرا جنسهای دیگر نمیتوانند تا این حد مقاوم و بادوام باشند. بسته به بودجه ای که درنظر گرفته اید، بهتر است از بین دو دستگاه با کیفیت مشابه، آن را که دارای تیغه ها و صفحات بیشتری باشد انتخاب کنید.
امروزه بسیاری از قطعات غذاسازها را میتوان در ماشین ظرفشویی شست. توجه کنید که اگر از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، این امکان در دستگاهی که میخرید موجود باشد.
● ایمنی
بسیاری از مدلهای غذاساز مجهز به ویژگیهای ایمنی مختلفی هستند. از جمله دربهای قفل شونده، فاصله زیاد بین ورودی مواد و تیغه ها و خاموش ماندن دستگاه در صورت درسته نشدن درب ظرف. این نکات ایمنی شما و اهالی خانه را تضمین کرده و اگر موجب بالا رفتن قیمت دستگاه هم شوند، ویژگیهایی بسیار با ارزش محسوب میشوند و بهتر است با مبلغ بیشتر، دستگاهی با ایمنی بالا تهیه کنید.

تعمیر غذاساز

نکات مهم برای تعمیر غذاساز :

  • تعمیر غذاساز خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

نکاتی درباره ی انتخاب و خرید غذاساز:

غذاسازه در ۳ اندازه مختلف وجود دارد که شامل :

۱- بزرگ

۲- متوسط

۳- کوچک

که تنها تفاوت آنها در سایز آنها میباشد وتفاوتی در قطعات اصلی آنها که شامل موتور، کاسه یا پارچ همراه با  یک در و یک محل تغذیه که همان محل ریختن مواد درداخل دستگاه است .که در زمان خرید غذاساز باید توجه داشته باشید که با توجه به میزان نیاز و مصرفی سایز آن را انتخاب کنبد .

در زمان خرید غذاساز به ظرفیت و جنس آن توجه کنید که معمولا ظرفیت محفظه های غذاساز بین ۳تا ۵لیتر متفاوت است که باتوجه به میزان نیاز میتوانید ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید همچنین محفظه و یا پارچ های غذاساز دارای نوع شیشه ای و یا پلاستیکی و طلقی میباشند که بهتر است در زمان خرید توجه داشته باشید که پارچ هایی که جنس شیشه ای دارند بهتر از مدل های دیگر هستند زیرا برروی  پارچ های طلقی پس از مدتی دچار خط و خش میشوند که باعث تغییر در ظاهر آنها میشود .

توان دستگاه نیز یک گزینه مهم دیگر در انتخاب غذاساز میباشد که هرچه میزان توان دستگاه بیشتر باشد کارهای بیشتری و سنگین تری توسط دستگاه انجام میشود .هرچه میزان توان دستگاه بیشتر باشد در بالا رفتن قیمت دستگاه نیز تاثیر مستقیمی دارد .

دلیل کاربرد و استفاده زیادد از غذاساز به دلیل وجود تیغه های متنوع و زیاد آن میباشد .تیغه های کلاسیک و معمولی که برای خردکردن و ریزکردن مواد استفاده میشوند که همهی دستگاه ها دارای این تیغه ها میباشند و وجود تنوع در تیغه های دیگر که شما را قادر می سازد موادغذایی را در قطعات و بافت های مختلف خرد و آماده کنید در هنگام خرید به جنس تیغه ها توجه داشته باشید که حتما جنس آنها از فولاد و زد زنگ باشد زیرا دارای مقاومت بالا میباشند .

تعمیرات غذاساز

توجه داشته داشته باشید که غذاساز موردنظر دارای ویژگی میکروسویچ باشد زیرا این ویژگی باعث میشود در هنگام کار با دستگاه زمانی که قطعات و پارچ های دستگاه به درستی درجای خود قرارنگرفته باشند با این ویژگی دستگاه شروع به کار نمیکند اما درصورتی که دستگاه دارای میکروسویچ نباشد در زمان اشتباه قرار گرفتن قطعات دستگاه شروع به کارکرده و باعث میشود تمام مواد غذایی برروی در و دیوار ریخته شود و هچنین باعث خرابی دستگاه میشود که این امر نیاز تعمیر غذاساز را بیشتر میکند .

یکی از گزینه های مثبت که امروزه برخی از غذاسازها دارای آن میباشند وجود صفحه کنترل لمسی یا نمایشگر است این ویژگی یک گزینه مثبت میباشد و باعث میشود که بتوانبد به راحتی دستگاه را تمیز کنید .

در زمان خرید توجه داشته باشید که برای راحتی تمیز کردن دستگاه غذاسازی را انتخاب کنید که اجزا آن به راحتی از هم جدا میشود تابتوانید به راحتی آن هارا شست و شو کنید.

  • مخزن یا کاسه یا ظرف اصلی غذاساز
  • درب روی مخزن غذاساز
  •  موتور غذاساز
  • تیغه غذاساز
  • پارچ مخلوط کن غذاساز
  •  شفت غذاساز
  •  تیغه های رنده غذاساز
  • واشر غذاساز
  • پوشر و یا فشاری غذاساز
  • آسیاب غذاساز
  • بوردغذاساز
  • دسته پارچ غذاساز
  • دسته مخزن غذاساز
  • چرخ دنده غذاساز
  • سوییچ غذاساز
  • گوشواره غذاساز
  • واشر درب خردکن
  • رنده غذاساز
  • کاردک غذاساز
  • پره همزن
  • کوبل غذاساز
  • ظرف پیرکس غذاساز
  • درب آسیاب و درب خردکن
  • تیغ آسیاب و تیغ خرد کن
  • ظرف آسیاب و ظرف خردکن
  • مخزن آسیاب و مخزن خرکن
  • موتور آسیاب و موتور خردکن
  • پارچ  آسیاب و پارچ خردکن

قطعه بانک تامین کننده لوازم یدکی غذاساز مولینکس ،  لوازم یدکی غذاساز تفال ،  لوازم یدکی غذاساز روندو ۲۵۰۰ تفال ،  لوازم یدکی غذاساز نانیوا ،  لوازم یدکی غذاساز براون ،  لوازم یدکی غذاساز بلک اند دکر ،  لوازم یدکی غذاساز بوش ، لوازم یدکی غذاساز پاناسونیک ،  لوازم یدکی غذاساز فلر ،  لوازم یدکی غذاساز فیلیپس ،  لوازم یدکی غذاساز کنوود ، لوازم یدکی غذاساز مولینکس ،  لوازم یدکی غذاساز گاسونیک  ، لوازم یدکی خردکن مولینکس ، لوازم یدکی خردکن تفال ، لوازم یدکی خردکن روندو ۲۵۰۰ ،  لوازم یدکی خردکن نانیوا ،  لوازم یدکی خردکن براون ، لوازم یدکی خردکن بلک اند دکر ،  لوازم یدکی خردکن بوش ، لوازم یدکی خردکن پاناسونیک ،  لوازم یدکی خردکن فلر ، لوازم یدکی خردکن فیلیپس ،  لوازم یدکی خردکن کنوود ، لوازم یدکی خردکن گاسونیک ، لوازم یدکی خردکن نانیوا ، لوازم یدکی غذاساز پارس خزر  ، لوازم یدکی خردکن پارس خزر  ، لوازم یدکی غذاساز کنوود ، لوازم یدکی خردکن کنوود ، لوازم یدکی خردکن سان استار

لوازم یدکی غذاساز در تهران

لوازم یدکی غذاساز را از قطعه بانک بخواهید 

  • لوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهرانلوازم یدکی غذاساز در تهران| قطعات خردکن در تهرانپره همزن غذاساز تفال

تعمیرات غذاساز خود را به سنتر سرویس بسپارید 

در جهانی که تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال وقوع و پیشرفت است انتظار ماشینی شدن و کاربرد ابزار مختلف در طی زندگی روزانه، به نظر عجیب نیست. هر کدام از ما از ساعاتی که بیدار می شویم و تا زمانی که برای استراحت وقت می گذاریم، درگیر انجام فعالیت هایی هستیم که نمی توان آنها را به انجام نرساند. هر شخصی با توجه به کاری که انجام می دهد ابزار مورد نیاز خود را فراهم می کند. خبر خوب آن است که خانم های خانه دار هم باید این ابزارها را در دست داشته باشند تا با سهولت بیشتری کارهای روزانه خود را به انجام برسانند. ابزار و لوازم خانگی بسیاری وجود دارد که انجام تمامی کارها را برای ما راحت تر می کند. یک سری از آنها جزء لاینفک خانه و آشپزخانه است و برخی دیگر میزان ضرورت آنها کمتر است، اما ابزاری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، ابزاری است که شاید در نگاه اول از لوازم ضروری آشپزخانه به حساب نیاید اما وسیه ای پر کاربرد است که در طی روز حداقل یک بار از آن استفاده می شود

معرفی انواع غذاساز

اگر با شنیدن کلمه غذاساز همزمان وسایلی همچون مخلوط کن، همزن، خردکن و همچین کلماتی ذهن شما را به خود درگیر می کند، باید به شما بگوییم شاید بیشتر باید برای انتخاب تان دقت به خرج دهید. می گویید چرا؟ به دلیل اینکه این وسایل نام برده شده هر یک از هم مجزا هستند و برای خود تعریف و وظایف خاص خود را دارند. خوب است که کارایی هر یک را قبل از خرید به خوبی بشناسید تا هم هزینه اضافه پرداخت نکنید و هم کارایی آن ابزار برای شما، همانی باشد که انتظار دارید.

.

معرفی انواع غذاساز

اگر با شنیدن کلمه غذاساز همزمان وسایلی همچون مخلوط کن، همزن، خردکن و همچین کلماتی ذهن شما را به خود درگیر می کند، باید به شما بگوییم شاید بیشتر باید برای انتخاب تان دقت به خرج دهید. می گویید چرا؟ به دلیل اینکه این وسایل نام برده شده هر یک از هم مجزا هستند و برای خود تعریف و وظایف خاص خود را دارند. خوب است که کارایی هر یک را قبل از خرید به خوبی بشناسید تا هم هزینه اضافه پرداخت نکنید و هم کارایی آن ابزار برای شما، همانی باشد که انتظار دارید.

انتخاب بهترین مارک غذاساز امکان این را برای شما فراهم می کند تا به کاری که می خواهید انجام دهید، سرعت بیشتری ببخشید. غذاساز کارهایی مانند خرد کردن، ورقه کردن، آسیاب کردن، پوره کردن مواد غذایی را بر عهده دارد. در صورت نداشتن چنین ابزاری برای مثال ممکن است برای رنده کردن سیب زمینی چند دقیقه ای را با انرژی مضاعف صرف کنید و تا بتوانید به بقیه کارتان برای پخت غذا ادامه دهید، اما غذاساز این امکان  را برای شما به راحتی ایجاد می کند و زمان را با صرف انرژی کمتر از خودتان، کاهش می دهد.

مخلوط کن بهتر است یا غذاساز؟

ممکن است فکر کنید که مخلوط کن می تواند به جای غذاساز کار شما را راه بیندازد اما اینطور نیست، زیرا که مخلوط کن مواد غذایی را که بافت نرمی دارند به راحتی مخلوط می کند نه آن دسته از موادی که مانند هویج و سیب زمینی سخت تر خرد می شوند. تیغه هایی که در مخلوط کن برای استفاده تعبیه شده است با دستگاه غذاساز متفاوت است و توان خرد کردن مواد غذایی که بافت آن ها که سخت است را ندارد و می باید بخشی از موادی که در داخل آن می ریزید مایع باشد،اما در مقابل غذاساز با توجه به کارایی که دارد برای استفاده، تیغه هایی بیشتر و برنده تر دارند تا بافت مواد غذایی سخت را، به راحتی به بافتی نرم تبدیل کند.

اگر به طور خلاصه تعریف ساده ای از غذاساز بخواهیم، باید بگوییم داشتن تیغه های متفاوت در غذاساز به شما این اجازه را می دهد که طیف وسیعی از سهولت فعالیت های، آماده سازی قبل از پخت غذا را برایتان فراهم می کند.

مزایا و معایب انواع غذاساز

انتخاب بهترین مارک غذاساز هم مانند همه وسیله های دیگر و لوازم خانگی دارای مزایا و معایبی است که بهتر است آن را قبل از خرید بدانید، اگر بخواهیم به صورت جزیی به معایب غذاساز اشاره کنیم می توانیم به شست و شوی نسبتا دشوار جزییات آن اشاره کنیم، که این موضوع نمی تواند به عنوان یکی از معایب چشمگیر غذاساز ها تلقی شود، پس در ادامه به معرفی مزایای غذاساز می پردازیم:

مزایای انواع غذاساز:

  • قابلیت انجام چندین کار مانند خرد کردن،ورقه کردن و …
  • صرف هزینه کمتر نسبت به خرید چندین وسیله مجزا
  • امکان تعویض تیغه های غذاساز و اضافه کردن تیغه های جدید به آن

راهنمای خرید بهترین غذاساز

  • قطعات اصلی غذاساز نکته ای بسیار مهم است. برای خرید غذاساز این نکته را فراموش نکنید که به تعداد قطعات و تیغه های آن توجه کنید. قطعات اصلی آن عبارتند از موتور دستگاه، کاسه یا پارچ و درب آن برای ورودی و محل تغذیه دستگاه و همچنین قطعات جانبی آن مانند تیغه های مختلف آن.
  • توجه به گنجایش غذاساز را فراموش نکنید. با توجه به میزان استفاده از غذاساز و نیازتان می توانید اندازه بزرگ، متوسط و یا کوچک آن را انتخاب کنید.
  • گنجایش هر یک از سایزهای غذاساز با هم متفاوت است و به اندازه و میزان مشخصی گنجایش دارد. بزرگ ۹-۱۳ پیمانه، متوسط ۵-۷ پیمانه و کوچک ۲-۵ پیمانه. این نکته را در نظر بگیرید زیرا گنجایش وسیله ای خریده اید قابل تغییر نیست مگر در صورت تعویض دستگاه.
  • تیغه برخی از غذاساز ها پلاستیکی و برخی دیگر فلزی است. تیغه های فلزی بخاطر تیزبودن و طول عمر مفید بیشتر، نسبت به انواع پلاستیکی بهتر است و دوام بیشتری دارد.
  • صفحه های رنده کننده و خرد کننده با سوراخ ها و شکاف های متفاوت به اندازه های ریز، درشت و متوسط وجود دارند که می توانید برای غذاساز خود به صورت جداگانه خریداری کنید.
  • قطعات جانبی دیگری برای غذاساز ها در بازار موجود است که دستگاه شما را کارآمد تر می کند مانند تیغه خمیر نان که خمیدگی کمتری دارد، صفحه خلال کننده برای سیب زمینی و هویج که آن را هم به صورت جداگانه می توانید خریداری کنید.
  • نیروی دستگاه غذاساز از ۴۰۰ وات تا ۱۱۰۰ وات بیشتر از آن متفاوت است و هر چه میزان نیروی موتور دستگاه بالاتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریع تر انجام می شود و بهتر است قوی ترین مدل را انتخاب کنید زیرا از این دستگاه استفاده زیادی می شود.
  • ایمنی دستگاه غذاساز نکته ای است که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. مانند درب های قفل شونده و خاموش ماندن دستگاه در صورت بسته نشدن درب ظرف.
  • گارانتی داشتن دستگاهی که خریداری می کنید هم از نکات مهم به شمار می رود.
  • صفحه های رنده کننده و خرد کننده با سوراخ ها و شکاف های متفاوت به اندازه های ریز، درشت و متوسط وجود دارند که می توانید برای غذاساز خود به صورت جداگانه خریداری کنید.
  • قطعات جانبی دیگری برای غذاساز ها در بازار موجود است که دستگاه شما را کارآمد تر می کند مانند تیغه خمیر نان که خمیدگی کمتری دارد، صفحه خلال کننده برای سیب زمینی و هویج که آن را هم به صورت جداگانه می توانید خریداری کنید.
  • نیروی دستگاه غذاساز از ۴۰۰ وات تا ۱۱۰۰ وات بیشتر از آن متفاوت است و هر چه میزان نیروی موتور دستگاه بالاتر باشد، کارهای محوله به دستگاه سریع تر انجام می شود و بهتر است قوی ترین مدل را انتخاب کنید زیرا از این دستگاه استفاده زیادی می شود.
  • ایمنی دستگاه غذاساز نکته ای است که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. مانند درب های قفل شونده و خاموش ماندن دستگاه در صورت بسته نشدن درب ظرف.
  • گارانتی داشتن دستگاهی که خریداری می کنید هم از نکات مهم به شمار می رود.

بورس خرید انواع غذاساز

برای خرید بهترین مارک غذاساز مورد نظرتان پس از بررسی های کامل و انتخاب برند مورد نظرتان می توانید به نمایندگی های مجاز سطح شهر برای آن برند، مراجعه کنید و یا به مراکز خرید لوازم خانگی در تهران مثل خیابان جمهوری و خیابان امین حضور بروید و اجناس مورد نظرتان را از نزدیک ببینید و خریداری کنید.

لوازم یدکی غذاساز و لوازم یدکی خردکن را از قطعه بانک بخواهید

  • مخزن یا کاسه یا ظرف اصلی غذاساز
  • درب روی مخزن غذاساز
  • موتور غذاساز
  • تیغه غذاساز
  • پارچ مخلوط کن غذاساز
  • شفت غذاساز
  • تیغه های رنده غذاساز
  • واشر غذاساز
  • پوشر و یا فشاری غذاساز
  • آسیاب غذاساز
  • بوردغذاساز
  • دسته پارچ غذاساز
  • دسته مخزن غذاساز
  • چرخ دنده غذاساز
  • سوییچ غذاساز
  • گوشواره غذاساز
  • واشر درب خردکن
  • رنده غذاساز
  • کاردک غذاساز
  • پره همزن
  • کوبل غذاساز
  • ظرف پیرکس غذاساز
  • درب آسیاب و درب خردکن
  • تیغ آسیاب و تیغ خرد کن
  • ظرف آسیاب و ظرف خردکن
  • مخزن آسیاب و مخزن خرکن
  • موتور آسیاب و موتور خردکن
  • پارچ  آسیاب و پارچ خردکن

قطعه بانک تامین کننده

لوازم یدکی غذاساز مولینکسدر تهران

لوازم یدکی غذاساز تفال در تهران

لوازم یدکی غذاساز روندو ۲۵۰۰ تفال در تهران

لوازم یدکی غذاساز نانیوا در تهران

 لوازم یدکی غذاساز براون در تهران

 لوازم یدکی غذاساز بلک اند دکر در تهران

 لوازم یدکی غذاساز بوش در تهران

لوازم یدکی غذاساز پاناسونیک در تهران

لوازم یدکی غذاساز فلر در تهران

لوازم یدکی غذاساز فیلیپس در تهران

لوازم یدکی غذاساز کنوود در تهران

لوازم یدکی غذاساز مولینکس در تهران

لوازم یدکی غذاساز گاسونیک  در تهران

لوازم یدکی خردکن مولینکس در تهران

لوازم یدکی خردکن تفال در تهران

لوازم یدکی خردکن روندو ۲۵۰۰ در تهران

لوازم یدکی خردکن نانیوا در تهران

 لوازم یدکی خردکن براون در تهران

لوازم یدکی خردکن بلک اند دکر در تهران

لوازم یدکی خردکن بوش در تهران

لوازم یدکی خردکن پاناسونیک در تهران

لوازم یدکی خردکن فلر در تهران

لوازم یدکی خردکن فیلیپس در تهران

لوازم یدکی خردکن کنوود در تهران

لوازم یدکی خردکن گاسونیک در تهران

لوازم یدکی خردکن نانیوا در تهران

لوازم یدکی غذاساز پارس خزر  در تهران

لوازم یدکی خردکن پارس خزر  در تهران

لوازم یدکی غذاساز کنوود در تهران

لوازم یدکی خردکن کنوود در تهران

لوازم یدکی خردکن سان استار در تهران

۰۲۱۴۴۲۶۹۶۴۰ – ۰۹۰۳۲۸۰۱۴۵۶